Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Prepoved posvečanja slovenskega naroda čemurkoli
 
jbozicek
Ogledov: 959
Predlog poslan 08.11.2012
Arhivirano
Zadnja sprememba 07.11.2012 20:54:21

  Predlog   Število glasov   Komentarji (10)  

Vladi predlagam, da sprejme zakonski akt ali predpis, po katerem nobena verska skupnost ali organizacija v Republiki Sloveniji ne bi imela dovoljenja, da posveti Slovenski narod svojemu bogu, božanstvu, svetniku, svetnici ali pač komurkoli ali čemurkoli že.

Ne bi na dolgo filozofiral o razlogih za to, menim pa, da je to zelo neprimerno, nepošteno do Slovencev in Slovenk oziroma do celotnega naroda, zato bi moralo biti prepovedano... tako kot zažig zastave ali norčevanje iz državnih simbolov. Nekaj takega si je do sedaj privoščila ena verska skupnost, to je Rimokatoliška cerkev, ki je Slovenski narod posvetila svoji devici Mariji.


Ključne besede posvetitev Slovenskega naroda, državni simboli
Kategorija: Notranje zadeve


Zadnji komentarji:

pravica_ljudem | 27.11.2012 | 17:00
To bi bila še ena mrtva črka na papirju. Kaj jih misliš kaznovat zato ker bi na svoj način hotl neki dobrga za državo? haha si pa tud hecn. Izvršilna oblast naj se raj z pravimi nemoralnimi uničevalci države ukvarja ne pa z tako brezpredmetno malenkostjo.
lotos_ | 24.11.2012 | 15:38
 
Milsim da je to že tretji vaš predlog, ki sem ga prebrala.. vi če bi imeli moč, bi izkoreninili vse kar vam ne bi bilo po godu.
ko vas prebiram, se vas kar malo bojim... 
jbozicek | 07.12.2012 | 10:59
Draga Lotos. 
Moj predlog (ta ali kateri drugi) ni nič manj ali bolj smiseln kot npr. "odpoved pogodbe pripadniku SV, če ne plačuje preživnine". 
Res pa je, da se lahko strinjate z njim ali pa ne. 
Niti mi ni jasno, kateri moji predlogi so tako zeeelo grozni, morda so nekateri res bolj načelne narave. Sicer pa... saj lahko vsakega posebej pokomentirate, morda pa se tudi kje strinjava, kje pa tudi ne...
   
V tem konkretnem predlogu gre za načelno vprašanje pravice dioločenih skupin državljanov. 
Verjetno bi se marsikateri "kleni" Slovenec zgražal, če bi na primer islamska skupnost v RS posvetila Slovenski narod Alahu ali pa bi ga satanisti svojemu satanu. No, o tem tudi govori moj predlog.  
Teodor Goznikar | 24.11.2012 | 12:08
 
Pa s cim se ubadate. Vlada v tem trenutku ima probleme z resevanjem drzave, ne pa s tem kako se bo ukvarjala z debilnimi predlogi.

