Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Nadomestilo za prevoz na delo naj se ne upošteva kot dohodek pri dodelitvi socialnih transferjev
 
lipe
Ogledov: 556
Predlog poslan 03.04.2013
Odziv pristojnega organa objavljen najkasneje: 04.06.2013
Zadnja sprememba 29.03.2013 17:19:42

  Predlog   Število glasov   Komentarji (13)   Popravki predloga  

Zakon o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev določa, da se pri uveljavljanju socialnih transferjev med dohodke družine poleg plače, upoštevajo tudi povračila stroškov v zvezi z delom, torej prevoz na delo in malica.Nadomestilo za prevoz na delo je bilo v zadnjih letih že tako okleščeno, da komaj zadošča za povrnitev stroškov, ki jih ima zaposleni z prihodom na delo. Zato menim, da v tem primeru težko govorimo o dohodku s katerim naj bi družina razpolagala.


Ključne besede
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

sssahara | 01.05.2013 | 19:35
Marsičesa naj ne bi upoštevali, tudi pravnomočne izvšbe, ki ti jih avtomatsko trgajo od dohodka-plače ali pokojnine...npr. imaš pokojnine 1500 eur, skoraj 1000 eur ti vsak mesec odtrgajo, upoštevajo pa vse...
Tomaž Terček | 03.04.2013 | 17:16 Prikaži
Povračilo prevoza na delo je treba ukiniti. Zakaj bi moral delodajalec plačati zaposlenemu prihod na delo? Te anomalije po svetu seveda ni.
lipe | 03.04.2013 | 19:45 Prikaži
Predlog ne govori o tem ali je potrebno nadomestilo prevoza na delo ukiniti ali ne, vendar o tem, da se poleg plače v dohodek npr. pri dodelitvi otroških dokladov ali državne štipendije upošteva tudi prevoz na delo in malica, zato ne razumem zakaj glasujete proti, če gre za vsebinsko popolnoma drug predlog.
DavidS | 03.04.2013 | 21:28 Prikaži
Če komentator meni, da je potrebno nek prihodek ukiniti, iz tega logično sledi, da je tudi proti temu, da bi za to dohodek veljale še neke dodatne ugodnosti....
lipe | 04.04.2013 | 08:10 Prikaži
O kakšni dodatni ugodnosti govorite?,  nadomestilo za prevoz pač ni dohodek, je nadomestilo in kot tako, bi bilo prav, da se ne bi upoštevalo pri dohodkih družine...sicer, pa s predlogom smo prostovoljno stopili pred poroto, pa počakajmo kaj nam bodo povedali glasovi....
DavidS | 04.04.2013 | 09:47 Prikaži
Če se nek dohodek (in gre za dohodek, pa mu lahko rečete nadomestilo, povračilo ali kaj tretjega) izvzema pri izračunu socialnih transferjev, gre za dodatno ugodnost.

Določene elemente socializma bomo sčasoma pač morali ukiniti, ali pa vsaj spremeniti. Pa se mi tukaj prevoz na delo zdi še najmanj sporen.....po mojem mnenju namreč igra vidno vlogo pri vzpodbujanju manj razvitih področij. Večji problem se mi zdi "nadomestilo" za malico, in plačan odmor za malico. 
Ali sem res upravičen do 5 EUR "nadomestila" za malico, če pojem samo en jogurt in žemljo? Recimo bobu bob.....gre za neobdavčen dohodek.

Lahko pa tudi plači rečemo "nadomestilo za življenjske stroške", in tudi to izvzamemo iz dohodkov....regres je itak nadomestilo za stroške dopusta....božičnica pa nadomestilo za stroške daril.
DavidS | 03.04.2013 | 15:12 Prikaži
In potem se bom z delodalajcem dogovoril, da mi izplača minimalno plačo, zraven pa 200 EUR malice in 700 EUR prevoza. In bom upravičen do večjih socialnih transferjev.
lipe | 03.04.2013 | 16:33 Prikaži
David S, dodatek za  prevoz na delo je točno določen, glede na odaljenost službe do kraja stalnega bivališča, tako da neki prekomerno visoki zneski prosto po Prešernu odpadejo....tudi nadomestilo za malico je določeno za javni sektor v točno določenem znesku, za zasebni pa to urejajo kolektivne pogodbe, tako da bo tudi tu težka....Poleg vsega bi bila tudi tvoja pokojnina od minimalne plače minimalna....
Človek se ne more načuditi inovativnosti nekaterih Slovencev....
DavidS | 03.04.2013 | 18:02 Prikaži
Žal nimate prav. Točno določeni so MINIMALNI zneski, ki jih mora delavec dobiti. Navzgor zneski niso nikjer omejeni (razen s tem, da je nad neko mejo treba plačati davke na njih).
lipe | 03.04.2013 | 19:42 Prikaži
Imate prav, sem preveril, zneski navzgor niso omejeni, so pa povračila nad uredbo, dodatno obremenjena z davki in prispevki za socialno varnost: delodajalci s 16,1  %, delojemalci pa z 22,1 %.
Torej se nekomu ne bi splačalo, da si da izplačati minimalno plačo in večje potne stroške ter malico....pa tudi delodajalec bi bil težje za to, ker bi bil tudi on dodatno obremenjen z 16,1 %....da o minimalnih prispevkih za pokojninsko dobo niti ne govorim....
DavidS | 03.04.2013 | 21:30 Prikaži
Seveda se bi splačalo.....plačal bi popolnoma iste davke in prispevke, kot na plačo.....le da se mi ta znesek ne bi štel pri ugotavljanju pravic do socialnih transferjev.
LUČ | 03.04.2013 | 10:58
Se strinjam. sicer pa gre za povračilo stroškov v zvezi s prehrano in prevozi in ne dohodek. To ni noben dohodek, tako da nima tam v sociali kaj iskati. 

opazovalka | 03.04.2013 | 16:43
Očitno niste razumeli kaj predlagatelj predlaga. Stroški prevoza se mu štejejo v osnovo kot dohodek, čeprav to ni, ker vsega porabi za prevoz na delo.

Nadomestilo za prevoz na delo naj se ne upošteva kot dohodek pri dodelitvi socialnih transferjev

Zakon o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev določa, da pri uveljavljanju socialnih transferjev med dohodke družine poleg plače, upoštevajo tudi povračila stroškov v zvezi z delom, torej prevoz na delo in malica.Nadomestilo za prevoz na delo je bilo v zadnjih letih že tako okleščeno, da komaj zadošča za povrnitev stroškov, ki jih ima zaposleni z prihodom na delo. Zato menim, da v tem primeru težko govorimo o dohodku s katerim naj bi družina razpolagala.