Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Predlagam, da se uvede praznik 25. maj.....DAN MLADOSTI
 
tin-a
Ogledov: 617
Predlog poslan 15.07.2013
Arhivirano
Zadnja sprememba 12.07.2013 07:55:57

  Predlog   Število glasov   Komentarji (44)  

Ključne besede
Kategorija: Davki in finance


Zadnji komentarji:

Paty | 31.07.2013 | 13:50
Res je, da se je 25.maja praznovalo Titov rojstni dan, ampak zame je bil to Dan mladosti. Dan, ko so mladi praznovali. Sicer sem hodila še v OŠ ko je Tito umrl, ampak še vedno je zame 25. maj Dan mladosti. Ni mi jasno, zakaj vsi ob tem datumu začnete takoj udrihati čez Jugoslavijo, pa komunizem pa ta ali oni sistem. Dan mladosti je dan mladih in pika.
DavidS | 31.07.2013 | 15:24
Kot je očitno že po komentarjih, vsaka stvar, ki ima povezavo z bivšo državo ali 2. svetovno vojno, brez izjeme povzroči razdvajanje. In ker datum 25.5. nedvomno takšno povezavo ima, se mi ne zdi primerno, da ga uvajamo kot praznik.

ZN so določili 12.8. kot mednarodni dan mladih....če že, potem je to verjetno primernejši datum, kot 25.5. Seveda le kot "navaden" praznik, ne pa kot dela prost dan.
Tlachenka | 21.07.2013 | 11:36
Ne bi se rada spuščala v debate o preteklem sistemu, ker je ta točno to: pretekel in ker se tistih časov ne spomnim. Imam pa družino v kateri je bila polovica na eni strani in priviligirana, druga polovica pa hudo zatirana in v veliki meri uničena. Na obeh se negativne posledice sistema in travme čutijo še danes. Ni vse črno-belo ampak mnogi ne vidijo vsega zatiranja, ki ga je sistem prinašal, ker po njih ni udaril. Najhuje se je bilo seveda za vernike. Tako da je vsako poveličevanje takšnega sistema je nespoštljivo.
studenecuros | 18.07.2013 | 08:07
Ne razumem, zakaj bi se vračali na prejšnji režim, saj smo se vendar družno odločili, da od njega dokončno odstopimo. Kako lahko tako hitro pozabite plebistic? Pa sploh vse, kar je bilo prej in kar mu je sledilo. Vso medijsko cenzuro, psihopatsko nadziranje ljudi, pošiljanje malo na Kočevsko in na Goli otok pač zato, ker se niso stoodstotno ujemali v model, ki so ga tako napihovali in zavračali vsako drugo razmišljanje, pod pretvezo brastva in enotnosti vsiljevali srbščino in spodbujali balkansko ležernost. Se ne spomnite, kako so bili zatirani vsi tisti, ki so želeli narodu odpreti oči? Ljudje na oblasti so se oprijemali svojih položajev, ker so jim prinašali toliko privilegijev, in če bi jim bilo resnično mar za narod in bi bili resnični domoljubi in rodoljubi, bi pa menda pustili ljudem to tako opevano samoodločbo.
DavidS | 18.07.2013 | 09:11
Tako, kot imajo nekateri pretirano idealizirane spomine na Jugoslavijo, imate vi pretirano črne. V Jugoslaviji sem preživel skoraj 20 let. Ne spomnim se, da bi režim zatiral kogarkoli, ki bi ga poznal jaz, ali ki bi ga poznali moji znanci. Daleč seveda od tega, da se to ne bi dogajalo.....ni pa bilo niti približno tako zelo razširjeno, kot želite prikazati.

Tudi oprijemanje položajev je danes prisotno v enaki (če ne še večji) meri kot takrat.....ker je danes položaj veliko več vreden. V Jugoslaviji je visok položaj pomenil, da si imel moč odločanja, bolj (ampak ne preveč) razkošno hišo doma, kako hiško na morju in vikend v hribih.....in dva- ali tri-krat višje dohodke, kot bi jih imel sicer. Danes je položaj vreden milijone EUR (pa niti ne rabi biti ekstremno visok).

