Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


predlagam obdavčitev vsake tretje in naslednje zazidljive gradbene parcele
 
lipe
Ogledov: 1174
Predlog poslan 15.03.2013
Z odzivom organa 08.05.2013
Zadnja sprememba 13.03.2013 09:39:21

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (10)   Popravki predloga  

 Obrazložitev: Živim v komunalno urejeni soseski, kjer so ljudje pokupili komunalno urejene parcele (rekorder, jih ima v lasti 8) v šekulativne namene. Na teh komunalno urejenih parcelah se razrašča ambrozija, plevel in samoraslo drevje, ki sili v obstoječe urejene parcele in kazi podobo celotnega naselja. Ker v skoraj 10 letih, torej še v času debelih krav, niso investirali v gradnjo je očitno, da je šlo za parkiranje denarja in špekulacije. Glede na to, da ima povprečna familija v sloveniji 1,18 otroka, bi bilo lastništvo prvih dveh zazidljivih parcel oproščeno, za tretjo in vsako naslednjo pa predlagam visoko obdavčitev. Še to, navedene komunalno urejene parcele so po Gurs-u ocenjene na cca.10 x manjšo vrednost, kakor je njihova realna vrednost na trgu, ovrednotene so kot navadna zemljišča, kar pomeni, da je občina že tako prikrajšana pri vsakoletnemu nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča.


Ključne besede
Kategorija: Davki in finance


Zadnji komentarji:

lipi | 11.04.2013 | 10:15
Sem proti, ker je zgrešen point. 

Treba je obdavčiti vse nepremičnine razen stanovanja primerne velikosti za osebo ali več oseb, ki živi oz. živijo v njem. 
DavidS | 11.04.2013 | 11:58
Tudi tiste, kjer živi lastnik, je potrebno obdavčiti. Sicer z nižjo davčno stopnjo, kot ostale.
S tem se potem lahko ukine plačevanje nadomestila za stavbno zemljišče.
RJSlo | 01.04.2013 | 14:51
lipe - kliknil sem proti. Imam stavbno zemljišče, nimam pa gradbenih parcel. Po moje bi morali začeti pot s prvim korakom. To pa je dokazovanje izvora premoženja. In to za celotno poosamosvojitveno obdobje. 
Anti NWO | 31.03.2013 | 14:10
 
PROTI, ker vprasanje koga bodo zares prizadeli teji davki. Kdor ima vec kot 2 nepremicnine, bi mu jim morali zaseci ne pa obdavciti, tako, da se prisili te ljudi, da prepisejo ali prodajo nepremicnino, ce se jih obdavci, potem bodo samo najmnine visje in to bomo pacali vsi mi revezi.
ANDREJAP1 | 24.03.2013 | 19:35
Nakup zemljišča je vrsta naložbe, varčevanja... in zakaj bi obdavčili tovrsten način varčevanja? Če vas moti neurejena okolica na to opozorite lastnike parcel, vsekakor pa dodatna obdavčitev ne bo rešila vaših težav. Tudi ni vse v asfaltu in betonu, konec koncev ljudje in živali lahko preživimo samo ob sobivanju z rastlinami kamor sodijo tudi grmi in plevel, ki za nas proizvajajo kisik. 
hales | 24.03.2013 | 07:21
PROTI vsem novim davkom.
Nimam nobene parcele, imam nadpovprečno število otrok in sem proti temu davku (in še marsikateremu drugemu).
staršsem | 20.03.2013 | 22:11
@lipe...nekateri imamo bistveno več otrok kot 1,18. In nas tako bedno povprečje ne zanima. Še manj nekakšni poskusi uveljavljanja uravnilovk, ki ne upoštevajo realnih okoliščin "nepovprečnih" državljanov. @DavidS....in potem mi bo inšpektor povedal, katere so tiste krajinske značilnosti, ki jim moram slediti, da mi ne bo spisal kazni. 500m dalje, bodo že drugačne? Ko bo prišel drug inšpektor, bodo spet drugačne? Ko bo sijala polna luna bodo spet drugačne? Itd... Pa zategnite si zanko okoli vratu vsi tisti, ki niste sposobni normalno dihati, ne dušite s svojo nečimrnostjo še drugih. Sodišče (sodnica) je v nekem razveznem postopku (v imenu ljudstva!!!) ugotovilo, da oče ne izpolnjuje norm, ki so primerne za druženje z otroki. No, gre za fakultetno izobraženo osebo, nekonfliktno in razgledano...Ko je taisti oče vprašal sodišče, katere pa so tiste norme, ki bi jih naj izpolnjeval, da bi bilo njegovi zahtevi ugodeno, tega odgovora nikoli ni dobil. Tako da....dajte se vsi tako razmišljujoči nekam pobrat in ne utesnjujte sodržavljanov zaradi treh grmičkov in parih šopov trave, ki jih sami niste mogli kupiti.
pravica_ljudem | 20.03.2013 | 18:49
Lahko ima kdo več manjših kosov obdelovalne zemlje. to se mi zdi se ne bi smelo posebej obdavčiti. 
Sicer se s predlogom strinjam ampak ne strinjam pa se da je drevje kazilo mesta. To je narava, ne more biti vse samo beton beton beton.
LUČ | 20.03.2013 | 18:44
Proti. marsiikak kmet ima v lasti več kot 3 gradbene parcele in več kot 3 stavbe.. 
nisem za kaznovalno politiko niti ne vidim nobene poante v tem, da bi to obdavcili. 

Pozitivno je potrebno spodbudit  da prodajo, če ne rabijo.. Če nočejo naj pa imajo.. 
Da pa ga kaznujes ker nekaj legalno kupi ali ima, ne vidim smisla ali pravičnosti v tem. 

M
DavidS | 15.03.2013 | 12:21 Prikaži
Lastnik parcele je dolžan skrbeti za urejenost parcele. Če tega ne počne, ga lahko mirno prijavite pristojnim inšpekcijskim službam, da ga prepričajo v smiselnost takšnega početja.

predlagam visoko obdavčitev vsake tretje in naslednje zazidljive gradbene parcele


predlagam visoko obdavčitev vsake tretje in naslednje zazidljive gradbene parcele

 Obrazložitev: Živim v komunalno urejeni soseski, kjer so ljudje pokupili komunalno urejene parcele (rekorder, jih ima v lasti 8) v šekulativne namene. Na teh komunalno urejenih parcelah se razrašča ambrozija, plevel in samoraslo drevje, ki sili v obstoječe urejene parcele in kazi podobo celotnega naselja. Ker v skoraj 10 letih, torej še v času debelih krav, niso investirali v gradnjo je očitno, da je šlo za parkiranje denarja in špekulacije. Glede na to, da ima povprečna familija v sloveniji 1,18 otroka, bi bilo lastništvo prvih dveh zazidljivih parcel oproščeno, za tretjo in vsako naslednjo pa predlagam visoko obdavčitev. Še to, navedene komunalno urejene parcele so po Gurs-u ocenjene na cca.10 x manjšo vrednost, kakor je njihova realna vrednost na trgu, kar pomeni, da je občina že tako prikrajšana pri vsakoletnemu nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča.