Predstave z domoljubno vsebino
Pozdravljeni!
Med prebiranjem dnevnih časopisov sem pred začetkom šolskega leta v dnevnem časopisu naletel na članek na naslovnici, ki je opisoval spremembe v šolstvu, ki se uvajajo s tem šolskim letom. Med drugimi je bila omenjena novost, ki jo je vpeljalo Ministrstvo, in sicer da bodo osnovne in srednje šole morale pred državnimi prazniki prirediti predstave z domoljubno vsebino. S sošolci se zelo strinjamo s to novostjo, a smo bili razočarani, saj 23. listopada (dan Rudolfa Maistra) na naši šoli niso pripravili nikakršne prireditve, prejeli nismo niti nikakršnih letakov in tudi učitelji niso z ničemer opomnili na praznik. Z vsem srcem upamo, da Ministrstvo pripravlja vsebine za zadnji dan pouka pred novoletnimi počitnicami, ko praznujemo dan samostojnosti in enotnosti kot obletnico plebiscita in sprejetja Ustave. Pričakujemo tudi obeležitev ostalih prihajajočih praznikov.
Moj predlg je, da se zaobvezijo omenjene predstave in praznične vsebine, če se še niso, da mora bi v vsaki slovenski učilnici in predavalnici slovenski grb. Drugi predlog je, da se praznične dni, ko poteka pouk, oziroma zadnji dan pred dela prostim prazničnim dnem pouk prične s predvajanjem himne in nagovorom ravnatelja.
Predstave z domoljubno vsebino
Pozdravljeni!
Med prebiranjem dnevnih časopisov sem pred začetkom šolskega leta v dnevnem časopisu naletel na članek na naslovnici, ki je opisoval spremembe v šolstvu, ki se uvajajo s tem šolskim letom. Med drugimi je bila omenjena novost, ki jo je vpeljalo Ministrstvo, in sicer da bodo osnovne in srednje šole morale pred državnimi prazniki prirediti predstave z domoljubno vsebino. S sošolci se zelo strinjamo s to novostjo, a smo bili razočarani, saj 23. listopada (dan Rudolfa Maistra) na naši šoli niso pripravili nikakršne prireditve, prejeli nismo niti nikakršnih letakov in tudi učitelji niso z ničemer opomnili na praznik. Z vsem srcem upamo, da Ministrstvo pripravlja vsebine za zadnji dan pouka pred novoletnimi počitnicami, ko praznujemo dan samostojnosti in enotnosti kot obletnico plebiscita in sprejetja Ustave. Pričakujemo tudi obeležitev ostalih prihajajočih praznikov.
Moj predlg je, da se zaobvezijo omenjene predstave in praznične vsebine, če se še niso; da mora biti v vsaki učilnici in predavalnici slovenski grb. Drugi predlog je, da se praznične dni, ko poteka pouk, oziroma zadnji dan pred dela prostim prazničnim dnem pouk prične s predvajanjem himne in nagovorom ravnatelja.
Predstave z domoljubno vsebino
Pozdravljeni!
Med prebiranjem dnevnih časopisov sem pred začetkom šolskega leta v dnevnem časopisu naletel na članek na naslovnici, ki je opisoval spremembe v šolstvu, ki se uvajajo s tem šolskim letom. Med drugimi je bila omenjena novost, ki jo je vpeljalo Ministrstvo, in sicer da bodo osnovne in srednje šole morale pred državnimi prazniki prirediti predstave z domoljubno vsebino. S sošolci se zelo strinjamo s to novostjo, a smo bili razočarani, saj 23. listopada (dan Rudolfa Maistra) na naši šoli niso pripravili nikakršne prireditve, prejeli nismo niti nikakršnih letakov in tudi učitelji niso z ničemer opomnili na praznik. Z vsem srcem upamo, da Ministrstvo pripravlja vsebine za zadnji dan pouka pred novoletnimi počitnicami, ko praznujemo dan samostojnosti in enotnosti kot obletnico plebiscita in sprejetja Ustave. Pričakujemo tudi obeležitev ostalih prihajajočih praznikov.
Moj predlog je, da se zaobvezijo omenjene predstave in praznične vsebine, če se še niso; da mora biti v vsaki učilnici in predavalnici slovenski grb. Drugi predlog je, da se praznične dni, ko poteka pouk, oziroma zadnji dan pred dela prostim prazničnim dnem pouk prične s predvajanjem himne in nagovorom ravnatelja.
Predstave z domoljubno vsebino
Pozdravljeni!
Med prebiranjem dnevnih časopisov sem pred začetkom šolskega leta v dnevnem časopisu naletel na članek na naslovnici, ki je opisoval spremembe v šolstvu, ki se uvajajo s tem šolskim letom. Med drugimi je bila omenjena novost, ki jo je vpeljalo Ministrstvo, in sicer da bodo osnovne in srednje šole morale pred državnimi prazniki prirediti predstave z domoljubno vsebino. S sošolci se zelo strinjamo s to novostjo, a smo bili razočarani, saj 23. listopada (dan Rudolfa Maistra) na naši šoli niso pripravili nikakršne prireditve, prejeli nismo niti nikakršnih letakov in tudi učitelji niso z ničemer opomnili na praznik. Z vsem srcem upamo, da Ministrstvo pripravlja vsebine za zadnji dan pouka pred novoletnimi počitnicami, ko praznujemo dan samostojnosti in enotnosti kot obletnico plebiscita in sprejetja Ustave. Pričakujemo tudi obeležitev ostalih prihajajočih praznikov.