Sam Jugoslavije ne pogrešam ravno preveč, in če bi se še enkrat odločali o samostojnosti, bi brez pomisleka glasoval za....žal pa pogosto vidim pretirano idoliziranje ali kritiziranje starega sistema.....kot da bi v Sloveniji vse moralo biti črno-belo.....kot da bi morala polovica misliti, da je bila Jugoslavija raj na zemlji, druga polovica pa, da je bilo tam huje kot v povprečnem sibirskem gulagu.
Anti NWO | 18.07.2013 | 12:47
 
Kje pa ti zivis, kaj ti si cisto slep in ne vidis, kaj se dandanes dogaja? Kako preganjajo protestnike, kako imamo povsod samo varnostnike in policaje in kamere na vsakem koraku? Kako nam prisluskujejo in sledijo 24/7? Cim se kdo upre, ga kaznujejo ali drugace utisajo, saj ni vec potrebe posiljati ljudi na goli otok, saj so nadgradili te metode z novejsimi.
Domoljub Patriot | 18.07.2013 | 16:19 Prikaži
Nekoč so ljudi pošiljali na goli otok jih mučili usmrtili oz. likvidrirali če bi si v komunizmu drznil iti na ulico bi se moral bati smrti tako da sedanjega sistema ne ne moremo primerjati z prejšnjim to da se iste stvari še vedno dogajajo je pa zgolj teorija zarote.
Domoljub Patriot | 18.07.2013 | 16:37
DavidS Res je da ni vse črno belo moramo priznati da jim je tudi kar nekaj stvari uspelo (čeprav gre večina zaslug za te uspehe slovenskemu narodu in ne KP).
To da se pa ljudje na visokih položajih z  vsemi močmi držijo na svojih stolčkih tako kot so se nekoč v komunizmu je pa logično saj so vendar isti ljudje z isto mentaliteto.
studenecuros | 18.07.2013 | 16:58
Ne zanikam, da se enako ne dogaja tudi zdaj, ampak če se je takrat, še ne pomeni, da lahko to kar na lepem sprejmemo. Mogoče ste nekateri materialisti in pragmatiki in za vas dobro živeti v neki državi pomeni imeti dobro plačano delovno mesto, posojilno zmožnost, počitniško hišico itn. Vse lepo in prav. Toda kaj bi vse to, če pa ti je onemogočena svoboda delovanja in razmišljanja, če se pač moraš ujemati v začrtani model ali pa je boljše, da si tiho. In mogoče si nekateri ustvarjate sliko o Jugoslaviji na podlagi tega, kar ste doživeli sami, kolikor časa ste pač živeli v njej. Dejstvo je, da se je mnogo tega dogajalo tajno in daleč od oči široke javnosti, na področju kulture pa tudi potem. Za predstavo preberite knjigo ali poglejte film "Angela Vode: Skriti spomin", pa boste videli, kaj dejansko pomeni beseda komunizem v svoji najizvirnejši srži in ne vladavinski obliki, kot jo poznamo, in kako so končali tisti, ki so blili komunističega nazora po srcu in definiciji in ne po papirju in simbolu.
Vincenc | 18.07.2013 | 07:31
25. maj je neprimeren, ker je povezan s komunističnim voditeljem in kultom osebnosti. Lahko pa bi imeli dan mladosti na 24. junij.
Jure Pogačnik | 17.07.2013 | 10:36
Upam, da ne bodo tudi katoliške vere označili za totalitarno, ker bo potem križ prepovedan. Sem pa živel v Jugoslaviji in nekega hudega zatiranja nisem opazil. Ljudje so živeli še kar OK, pa hrana je bila boljše kvalitete kot danes. 
Anti NWO | 17.07.2013 | 22:36
 
