Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


predlog za gradnjo širših vozišč
 
Ariel
Ogledov: 4921
Predlog poslan 19.01.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 19.01.2010 14:09:56

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (6)  
Predlagam vladi, da preuči širino cestišč in voznih  pasov in naredi primerjavo s tujino. Lahko pa vladi iz izkušenj povem, da dosedanja širina prometnih pasov ne zadošča več. Avtomobili so se v zadnjh desetletjih razširili, gradbeni normativi pa se temu niso prilagajali. Zaradi tega je precej nesreč, tudi smrtnih žrtev, zadnja pri Trebnjem. To so nesreče, ko voznik zaradi malo trzne in mimogrede zapelje na nasprotni vozni pas in nesreča je tu. V policijskih statistikah so te nesreče prikazane kot »nenadoma zapeljal na nasprotno stran«. Te nesreče so smrtne!
 
Predlagam, da vlada v postopek da zakon, s katerim bi povečali širine voznih pasov na vseh cestah, ki se bodo gradile od zdaj naprej, na obstoječih cestah pa sprejme vse aktivnosti, da se bo na odsekih, ki to omogočajo, prav tako povečala širina vozišča.

Ključne besede promet, ceste, vozni pasovi, vožnja, nevarnost
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

japke | 18.05.2018 | 12:11
Mogoče niti ni (največja) težava v sami širini vozne ceste. Bistveno večji problem je, ker se cesta takoj za črto konča z ograjo ali robnikom. 
Za črto bi moral biti pas (1m+) asfalta, ki bi bil normalno vozen. Na tak način bi se vozila lahko normalno umikala pešcem, kolesarjem, traktorjem, strojem ipd.. 
Po trenutnih reginalnih cestah bi dejansko morali prepovedati hojo in vožnjo s kolesom, saj se pri 90kmh v določenih primerih ne moreš izogniti trku bodisi s kolesarjem bodisi z nasproti vozečim avtom.
V primeru izsiljevanja drugega voznika imaš se vsaj možnost rešiti z obvozom prek črte. Sedaj si zaradi robnikov in ograj oz bankin obsojen na nesrečo.

takšne (Regionalne) ceste so nekaj normalnega v tujini. Mislim, da bi morali v tej smeri razmišljati tudi pri nas. 
 
histerik16 | 19.04.2010 | 21:33
čestitam ariel to bo še resna tematika čez petnajst let če se ne bomo začelu ukvarjati z njo danes. predvsem je treba preprečiti avtom da zapeljejo iz cestišč in narediti nadhode za ljudi in podhode za ostale živali. podpiram raziskave vozišč za čas ko bo slovencev več kot danes. treba razmišljati za prihodnost!
ekolog | 11.03.2010 | 18:03
Mislim, da so ceste zadosti široke sam vozit je treba znat. Je pa res, da so slabo vzdrževana.
KatjaC | 07.02.2010 | 14:04
Zdaj to ni prioriteta, država naj se ukvarja s krizo, nenazadnje imamo luknjo v javnofinančni malhi tudi zaradi DARS-ovih kreditov za nujno(?) gradnjo avtocestnega križa, ki pa ni prinesel nekega hudega razvoja, ampak kup onesnaževanja in uničenih cest - torej ogromno stroškov. V neki prihodnosti morda že, čeprav menim, da bi se moralo več delati na javnem, tako cestnem kot železniškem, prevozu (da se ljudje ne bi vozili vsak s svojim avtomobilom), hkrati pa tovor s cest preusmeriti na železnico. 
Alc | 04.02.2010 | 19:17
Ja širša cestišča so definitivno potrebna.
In obvezno je treba cestišča opremiti z zunanjim belim robom izza črte pa vsej še 25cm asfalta tudi po neobljudenih področjih
Tipsy | 24.01.2010 | 15:22
 
Jaz pa ne vem, če je to ravno vzrok za nesreče.

Ko se peljem po avtocesti proti Benetkam se mi zdi, da so tam pasovi celo ožji kot pri nas. Označenost s prometnimi znaki, napisi ipd. je veliko boljša in preglednejša. 

Ko pa se peljem ponoči po isti italijanski avtocesti je med pasovi gor/dol visoka živa meja in mi avti z nasprotne smeri ne svetijo direktno v oči, kar omogoča boljšo vožjo meni saj sem bolj zbrana in me ne bolijo oči. Seveda je tudi kultura na drugem nivoju, le redko vidiš koga ki z 200/h prileti mimo.