Moj predlog je, da se zaobvezijo predstave in praznične vsebine, če se še niso; da mora biti v vsaki učilnici in predavalnici slovenski grb. Drugi predlog je, da se praznične dni, ko poteka pouk, oziroma zadnji dan pred dela prostim prazničnim dnem pouk prične s predvajanjem himne in nagovorom ravnatelja.
Predstave z domoljubno vsebino
Pozdravljeni!
Med prebiranjem dnevnih časopisov sem pred začetkom šolskega leta v dnevnem časopisu naletel na članek na naslovnici, ki je opisoval spremembe v šolstvu, ki se uvajajo s tem šolskim letom. Med drugimi je bila omenjena novost, ki jo je vpeljalo Ministrstvo, in sicer da bodo osnovne in srednje šole morale pred državnimi prazniki prirediti predstave z domoljubno vsebino. S sošolci se strinjamo s to novostjo, a smo bili razočarani, saj 15. septembra (vrnitev Primorske k njeni matični domovini) in 23. novembra (dan Rudolfa Maistra) na šoli nismo pripravili nikakršne prireditve, prejeli nismo niti nikakršnih letakov in tudi učitelji niso z ničemer opomnili na praznik. Z vsem srcem upamo, da Ministrstvo pripravlja vsebine za zadnji dan pouka pred novoletnimi počitnicami, ko praznujemo dan samostojnosti in enotnosti kot obletnico plebiscita in sprejetja Ustave. Pričakujemo tudi obeležitev ostalih prihajajočih praznikov.
Moj predlog je, da se zaobvezijo predstave in praznične vsebine, če se še niso; da mora biti v vsaki učilnici in predavalnici slovenski grb. Drugi predlog je, da se praznične dni, ko poteka pouk, oziroma zadnji dan pred dela prostim prazničnim dnem pouk prične s predvajanjem himne in nagovorom ravnatelja.
Ne vidim nikakršne korelacije, ki bi elemente domovinske vzgoje, kot jih navaja @pikica89 povezovala z ravnanjem trenutne politične elite in njenih oprod. Prav izjave predsednika vlade in ravnanje politike, policije, sodstva, tožilstva in podobnih državorušilnih elementov vzpodbujajo ravno to, kar naj bi domovinska vzgoja negovala. Kako bomo mladi rod vzgajali v duhu spoštovanja etičnih, moralnih in zakonskih norm, če pa ravno tisti, ki bi morali biti zgled spoštovanja teh norm, le-te na debelo kršijo? V podkrepitev tej ugotovitvi spremljamo pogosto izražanje nezaupanja v pravno državo, ki jo izražajo celo pravniki sami. To zaupanje pa je temeljni pogoj za delovanje zdrave demokracije. Kako mladi rod vzgajati v domovinskem duhu, če se lopovi velikega formata nemoteno sprehajajo na prostosti, kurji tatovi (pa še tem je pogosto tatvina nameščena) pa ždijo v zaporih?
kolikor vem, domovinska vzgoja ne spodbuja nacionalizma in ne poziva k sovraštvu do drugih narodov. domovinska vzgoja uči etična in moralna načela, strpnost in sprejemanje, pouči o delovanju države, demokraciji, spodbuja svobodno kritično razmišljanje in mirno reševanje težav, daje priložnost izpovedovanja mišljenja in predstavi vrednote, ki ustvarjajo boljšo prihodnost. sem mati srednješolca in si zelo želim, da bi se o tem razen doma pogovarjali tudi v šoli.
Sem proti pretirani domovinski vzgoji. Vsak lahko praznuje ali pa ne praznuje praznike in se ne strinjam z vsiljevanjem praznovanja. Patriotizem je do neke mere za družbo koristen pogosto pa povzroča težave, nekritično razmišljanje in lahko tudi nestrpnost (primer: ZDA).
BRAVO na mladih domoljubiih kot si ti je prihodnost naše države Slovenije in si v tem pogledu tudi zgled svojim učiteljem, ki zanemrjajo domovinsko vzgojo svojih učencev.
hvala za podporo. :) da ne bo napačne predstave; ni težava konkretno na šoli, ki jo obiskujem, ampak, kot so mi povedali prijatelji z drugih šol, tudi tam ni nič boljše. zdi se, da je domovinska vzgoja v srednjih šolah precej zapostavljena. izboljšanje v povezavi s tem seveda neposredno ne more rešiti npr. gospodarskih in ostalih težav, s katerimi se trenutno soočamo, pa tudi učiteljev posebno ne stane, da se o tem pogovarjajo z dijaki tudi pred četrtim letnikom. hkrati pa bi morali to razumeti kot samoumevno, kot je to popolnoma razumljivo v ostalih državah, primere imamo že v regiji