Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Sanacija ceste Ljubljana- Kočevje
 
Skoti99
Ogledov: 430
Predlog poslan 29.04.2013
Arhivirano
Zadnja sprememba 29.04.2013 08:47:08

  Predlog   Število glasov   Komentarji (1)   Popravki predloga  

V Motoreviji AMZS maj 2013 je poročilo o (ne)varnosti slovenskih cest.

"Za odsek od Ljubljane prek Kočevja do Petrine je bilo ugotovljeno, da je kar 63 odstotkov celotne dolžine (50,2 km) ceste zelo slabe, 24 odstotkov (19,1 km) je slabe, oceno srednje si je pridobilo 10 odstotkov ceste (8,3 km), vsega 3 odstotke ceste je dobre (2,2 km), medtem ko si najvišje ocene ni prislužil noben odsek te ceste."

Podatek je zgovoren sam po sebi. Na območju, kjer vlada vse večja brezposelnost, zaradi slabih prometnih povezav okolje ni privlačno za nova podjetja in nova delovna mesta, večina se nas vozi s "trebuhom za kruhom" v Ljubljano ali še dlje.

Nevzdržno stanje ceste Ljubljana-Kočevje zahteva takojšnje ukrepanje!

 

Predlog: Naj se začne cestna problematika omenjenega odseka prioritetno reševati.

Tudi prebivalci območij ob tej cesti smo davkoplačevalci, ki plačujemo za to, da bi bile "naša" cesta varna in redno vzdrževana. Namesto tega se imenuje "cesta smrti"!

 

 


Ključne besede
Kategorija: Okolje in prostor

Priloge:

Zadnji komentarji:

PCer | 02.05.2013 | 13:43
Direkcija za ceste RS ima pregled nad stanjem cest in nad vrsto ter obsegom prometa. Njihovi  strokovnjaki naj ugotovijo, kateri odseki so najbolj kritični in naj po tem kriteriju določa ukrepe ter porabo proračunskih sredstev in naj svoje predloge za proračun tako tudi utemeljijo.  
Zato se NE STRINJAM s  parcialnim  predlogom nekoga za neko svojo cesto.  
Takile padalski predlogi samo onemogočajo strokovno delo Direkcije za ceste RS. Žal se s tem nečednim koruptivnim poslom ukvarjajo tudi nekateri poslanci v DZ, verjetno v sodelovanju z lokalnimi lobisti - samo poslušaj njihove predloge v času obravnav proračuna. Naj raje zahtevajo izločitev iz državnega proračuna vseh podobnih padalskih nesorazmernih ukrepov na državnih cestah, ki niso uvrščeni v proračun zato, ker bi bili res najbolj nujni - kot na primer razna megalomanska in draga ter odvečna krožišča, ki rastejo po Sloveniji kot gobe po dežju in vse bolj upočasnjujejo promet, ter razne tretje, četrte, pete osi ter nesmiselni predlori, kjer ni prometa, ter drugi zapravljivi izumi lokalnih politikov.  

Pri porabi sredstev za upravljanje cest naj bo ključni cilj to, da bo vožnja po cestah Slovenije kar se da varna in udobna in promet hiter. S tem naj se ukvarjajo cestno-prometni strokovnjaki. AMZS pa naj se končno osamosvoji od vladnih jasli in naj se raje zavzame za interese svojih članov ter kategorično zahteva od Vlade RS vse potrebne aktivnosti za "evropeizaciji varnostnih lastnosti cest v RS", vključno s tem, da bo Slovenija končno pravilno in v celoti prevzela v slovensko prakso Direktiva o O UPRAVLJANJU VARNOSTNIH LASTNOSTI CEST. Prvi korak bo narejen že s tem, da se popravi sedanji nepravilen naslov direktive  ( Direktiva 2008/96/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 19. novembra 2008 o IZBOLJŠANJU varnosti cestne infrastrukture (UL L št. 319 z dne 29. 11. 2008).  Direktiva članicam ne nalaga izboljšanja varnosti cestne infrastrukture, ampak nalaga vzpostavitev ustreznega stalno preverjanja varnostnih lastnosti s strani od upravljavcev neodvisnih služb. To je razvidno tako iz vsebine direktive, kakor tudi iz naslovov direktive v drugih jezikih EU.

Sanacija ceste Ljubljana- Kočevje

V Motoreviji AMZS maj 2013 je poročilo o (ne)varnosti slovenskih cest.

"Za odsek od Ljubljane prek Kočevja do Petrine je bilo ugotovljeno, da je kar 63 odstotkov celotne dolžine (50,2 km) ceste zelo slabe, 24 odstotkov (19,1 km) je slabe, oceno srednje si je pridobilo 10 odstotkov ceste (8,3 km), vsega 3 odstotke ceste je dobre (2,2 km), medtem ko si najvišje ocene ni prislužil noben odsek te ceste."

Podatek je zgovoren sam po sebi. Na območju, kjer vlada vse večja brezposelnost, zaradi slabih prometnih povezav okolje ni privlačno za nova podjetja in nova delovna mesta, večina se nas vozi s "trebuhom za kruhom" v Ljubljano ali še dlje.

Nevzdržno stanje ceste Ljubljana-Kočevje zahteva takojšnje ukrepanje!

 

Predlog: Naj se začne cestna problematika omenjenega odseka prioritetno reševati.

Tudi prebivalci območij ob tej cesti smo davkoplačevalci, ki plačujemo za to, da bi bile "naša" cesta varna in redno vzdrževana. Namesto tega se imenuje "cesta smrti"!

 

Vsi komentarji (1)