Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Nepovratna sredstva za investicije v osnovna sredstva – NAPAKA!!
 
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji
Ogledov: 648
Predlog poslan 08.04.2013
Arhivirano
Zadnja sprememba 11.04.2013 11:45:58

  Predlog   Število glasov   Komentarji (12)   Popravki predloga  

Nepovratna sredstva za investicije v osnovna sredstva – NAPAKA!!  Čemu investicije v OS? Da bo potrebnih še manj delavcev na račun boljših strojev?  V Sloveniji ni problem v premajhni ponudbi (kar je namen nepovratnih sredstev). Spodbuditi je potrebno povpraševanje!

 

Predlog: država naj subvencionira nakupe npr. na področju gradnje, pomoči mladim družinam in posameznikom pri pridobivanju kreditov, brezplačen vrtec...

Prepove oziroma onemogoči se tudi subvencije prezadolženim podjetjem, ki so subvencije že prejele v preteklosti.


Ključne besede nepovratna sredstva
Kategorija: Gospodarstvo


Zadnji komentarji:

luvi | 23.04.2013 | 23:57
Ne, napaka je vaš predlog! No pa saj vam je že DaviS skušal razložit, pa ne vem, če je uspel.
Za pridobitev subvencije se je namreč potrebno kar pošteno potrudi (oz. podkrepit z mnogo dokumenti..). Še najlažja je pridobitev subvencije fizičnim osebam (kot so bile za nove fasade, pa zamenjave oken, sedaj aktualne npr. za nabavo topklotnih črpalk itd.)

Kar se mladih družin tiče, pa takole: sem generacija, ko smo iskali zaposlitve v s sedanjim časom zelo primerljivim številom iskalcev  in ponudbo zaposlitve (čas med 1990 in 1992).
Smo pa bili zmernejši pri svojih zahtevah. Delali smo tudi za drobiž in tudi tistega varčevali. Na morje smo odšli s šotori ( glavna prehrana pa paštea in kruh), peljali smo se z vlakom, tisti bolj srečni s kakšnim spačekom, fičekom ali katrco. Tisti, ki so z otroci malo pohiteli, niso kupovali za vsakega otroka novega vozička (avto za celo družino je imel ceno teh, ki jih ti današnji ubobožani mladi kupujejo), oblačila so krožla od otroka do otroka, prav tako igračke, vsi pa smo poprijeli za karšnokoli delo in se ne spomnim, da bi kdo odklonil delo z izgovorom, ki ga danes pogosto slišim: "za ta denar pa že ne bom delal, še vstat se mi ne splača" itd. 
Torej, mladi bodo najprej morali nekaj naredit sami zase in ne lečakat, kaj jim bo država dala. SI vse privilegije veliko bolj zaslužijo npr upokojenci, ki sp svoje oddelali.... a to je že druga zgodba

DavidS | 08.04.2013 | 15:43
Čemu investicije v stroje? Da se dvigne produktivnost. Glavni razlog za to, dasmo globoko v krizi, iz katere se še dolgo ne bomo izvlekli, je prenizka produktivnost.

Če želite, da se bomo ukvarjali s panogami, kjer prevladuje ročno delo, bo pa treba za kakšnih 80% znižati minimalno plačo.
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji | 09.04.2013 | 13:23
Žal ne bo držalo. Kapacitete so nezasedene!!!
Namreč nimaš komu prodajati. Zakaj bi si kupoval zmogljivejše stroje, ko svojih z manjšo kapaciteto nisi izkoristil. Subvencije pa mora nekdo plačati, na koncu verige smo spet davkoplačevalci!
Zakaj bi plačeval nekaj, kar ne rabimo, pa že v naprej vemo, da ne bo dodane vrednosti?!
DavidS | 09.04.2013 | 16:40
Naj vam razložim čisto preprosto:
Delavec s počasnim strojem naredi v izmeni 50 kosov nekega izdelka. Delavec s sodobnim hitrim strojem naredi v izmeni 150 kosov nekega izdelka. 
Podjetje s počasnim strojem ima posledično ceno izdelka 10 EUR, podjetje s hitrim strojem 8 EUR. Povsem logično je, da ima prvo podjetje neizkoriščene kapacitete. (številke so izmišljene, da se ne boste obešali na njih)