V Jugoslaviji se je vsaj spostovalo ucitleje in policijo in je bilo vec reda in miru, ter sem se pocutil bolj varnega kot dandanes. Takrat nismo zaklepali vrat, sedaj pa jih zaklepamo!!!! Takrat ni bilo toliko nasilja pa ceprav ni bilo nic kamer, sedaj pa kamere vsepovsod in se zmeraj se krade in nasilja je vse vec.
Domoljub Patriot | 04.08.2013 | 00:16
Kamer takrat morda res ni bilo ampak to takrattehnično skorajda ni bilo možno oz. smiselno(finančno), so pa prisluškovali telefonske klice in pisma ter observirali ljudi zgolj zaradi suma pa tudi informantov ki so bili povsod ne smemo pozabiti.

Za to da se učiteljev ne spoštuje so krivi bolj ali manj isti ljudje kot tisti ki so že bili na oblasti takrat, vendar morajo sedaj slepiti ljudstvo in je za njih bolje če so ljudje bolj neumni.

Policiste se je pa takrat spoštovalo zato ker so se jih ljudje bali, ali si to spet želiš???
DavidS | 04.08.2013 | 09:48
Določena mera spoštovanja in da, tudi strahu pred policijo je potrebna, saj drugače le-ta ne more vzdrževati reda in miru.
Raje vidim, da se jaz malo bojim policista, kot da je mojo ženo strah iti zvečer skozi park.....
Anti NWO | 16.07.2013 | 00:42 Prikaži
 
PODPIRAM!!!

Potrebujemo vec praznikov.
Domoljub Patriot | 16.07.2013 | 00:17
Komunizem moramo obsoditi tako kot drugot po evropi ne pa vzbujati nostalgije po njem.
Tlachenka | 16.07.2013 | 11:55
Samo da smo si na jasnem, komunizem nikjer nikoli ni obstajal ampak se je koncept izrodil in izkoristil za manipuliranje z ljudmi. Vsekakor pa podpiram obsojanje tovrstnih sistemov, saj povečujejo neenakopravnost, neupravičeno kopičenje bogastva in korupcijo. Zato, in je ker ta sistem povzročil ogromno bolečine veliko državljanom, sem proti uvedbi takšnega praznika. Gre za golo provokacijo.

Pravi komunizem pa po mojem mnenju ne more obstajati, ker ljudje nismo "narejeni" zanj.
Anti NWO | 16.07.2013 | 00:43 Prikaži
 
Obsoditi moramo KAPITALIZEM tako kot drugo po svetu, ter vzbujati nostalgijo po komunizmu-socializmu.
Domoljub Patriot | 16.07.2013 | 03:10
WTF kaj pa govoriš po celi evropi in razvitem svetu se obsoja komunizem kot nehuman nesposoben totalitaren režim kapitalizem ima svoje pomakljivosti ampak je še vedno boljši in predvsem delujoč.
Primož Tručl | 17.07.2013 | 13:40 Prikaži
drugod po Evropi, ne drugot
bobek123 | 17.07.2013 | 16:06
Ja , se strinjam. Takoj potem, ko bodo tudi kvizlinge obsodili tako kot drugje po Evropi.
Domoljub Patriot | 17.07.2013 | 17:43
Kvizlinge so v SLO oz. Jugi obsodli prav tako kot drugot po evropi.
Anti NWO | 17.07.2013 | 22:34 Prikaži
 
