Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


varno po avtocestah
 
Arim1
Ogledov: 426
Predlog poslan 04.03.2013
Arhivirano
Zadnja sprememba 03.03.2013 00:43:04

  Predlog   Število glasov   Komentarji (9)   Popravki predloga  

Predlagam  naj ministrstvo za promet

  •  postavi table  na avtocesti, ki bi prepovedovale prehitevanje med kamioni po vseh treh oz. dveh pasovih.
  • ministrstvo za promet naj se dogovori s policijo za stalno prisotnost le te na naših avtocestah
  • predlagam preusmeritev tovornega tranzita na železnico ali kako drugače omejiti tovorni tranzit čez našo državo

Vožnja od Kopra na Štajersko je smrtno nevarna zaradi gostega transportnega tranzitnega prometa. Transportni tranzit nujno prusmeriti na železnico! Na Gorenjki teh težav ni, ker Avstrijci preusmerjajo ves transportni tranzit na vlake in ker je to dražje kot naša cestnina, večina vzhodnjakov prevaža tovor po naših avtocestah. Pri nas pa nismo sposobni postaviti niti table o prepovedanem prehitevanju med kamioni. Tisti, ki se večkrat vozimo na relaciji Primorska-Štajerska smo priča vsakodnevnim kršitvam, ko ti kamion pred nosom, ko pravilno voziš po prehitevalnem pasu, zapelje pred tabo in se prehitevajo trije vzporedno, ti pa zaviraj in reši se če se moreš. Čehi, Poljaki, Madžari, Bolgari...vsa vzhodna Evropa vozi po naših cestah, utrujeni, zaspani, o policiji na avtocestah ni ne duha ne sluha. Pridejo, ko se zgodi najhujše. Na uradni strani ministrstva za promet pa pet filmčkov o varni vožnji po avtocestah. http://www.mzip.gov.si/si/aktualno/filmi/


Ključne besede
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

hales | 06.03.2013 | 21:44
"postavi table  na avtocesti, ki bi prepovedovale prehitevanje med kamioni po vseh treh oz. dveh pasovih."
To pomeni, da v primeru, da en tovornjak vozi v hrib 50 km/h, bo za seboj naredil kolono vseh tovornjakov, tudi tistih, ki bi lahko vozili 100 km/h?



"ministrstvo za promet naj se dogovori s policijo za stalno prisotnost le te na naših avtocestah"
Se strinjam, ampak ne samo zaradi tovornjakov. Vozniki osebnih vozil so nevarnejši.

"predlagam preusmeritev tovornega tranzita na železnico ali kako drugače omejiti tovorni tranzit čez našo državo"
In vlaki naj vozijo na vsako uro in ustavijo v vsakem mestu?

"Vožnja od Kopra na Štajersko je smrtno nevarna zaradi gostega transportnega tranzitnega prometa."
Nevarna je predvsem zaradi prehitre vožnje osebnih vozil, neuporabe smernih utripalk (žmigavcev), prekratke varnostne razdalje...
Arim1 | 06.03.2013 | 22:24
@hales: 1.avtocesta ima običajno pri nas tri pasove. Ko se prehitevajo tovornjaki so  največkrat prav v hrib , zasedeni vsi trije pasovi. Po enem pelje kamion 50/h, po drugem nap. 80/h, po tretjem pa 90/h, če je prazen. Jaz bi rada mimo s 120/h, pa ne morem, za tovornjakom na tretjem pasu nastaja kolona osebnih vozil. 
2. prisotnost policije na avtocestah. Če bodo na avtocestah zaradi kamionov, bodo tudi zardi ostalih udeležencev. Problem je, ker na avtocestah ,razen ob nesrečah, policije nikoli ni! Peljite se po nemških ali avstrijskih avtocestah, policija je povsod prisotna. Pa ne samo za kaznovanje, tudi za pomoč.
3. Govorim o tovornem tranzitu iz tujih držav. Iz Italije, luke Koper...se vsak dan pelje proti Štajerski ogromno kamionov madžarske, poljske, bolgarske...registracije. Ti vozniki gredo čez našo državo zato, ker jih pride precej ceneje, kot čez Avstrijo, kjer bi morali dati kamion na vlak. Logično je, da bodo domači kamioni še vedno prisotni na naših avtocestah in da za notranji tovorni promet železnica ni rešitev. Naših tovornih vozil je le peščica.
4. Strinjam se z vami, da veliko voznikov vozi prehitro in da verjetno v avtošolah več ne učijo zakaj so namenjeni žmigavci. Tudi zato bi morala biti prisotna policija. Toda problem je tudi v kamionih. Ko si v kamionovem mrtvem kotu, med prehitevanjem, se mi je večkrat zgodilo, da mi je kamion, ki sem ga trenutno prehitevala zapeljal pred mano. Ko si nekje na sredi šleparja ni nič prijetno, če ti udari na tvoj vozni pas. Zato bi morale po mojem mnenju biti vsaj table, ki bi prepovedovale prehitevanje po vseh treh pasovih, če je avtocesta tropasovna. menim, da tretji pas lahko ostane osebnim vozilom.
srecni ocka | 06.03.2013 | 17:50
Ja malo nadzora s strani policije bi bilo nadvse koristno. Primer v nedeljo ob 13.00 se peljem od Domžal proti Ljubljani in v slabih petih minutah srečam 5 šleperjev, ki se veselo vozijo po avtocesti. 2 poljaka, 1x gorica, 2x? iz smeri Lj - Mb. To je na žalost vsako nedeljo. So res kazni za prevoz tovornjakov s priklopniki v nedeljo čez dan tako nizke ali pa je prisotnost policistov na avtocestah v nedeljo kot loterijski dobitek 1:15.000.000?
pravica_ljudem | 06.03.2013 | 10:46
Table ne bodo dost. Treba je voznike naučit discipline že v avtošoli. 