Lepo prosim, nehajte živeti v socialističnih časih. Čim enkrat zaostaneš s tehnologijo, postaneš predrag. In lahko imaš kapacitet, kolikor hočeš.....
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji | 10.04.2013 | 20:02
david imaš prav, vendar stroje kupujemo tudi tisti, ki jih že imamo, vendar ne moremo prodati, kolikor imamo kapacitete že s starimi stroji. Če kupim nov stroj, ta naredi več, prodam pa lahko spet enako, pa še stroj moram amortizirati. Če hočem zmanjšati strošek, odpustim delavca. Tu pa je tisti kavelj, ki se ga ne vidi od daleč. Bomo torej odpuščali? 
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji | 10.04.2013 | 20:04
da mogoče povzamem, potrebno bo dati kredite mladim družinam, da kupujejo in da ima nekdo njim kaj prodati. Tako se bo odvrtel začarani krog in bo recesiji pokazal zobe. Potem pa lahko govorimo o subvencijah v stroje.
DavidS | 11.04.2013 | 08:03
Če s sodobnejšim strojem, ki proizvaja z nižjimi stroški, ne morete dvigniti prodaje, ga pač ne kupite.....in če ste kupili tak stroj, ki delavca ne potrebuje, boste delavca odpustili

Človek bi pričakoval, da je to osnovna logika, ki je jasna prav vsakomur.

Kreditiranje domače potrošnje pa ne bo ustavilo recesije.
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji | 11.04.2013 | 11:41
če bilo tako preprosto, se strinjam. Dejstvo pa je, da če bi kdo preverjal prejšnje realizirane subvencije bi ugotovil, da jih je bilo premnogo nepotrebni. Ni povečane prodaje. Ker pa je zastonj, zakaj pa ne! Vendar vedno nekdo plača.
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji | 11.04.2013 | 11:44
predvsem mladim družinam dati kupno moč, to je to. NE zviševanje DDV, NE dati stroje praktično zastonj... Če bo stroj zastonj, ga vzamem tudi jaz, vendar ga bo verjetno dobil tisti, ki je že dobil subvencije. Bom spremenil predlog.
DavidS | 11.04.2013 | 12:03
Ne vem, če se ravno množično razpisujejo 100% nepovratna sredstva za investicije....da bi bilo to res zastonj....
ponosen Slovenec, žal v Sloveniji | 11.04.2013 | 13:00
nisem zasledil 100% investicij, so 40% in ipd. Dobil ni kdorkoli, temveč khm, sicer zgolj moja subjektivna misel. Revizija bi bila zanimiva. Vsekakor bodo časi, ko bodo investicije v novo opremo potrebne. Sedaj so pa res potrebne za inovativne izdelke, ki jih še ni oziroma jih je malo na tržišču. Ostalo nima smisla.
DavidS | 11.04.2013 | 14:53
Kaj ste potem mislili s komentarjem "Ker pa je zastonj, zakaj pa ne!"?
Če moram plačati 60% nečesa, je to še daleč od "zastonj".....če pa se vam ne zdi tako, pa vam "zastonj" dam moj 7 let star avto.....

Nepovratna sredstva za investicije v osnovna sredstva – NAPAKA!!

Nepovratna sredstva za investicije v osnovna sredstva – NAPAKA!!  Čemu investicije v OS? Da bo potrebnih še manj delavcev na račun boljših strojev?  V Sloveniji ni problem v premajhni ponudbi (kar je namen nepovratnih sredstev). Spodbuditi je potrebno povpraševanje! Predlog: država naj subvencionira nakupe npr. na področju gradnje, pomoči mladim družinam in posameznikom pri pridobivanju kreditov, brezplačen vrtec...


Nepovratna sredstva za investicije v osnovna sredstva – NAPAKA!!

Nepovratna sredstva za investicije v osnovna sredstva – NAPAKA!!  Čemu investicije v OS? Da bo potrebnih še manj delavcev na račun boljših strojev?  V Sloveniji ni problem v premajhni ponudbi (kar je namen nepovratnih sredstev). Spodbuditi je potrebno povpraševanje! Predlog: država naj subvencionira nakupe npr. na področju gradnje, pomoči mladim družinam in posameznikom pri pridobivanju kreditov, brezplačen vrtec...


Ključne besede: nepovratna sredstva