Povsod po evropi ovcice se spijo. Povej konkretno, kaj te moti pri komunizmu, ker ocitno se ljudje ne znajo pogovarjati, ker vsak ima drugacno predstavo o komunizmu. Kapitalizem pa ne deluje, ker dolgorocno pelje v smrt.
Domoljub Patriot | 17.07.2013 | 23:17
Komunizem je zatiral slovenski narod kajti nsmo smeli biti ponosni nase in na svoj narod morali smo biti vprvi vrsti proletarci v drugi pa jugoslovani, gospodarsko nas je ižemal ker smo morali pošiljati večino tega kar smo pridelali v beograd in drugot v jugo sami pa od svoje produktivnosti nismo profitirali.Kot sistem je bil sovražen do slovenske samostojnosti in slovenskemu narodu.Do današnjega dne so bivši komunisti na visokih položajih in preprečujejo normalen zahodni razvoj slovenije, na poljskem in češlem so jih lustrirali in te države se razvijajo bistveno hitreje kot mi če bi se mi tako hitro razvijali bi bili zares že  mala švica.
Komunizem je gospodarsko in politično propadel zaradi nesposobnosti takratnih voditeljev ki so na oblasti do danes kot da bi bili zares sposobni.
P.S propad kapitalizam je napovedalo že nešteto filozofov amapka se ni še nič zgodilo.
DavidS | 18.07.2013 | 09:04
Če je že na določenih področjih prihajalo do zatiranja Slovencev in slovenstva, tega ni počel komunizem, ampak prevladujoči srbski del države. Popolnoma isti problem bi imeli, če bi bila takratna Jugoslavija kapitalistična, ali pa fevdalistična država. Komunizem (oziroma samoupravni socializem, kar smo dejansko imeli) v svoji doktrini nikjer ne predvideva zatiranja manjšinskih narodov v večnarodnostnih državah.

Ni vsega hudega kriv politični ali gospodarski sistem.....
Domoljub Patriot | 18.07.2013 | 16:26
Komunizem kot sistem tega morda res ni predvidel ampak naša različica ki smo jo imei si je zadal cilj spojiti vse narode bivše juge v enega umetnega kar bi pomenilo konec slovenstva.To se je začelo že dolgo preden so na oblas prišli srbi v času Tita.
luvi | 29.07.2013 | 11:09
Domoljub, če niste ravno včeraj rojeni, bi lahko vedeli, da komunizma (to je sistem)  nismo imeli nikoli...  - kaj bi naj bil ta sistem, pa si preberite v kakšni literaturi... 
Domoljub Patriot | 30.07.2013 | 17:34
Po celi evropi se daje sistemu ki smo ga imeli ime komunizem le sami komunisti si dajejo drugo ime da jih ne bi povezovali z stalinom,maom itd. ter da bi izpadli bolj social demokratični, čeprav je mentaliteta in politika bolj ali manj enaka (je pa res da smo imeli malce drugačno različico komunizma).
DavidS | 30.07.2013 | 21:07
Večina Evrope nima pojma, kakšen sistem smo imeli pri nas.....približno vedo, kaj so imeli v Sovjetski zvezi, kar pa ni ravno enako našemu bivšemu sistemu.
Domoljub Patriot | 31.07.2013 | 00:15
V evropi že vejo in ne padajo na razne finte tako kot slovenci,Jugo sistem so dali v isto škatlo kot Sovjetskega kamor tudi spada razlike so če jih primerjamo z zahodnim sistemom (demokratično kapitalističnim) res majhne (čeprav obstajajo).
Tlachenka | 31.07.2013 | 11:29
Patriot, mislim da niste razumeli. Komunizma nismo imeli nikoli ne mi, ne kdorkoli drug. Socializem in komunizem sta teoretični ureditvi družbe, ki zaenkrat še nista obstajali in vprašanje, če sploh lahko. Čeprav veliko današnjih gibanj nevede stremi k njemu.
tin-a | 15.07.2013 | 22:51 Prikaži
Ne vem, zakaj ne bi bil praznik. Lahko je tudi na 26. maj, če koga datum moti!
studenecuros | 15.07.2013 | 23:12 Prikaži
Nikogar verjetno ne moti praznovanje mladosti in v povezavi s tem verjetno tudi prijateljstva, miru ljubezni ipd., kolikor pa ideološka povezanost datuma 25. maja. In četudi bi povsod oglaševali, da gre zgolj za ponovno praznovanje mladosti in ne proslavljanje sistema, se je zelo težko otresti občutka, da gre za ponovno obujanje komunizma. Sicer pa bi zato lahko izbrali rojstni datum katerega drugega znanega Slovenca, npr. pisatelja, pesnika, pedagoga, dobrotnika ipd., ki je bil rojen spomladi. Ker 25. maja je le datum, ki bi spet klal Slovenijo narazen, namesto združeval.
studenecuros | 15.07.2013 | 20:29
Ja, pa rdečo zvezdo na zastavo najbrž tudi. Poveličevanje vojnih zločincev in totalitarnih in zavojevalskih režimov je v Republiki Sloveniji protizakonito in nečastno.
Anti NWO | 16.07.2013 | 00:44 Prikaži
 
Pol bi morali ZAPRETI VSE CLANE SDS pa po moznosti se clane PS, pa se koga zraven!!!!! NE govori neumnosti no!!!!
Domoljub Patriot | 16.07.2013 | 03:12
studenecuros: se strinajm s tabo komuniste je traba preganjati in lustrirati tako kot drugot po evropi.
Anti NWO | 17.07.2013 | 22:37 Prikaži
 
Kapitaliste je potrebno preganjati in lustrirati, tako kot drugod po svetu, ce se malo pozanimas, saj ne kazejo vsega po TV, kaj se dogaja po svetu, ker to je revolucija in bliza se konec kapitalizmu!!!
Domoljub Patriot | 17.07.2013 | 23:19
Revolucija proti kapitalizmu o kateri se ne poroča to so zgolj mokre sanje bivših komunisto oz. tistih ki še niso preboleli komunizma. In kje po svetu bi se naj to dogajalo.
DavidS | 15.07.2013 | 20:06
Ne vem, če je ravno primerno, da bi v Sloveniji bil Titov rojstni dan državni praznik.
V Jugoslaviji je to bilo nekako razumljivo, v današnjem času pa ne več najbolj.
dcotar | 17.07.2013 | 07:57 Prikaži
Titov RD je bil 7.maja 1892, Tito si je 25 maj izbral za praznovanje svojega rojstnega dne že med NOB (uradno mu ga je podelil centralni komite SKOJ-evske organizacije tedanje Jugoslavije).

Kot človek, ki je vedel kaj je kult osebnosti, je to praznovanje povezal z kultom praznovanja mladosti (podobno kot drugi samodržci (Hitler, Stalin, Mussolini). Na njegov predlog so leta 57. proglasili ta praznik kot Dan mladosti.
Anti NWO | 16.07.2013 | 00:45 Prikaži
 
Jaz ne poznam dobro zgodovine, zato me ne moti ta praznik, zaradi mene lahko imamo tudi praznik na dan smrti HITLERJA, ce vam bo bolj vsec, pac kot zmaga nad nacizmom, itd....
studenecuros | 18.07.2013 | 07:50
Zakaj pa potem ni 25. oktobra, dan odhoda zadnjega vojaka JLA iz Slovenije? Za upor proti okupatorju že imamo praznik, za državnost, samostojnost in enotnost tudi, medtem ko praznika za upor proti jugoslovanski agresiji nimamo. Lahko bi se imenoval npr. dan domovinske zavednosti ali hvaležnosti ali kaj takega. Lahko pa vzamemo samo datum in praznika sploh ne navežemo na odhod JLA, temveč nekaj tipa "dan mladosti", "dan razvoja in napredka", saj šele (čeprav, kot smo ugotovili, samo uradna) osvoboditev izpod tujega nadzora in jarma lahko omogoči prostejše vzdušje in tako tudi boljšo možnost za razvijanje. Tukaj pa je treba seveda poudariti, da bo treba storiti še ogromno, da se otresemo ostankov komunizma v politiki in gospodarstvu, ki nas ovirajo pri razvoju.
luvi | 29.07.2013 | 11:06
Naj ga praznuje, kdor želi, a za državni praznik res ni primeren... 
kot tudi niso primerni vsi ostali predlagani prazniki (25.10, 6.6. itd.). Kaj res ne znate razmišljati v naprej? Ste res vsi zastrupljeni z levi-desni, rdeči-beli..?
Domoljub Patriot | 18.07.2013 | 17:43
Lahko praznujemo tudi 6. Junija dan  zmage nad JLA.