Drugač pa ja, železnico mormo posodobt in to nujno čim prej. In uporabt železniške zmogljivosti da se zmanjša tovorni promet ki izredno močno uničuje ceste.
znalček | 05.03.2013 | 08:41
Saj table za prepoved prehitevanja na posameznih odsekih so. Če jih ne bi bilo, tudi kršitve ne bi bilo kajne? Po moje so večja nevarnost na cestah cestni bolidi. Zadnjič me je eden v tako gosti megli, da so nekateri vozili 60 in manj prehitel s hitrostjo blizu 200.
DavidS | 04.03.2013 | 20:38
Strinjam se, da bi bilo dobro preusmeriti tranzitni promet na železnico, a očitno ta opcija ne deluje dovolj dobro, da bi bila zanimiva za večino prevoznikov. Verjetno so nakladalni, razkladalni in čakalni časi večji, kot pa celoten čas prevoza po cesti (ugibam).

Da pa je vožnja po avtocesti smrtno nevarna zaradi teh tovornjakov, pa je morda le malo pretirano trditi. In tudi prehiteti se nekje morajo.....a se nam res tako mudi, da ne moremo za tisto minuto zmanjšati hitrosti na 90? Situacije, ko bi se prehitevali trije kamioni vzporedno, pa še nisem zasledil....pa se tudi jaz vsaj dvakrat mesečno odpeljem svojih 250km po avtocesti.
Arim1 | 04.03.2013 | 22:40
Ni problem v prilagoditvi hitrosti. problem je, ko ti tovornjakar zapelje pred tvoje vozilo, medtem ko ga prehitevaš. Tretji pas je običajno namenjen hitrejšim vozilom-ali se morda motim? Se pa strinjam, da opcija preusmeritve transporta na železnico ni zanimiva za vzhodno evropske prevoznike, malo več stane.  Kdo pa misli na naše prevoznike ko se vozijo po tujih cestah. Sprejeti morajo pogoje, ki jih država ponuja.Glede prehitevanja lahko po lastnih izkušnjah trdim kako izgleda med delavniki, sploh v zgodnjih večernih urah na relaciji KP-MB. Ob vikendih je seveda drugače.
DavidS | 05.03.2013 | 18:08
Kot rečeno, še nikoli nisem videl treh tovornjakov voziti vzporedno na avtocesti. Tudi to, da kateri od njih "skoči" pred mene se zgodi zelo redko.....tega sem večkrat deležen s strani osebnih avtomobilov. Ali bi tudi njih vrgli z avtoceste?
Vse skupaj mi žal zveni kot komentar nestrpnega divjega voznika. "Divje zaviraj in se reši, če se moreš"? Na avtocesti, kjer je razlika med osebnim vozilom in kamionom zgolj 40 km/h. Kjer lahko že 500m pred prehitevanjem vidimo, ali obstaja verjetnost, da bo kamion začel prehitevati. In pa, govora je o kamionih, in ne o športnih avtomobilih. Kamion voznega pasu ne menja v pol sekunde. In v tem času, ko kamion menja pas, lahko vsak avtomobil zmanjša hitrost s 130 na 90.

