Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


PRAKTIČEN POUK V ŠOLAH
peter i
Ogledov: 497
Predlog poslan 13.06.2013
Odziv pristojnega organa objavljen najkasneje: 27.08.2013
Zadnja sprememba 12.06.2013 17:55:20

  Predlog   Število glasov   Komentarji (9)  

Predlagam da se v osnovih in srednjih šolah uvede občutno več praktičnega pouka pri biologiji,fiziki, kemiji in gospodinstvu ,da jim bodo ti predmeti bolj zanimivi in poučni,ker so sedaj mnogim otrokom ti predmeti prezahtevni in nezanemivi,ker morajo samo pisat v zvezke in se učit iz knjig namesto da bi se učili pri praktičnem pouku o tem bi zagotovo ti predmeti postali bolj zanimivi za vse.

Ne se zopet izgovarjati na že obstoječe zakone kar tako radi počnete,saj so predlogi zato da se zakone popravlja,ureja,spreminja na bolje mar ne ali hočete naše predloge samo in zgolj za okras?


Ključne besede
Kategorija: Šolstvo


Zadnji komentarji:

Tadej Ojsteršek | 06.11.2014 | 16:39
Jaz bi dodal k tem predmetom še tehniko in tehnologijo na čimbolj splošnem nivoju (tudi za kmetijstvo, gozdarstvo, rudarstvo, gradbeništvo, električarstvo, doslej neučeno strojništvo itd.), sicer pa podpiram predlog. Kaj pomaga pri gospodinjstvu, če tam en pred vsemi kuha, sicer pa se učijo samo o nekih kalorijah in kako jih računati, to nima nobene praktično uporabne vrednosti. Še najbolj je kemija dobra glede praktičnega dela v laboratoriju, medtem ko recimo pri fiziki pa se dela precej premalo praktično za moje pojme. Mnogo preveč teorije in matematičnih izpeljav, mnogo premalo prakse. Pa tudi matematiko bi se dalo bolj izokristiti na praktičnem nivoju v smislu zanimivosti, sem videl v različnih tehničnih muzejih, da je tudi to mogoče. Že recimo kakšno računanje verjetnosti pri pokru zna biti kdaj zanimivo za kar nekaj ljudi, ali pa računanje določenih finančnih stvari, kot so recimo obresti. :) Veliko prostora je tukaj in to bi morali izkoristiti vsi, od šolstva do medijev in države same.
peter i | 06.11.2014 | 15:33
 
tu pa še sedaj ni nobenega odgovora,.
znalček | 01.07.2013 | 09:35
Ne vem, če so res tako veliki stroški, če gredo učenci v bližnji gozd pogledat drevesa, da bodo ločili bukev od smreke. Ogromno se da narediti tudi brez velikih stroškov. Šole imajo ogromno pripomočkov, katerih ne uporabljajo. Mikroskope, teleskope itd.
butalc | 28.06.2013 | 02:10
Izkupiček tega predloga bo majhen (ure bodo res zanimivejše, znanje pa še vedno blizu nule). Morebiten dodaten denar pa bo neprimerno bolje zapravljen kot pri večini drugih "servisih" naše države.

Ja
darkside | 19.06.2013 | 03:38
Tudi mi smo imeli praktičnih vaj pri kemiji kar dosti. Ti predmeti so nekaterim res težki e pa težava kot si zgoraj dobil že komentirano da bi bilo to tako drago, da kar hudo. to je mesečno koliko? par 10.000 eur DAVKOPLAČEVALSKEGA denarja.

moraš vedeti da učitelji že sedaj prejemajo naš denar. država tudi že sedaj namenja denar za koristne stvari in da bi še za to? sedaj bo išji davek kar bo prineslo manj nakupovanja, če bi želeli da se še to plačuje bi moral iti davek dol da bi ljudje več lahko zapravili oz. dobili za teh ubogih 600 eur.

Glede omenjenega da država že sedaj zapravi za koristne stvari sem izključil tisto koliko kdo ukrade, za katero nekoristno stvar so spet porabili denar, koliko svojih težav so pokrili itd. 
butalc | 28.06.2013 | 02:18
Da bo učitelj nekaj naučil, mora človeka najprej navdušiti za stvar. Včasih je to dovolj. 

Z malo/nič denarja se da narediti čudo poskusov. 

Predlog vidim bolj v duhu, da se učiteljem dovoli/zapove, da pri pouku uporabijo več praktičnega dela.
DavidS | 14.06.2013 | 13:25
Prav tako pri tem ne gre zanemariti dejstva, da je praktični pouk bistveno dražji, kot "klasičen" pouk.
Pri kemiji so potrebne kemikalije, pri biologiji vzorci.....in pri 20.000 učencih v vsaki generaciji se hitro nabere omembe vreden denar.
anekdota | 14.06.2013 | 12:21
 
Pozdravljeni

Meni se zdi smiselno to, da bi teorijo morda večkrat poučevali vzporedno s prakso in ne toliko ločeno, tam kjer se da. Seveda pa verjetno ni smisleno vseh programov, snovi, predmetov v tem enačiti.
Kar se izobraževanja ljudi tiče je sploh debata lahko zeloooo obsežna.

lp
Tlachenka | 14.06.2013 | 10:59
V srednji šoli smo po mojem spominu imeli kar precej vaj pa so bile vse bolj ali manj dolgočasne in nekoristne. Morda bi bilo smiselno le izboljšati celoten program.