Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


izkoriščanje bolniške odsotnosti
 
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji
Ogledov: 1495
Predlog poslan 08.04.2013
Arhivirano
Zadnja sprememba 11.04.2013 11:34:36

  Predlog   Število glasov   Komentarji (12)   Popravki predloga  

BOLNIŠKA ODSOTNOST DO 30 DNI - Nekateri delavci so konstantno na bolniški do 30 dni. Uveljavljalo razne natege, zvine, bolečine - skratka nič oprijemljivega. Ko bi moral tak delavec na komisijo, pride za 14 dni v službo, nato ga zopet 30 delovnih dni ni. Na bolniškem listu pa je še v posmeh delodajalcu napisano, da se lahko delavec prosto sprehaja v kraju svojega bivanja. Kaj boste naredili za očitno izkoriščanje bolniškega staža do 30 dni?

Predlagam, da se ukine se vsa bolniška v breme delodajalca in se breme vse bolniške prenese na zdravstveno skupnost.


Ključne besede izkoriščanje bolniške odsotnosti, bolniška
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

luvi | 24.04.2013 | 00:43
Res je, da so zaposleni danes obremenjeni bolj, kot so bili npr. pred 25-imi leti. Tudi plače imamo (tisti, ki jih pač še imamo) višje, realno višje, kot smo jih imeli pred 25-timi leti. So pa res da naše "potreb" bistveno bolj narasle kot so narasle plače..... Osnovne razlike: mobilni telefoni (vsak čaln družine svojega), dražji avtomobili, več in večji televizorji, računalniki  (najmanj eden v vsakem gospodinjstvu+ kakšna tablica), sušilni storj, pomivalni stroj, .... 
A vse to še ni opravičilo za koriščenje bolniških kar povprek, Definitivno jih je preveč (misli, da smo po bolniških staležih vodilni v EU) in ni pav, da to breme nosijo podjetja. 
Podpiram predlog: le tako se bo lahko kaj spremenilo! Tisti, ki so bolani, ki so do bolniške upravičeni, ne bodo nič na slabšem.
Ja Avstija je lep primer, plače pa tudi nimajo ne vem koliko višje, medtem ko, kar verjemite, delajo več in bolje (tudi tam zaposleni slovenci- kar ovprašajte jih, če kakšnega poznate)
hales | 12.04.2013 | 19:37
Jaz pa predlagam avtorju in vsem ostalim, ki vedo za takšne goljufije, da to sporočijo ustreznim organom.
luvi | 24.04.2013 | 00:25
In, kaj mislite,kaj se bo zgodilo??? Jaz vem. NIČ!

izkoriščanje bolniške odsotnosti

BOLNIŠKA ODSOTNOST DO 30 DNI - Nekateri delavci so konstantno na bolniški do 30 dni. Uveljavljalo razne natege, zvine, bolečine - skratka nič oprijemljivega. Ko bi moral tak delavec na komisijo, pride za 14 dni v službo, nato ga zopet 30 delovnih dni ni. Na bolniškem listu pa je še v posmeh delodajalcu napisano, da se lahko delavec prosto sprehaja v kraju svojega bivanja. Kaj boste naredili za očitno izkoriščanje bolniškega staža do 30 dni? Predlagam, da se izplača npr. 80% bolniška za prvih 15 dni bolniške odsotnosti v koledarskem letu, 60% za nadaljnjih 15 dni bolniške odsotnosti, 40% za nadaljnih 15 dni bolniške odsotnosti. Izjema so tiste bolniške odsotnosti, ki jih odobri komisija, in se izplačujejo še naprej po veljavni zakonodaji.


Ključne besede: izkoriščanje bolniške odsotnosti, bolniška
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji | 11.04.2013 | 11:33
elektam, podpiram tvojo rešitev. Dejstvo je, da država reši, če jo kaj boli, gospodarstvo pa to ne more, saj ne najde podlage. 
za poly
Primerjati bolniške z avstrijskimi plačami pa nima nobene povezave. Če imaš slabo plačo ne pomeni, da imaš pravico iti na bolniško kadar hočeš in s se tem maščevati delodajalcu. Greš v drugo službo, kjer bolje plačajo, seveda pa to sedaj ni več tako enostavno. In če bo to z bolniškimi preveč po domače, bo službo samo še težje dobiti. Seveda je še mnogo drugih faktorjev, ne samo bolniška, ampak sedaj smo pri bolniških.
elektam | 08.04.2013 | 22:09
....To se lahko čisto enostavno reši. Ukine se vsa bolniška v breme delodajalca in se breme vse bolniške prenese na zdravstveno skupnost...podobno ima Avstrija....
poly | 08.04.2013 | 22:15
Ali ima Avstrija tudi podobno plačo, kot pri nas? 
DavidS | 11.04.2013 | 12:04
Ko bomo imeli avstrijsko produktivnost, lahko še plače primerjamo z njimi.....do takrat pa se raje primerjajmo s Hrvaško in Slovaško.
frfi | 08.04.2013 | 20:12
To je zopet ena tajkunska, takile, pa ja ne boste več vedeli od zdravnikov, zdravnik bo že ugotovil, če je bolniška potrebna, saj tudi na zdravnike pritiskajo. Čudno pa tudi ni saj so na delavce vedno hujši pritiski , mobingi, jaz vem za kar nekaj primerov, da so delavci pristali na psihiatriji, zaradi pohlepnih kapitalistov.
DavidS | 09.04.2013 | 11:52
Jaz svojega osebnega zdravnika kar dobro poznam, pri njem sem že dolgo časa. Če bom želel bolniško, bo mi jo napisal. 
Verjemite, da je oseb, ki svojega zdravnika (ali kakšnega specialista) poznajo dovolj dobro, da lahko kadarkoli dobijo bolniško, kar precej.
Če imate otroka, pa je za nego le-tega vse skupaj še lažje. 

Skratka, možnosti zlorab je veliko. In delodajalec, ki to financira, pri tem nima veliko možnosti.
vratar | 24.04.2013 | 09:50
Ja se strinjam z tabo da jo dobiš!!! In to se lahko špogaš samo v državni službi!!! Če bi ti delal pri privatniku me zanima koliko dni bolniške bi imel!!!
DavidS | 08.04.2013 | 15:46
Jaz bi omejil letno število dni bolniškega staleža, ki gre na račun podjetja, na 10 dni. Vse, kar je več, mora na komisijo.

Ali pa se zadeva uredi tako, da lahko podjetja za preverjanje upravičenosti bolniškega staleža najamejo zasebne detektive, in če se ugotovi zloraba, je to vzrok za krivdno odpoved delovnega razmerja in odškodninski zahtevek proti delavcu v višini plače, ki jo je v zadnjih 12 mesecih prejel za bolniški stalež.
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji | 11.04.2013 | 10:58
se strinjam. Glede detektivov pa je žal omejitev, ki je zapis v bolniški. Po domače, detektiv ima pooblastila da pridobi od zdravnika vzrok bolniške in kaj lahko delavec na bolniški počne. Če piše, da se lahko pelje izven svojega kraja bivanja, gre lahko torej tudi na dopust ali kam daleč od oči detektiva, ki ga zaman čaka. Pa če ga tudi dočaka, ni v nasprotju z ekspertizo zdravnika, saj mu je ta elastična omejitev dovoljevala tako pot... Nihče pa ne nadzira zdravnikov tako, da jih nič ne stane, da kaj takega napišejo. Žal se to preveč dogaja.