Iz vašega komentarja je tudi za sklepati, da kamioni v soboto vozijo drugače, kot med delovniki? Čisto zares?

Strinjam se tudi s komentarjem znalčka.....kamioni (ne glede na to, kako divje švigajo z desnega na levi pas) niso niti približno tako nevarni, kot rakete na cesti. Naj policija raje nadzira njih, bo več koristi.
Izbrisan Uporabnik 26 | 04.03.2013 | 20:24
Podobno sem predlagal tudi jaz, pa ni bilo nobenega zanimanja. Železnica ima velike izgube, ki bi jih lahko vsaj delno pokrili, če bi tovor preusmerili na železnico. Tako bi znižali stroške popravil in vzdrževanja cest, ki ga plačujemo samo mi (Slovenija), ne nazadnje pa bi preprečili tudi kakšno nesrečo. Čudno gospodarjenje. Predlog podpiram!

varno po avtocestah

Vladi predlagam naj razmisli o zamenjavi prometnega ministra, ker ni sposoben urediti razmer na avtocestah in njegovo nedelovanje ogroža življenja državljanov.

  •  ni sposoben postaviti tabel na avtocesti, ki bi prepovedovale prehitevanje med kamioni po vseh treh oz. dveh pasovih.
  • ni sposoben dogovoriti se s policijo o nujni prisotnosti le te na avtocestah
  • ni sposoben spraviti tovornega tranzita na železnico ali kako drugače omejiti tranzit čez našo državo

Vožnja od Kopra na Štajersko je smrtno nevarna zaradi gostega transportnega tranzitnega prometa. Transportni tranzit nujno prusmeriti na železnico! Na Gorenjki teh težav ni, ker Avstrijci preusmerjajo ves transportni tranzit na vlake. Pri nas pa nismo sposobni postaviti niti table o prepovedanem prehitevanju med kamioni. Tisti, ki se večkrat vozimo na relaciji Primorska-Štajerska smo priča vsakodnevnim kršitvam, ko ti kamion pred nosom, ko pravilno voziš po prehitevalnem pasu, zapelje pred tabo in se prehitevajo trije vzporedno, ti pa zaviraj in reši se če se moreš. Čehi, Poljaki, Madžari, Bolgari...vsa vzhodna Evropa vozi po naših cestah, utrujeni, zaspani,o policiji na avtocestah ni ne duha ne sluha. Pridejo, ko se zgodi najhujše. Na uradni strani ministrstva za promet pa pet filmčkov o varni vožnji po avtocestah. Ne se delat norca iz nas.

http://www.mzip.gov.si/si/aktualno/filmi/


varno po avtocestah

Vladi predlagam naj razmisli o delu prometnega ministra, ker ni sposoben urediti razmer na avtocestah in njegovo nedelovanje ogroža življenja udeležencev v prometu.

  •  ni sposoben postaviti tabel na avtocesti, ki bi prepovedovale prehitevanje med kamioni po vseh treh oz. dveh pasovih.
  • ni sposoben dogovoriti se s policijo o nujni prisotnosti le te na avtocestah
  • ni sposoben spraviti tovornega tranzita na železnico ali kako drugače omejiti tranzit čez našo državo

Vožnja od Kopra na Štajersko je smrtno nevarna zaradi gostega transportnega tranzitnega prometa. Transportni tranzit nujno prusmeriti na železnico! Na Gorenjki teh težav ni, ker Avstrijci preusmerjajo ves transportni tranzit na vlake. Pri nas pa nismo sposobni postaviti niti table o prepovedanem prehitevanju med kamioni. Tisti, ki se večkrat vozimo na relaciji Primorska-Štajerska smo priča vsakodnevnim kršitvam, ko ti kamion pred nosom, ko pravilno voziš po prehitevalnem pasu, zapelje pred tabo in se prehitevajo trije vzporedno, ti pa zaviraj in reši se če se moreš. Čehi, Poljaki, Madžari, Bolgari...vsa vzhodna Evropa vozi po naših cestah, utrujeni, zaspani, o policiji na avtocestah ni ne duha ne sluha. Pridejo, ko se zgodi najhujše. Na uradni strani ministrstva za promet pa pet filmčkov o varni vožnji po avtocestah. Ne se delat norca iz nas.

http://www.mzip.gov.si/si/aktualno/filmi/