Pa posveti mo komurkoli, sploh ce ima namen pozitiven naboj...
srecni ocka | 15.11.2012 | 13:16
Žal ima slovenski narod krščanske korenine, pa če ti je prav ali ne dragi jbozicek. Res se je do danes tu naselilo veliko prebivalcev iz drugih republik, vendar se njim pač ne bomo prilagajali. Če se je v tem času namnožila pokvarjenost, sprijenost, koruzništvo, pohlep, sebičnost, (ateizem oziroma vera v denar)... ima slovenski narod še vedno krščanske korenine! Res krščanska vera omejuje tiste, ki živijo pokvarjeno s svojimi omejitvami oziroma zapovedmi, zaradi tega je tudi toliko nasprotovanj krščanstvu, vendar poštenemu človeku že vest pove kaj je prav in kaj ni. Dragi jbožiček, če ti vest govori, da delaš narobe je to problem tvoje notranjosti in tvojih dejanj ne pa krščanstva in posvetitve slovenskega naroda. 
Če imaš s tem probleme se lahko vsak dan 10x posvetiš Titu oziroma njegovin naslednjikom vendar oni ti ne ponujajo več kot razkošno življenje do groba.
Feniks | 19.11.2012 | 12:04
Em, o kakšnih koreninah govoriš? Tistih, ki segajo do pokristjanjevanja ali onih globjih? Ateizem enačiš z vero v denar? Mi lahko pokažeš kakšen bolj razsipno in s pozlato zgrajen objekt od cerkve ali pa razložiš kako je možno, da navadni tatovi iz župnišč nosijo vreče gotovine? Kaj te vreče tam počnejo? Krščanstvo je sem prišlo ne samo iz drugih republik ampak iz druge države in kot navajaš v zadnjem stavku si celo lasti idejo onostranskega življenja kot, da to pri drugih religijah ni prisotno. In, če že ne bereš ti pa lahko navedem, da izsledki vseh raziskav vedno pokažejo, da je morala in etika med ateisti in agnostiki vsakič na višji ravni kot pa pri tistih, ki vedno računajo, da se bodo za svoje grehe lahko odkupili in spovedali.
jbozicek | 19.11.2012 | 18:47
Ne, slovenski narod nima nobenih krščanskih korenin, ampak poganske korenine in morda krščansko steblo, če smo že pri tem. A ni hec v tem, bistvo je, da ne moremo enačiti religije in naroda, to pa zato ne, ker šele zadnjega pol stoletja veljajo človekove pravice, ki tudi vero postavljajo v domeno človekove osebne izbire. 
Pred tem pa... ni bilo izbire, religija je bila posamezniku (ali narodu, kakorkoli že) od zunaj vsiljena in ni bilo nobene izbire. Zato je to o koreninah navadna bedarija. 
Ja, imam s tem problem, ker sem Slovenec in kot tak ne želim biti posvečen nobeni svetnici, boginji ali čemurkoli.  
Srečni očka... vse slabe stvari, ki si jih naštel, so večinoma k nam prišle iz zahoda, žal... ne vem pa kaj za Sv. Marijo ima z vsem tem Tito?  
Feniks | 14.11.2012 | 19:32 Prikaži
Se strinjam. Za tiste, ki temu ne posvečamo posebne pozornosti v smislu, ah, saj to zame ničesar ne spremeni,  morda to res nič ne pomeni ampak to ne pomeni tudi, da so te stvari brez posledic. Gre za dojemanje tistih, ki to počnejo. Lep primer je recimo postavitev džamije. Za agnostike in ateiste, vsaj tiste, ki se ne zanimajo to ni velika reč. Dejansko je pa tako, da v Koranu piše, da je muslimanska vsaka dežela  v kateri stoji džamija. Morda vsi muslimani tega res ne vidijo tako znajo biti pa problem tisti, ki tako vidijo. Se pravi, da gre za politično zadevo. Če bo kdo od muslimanov ob tem poskočil, naj dodam, da poznam nekaj muslimanov, ki jih zelo spoštujem, nekaj takih, ki se mi ne zdijo nič posebnega in nekaj takih, ki jih raje nebi videl. Z drugimi besedami, so dobri ali težavni tako kot mi le na drugih področjih. Ampak politika, dojemanje posameznih dejanj s strani posameznih verskih skupnosti je pa nekaj drugega in posledično posega tudi v moje življenje. Če se motim, pa naj nekdo napiše kje.
Feniks | 14.11.2012 | 19:38 Prikaži
p.s. Jasno je in seveda stvar čisto osnovnega bontona, da če nekoga vpletaš v nekaj, da ga o tem prej povprašaš. Z drugimi besedami, takšna zaverovanost vase, da to storiš ne da bi vprašal je v nasprotju s krščansko moralo. Nekdo, ki to počne pa se ne more imeti za dobrega vernika. Če je bog vsemogočen potem ne potrebuje takšne pritlehne podpore. Podobno, le bolj drastično dejanje je ubijanje v imenu kateregakoli boga. Bog tega ne potrebuje, le tisti, ki to počne potrebuje izgovor.
DavidS | 08.11.2012 | 20:34
Če želi neka skupina posvečati Slovenijo, Slovence ali mene osebno nekemu imaginarnemu bitju, pa naj bo to sveta Micka, Alah ali samorog, naj to zaradi mene počnejo....samo da me nihče ne sili, da sem prisoten.
Če meni nič ne škoduje, nekoga pa osreči....hvala samorogu, in Alah požegnaj!