Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


nasilneži med policisti
 
znalček
Ogledov: 846
Predlog poslan 30.10.2012
Arhivirano
Zadnja sprememba 30.10.2012 11:33:15

  Predlog   Število glasov   Komentarji (14)  

Predlagam vladi, da si pogleda posnetek obračuna policije z navijači in ustrezno ukrepa. Večina policistov je ukrepala primerno in strokovno zagotovila red, vidi pa se, da je nekaj posameznikov med policisti nasilnežev, ki očitno uživajo v tolčenju s palico po na tleh ležečem človeku, ki udrihajo po osebah, ki se trudijo umiriti situacijo, ki porivajo ljudi po stopnicah in vlačijo ženske za lase. Zares glede na način posredovanja par posameznikov je prava sreča, da v stampedu, ki bi lahko izbruhnil ni bilo pohojenih in huje poškodovanih.

Povdarjam, da to ni predlog, ki bi zagovarjal nasilne navijaške skupine, ampak predlog, ki naj izloči nasilneže iz policijskih vrst.

Povezava do posnetka vam je na vojo tule:

http://tvslo.si/predvajaj/policija-na-severu-pocistila-z-green-dragonsi/ava2.148480733

 


Ključne besede policija nasilje
Kategorija: Davki in finance


Zadnji komentarji:

Barbara Gyoerfi | 07.11.2012 | 16:55
Ta predlog bo dobil malo podpore, ker so nasilneži med policisti omenjeni v kontekstu z navijači. 
Strinjam se, da so med policisti ljudje, ki bi morali zapustiti svoje vrste - ne nujno le zaradi nasilja, tudi zaradi drugih ravnanj. A za to bi morali državljani pritisniti na policijo, da uredi zadeve v lastnih vrstah. 
Bolj pomembno se mi zdi, da bi se preprečilo takšno nasilništvo navijačev, do katerih stežka začutimo minimum spoštovanja in ki je vzrok za policijska ravnanja v tem primeru. Kaj bi pa vlagatelj predloga storil glede tega glede tega?
znalček | 29.11.2012 | 08:27
Ja, najbrž je razlog, da čim omeniš nasilje, to preprosti ljudje povežejo z navijači. Dvomim, da tisti, ki so se podpisali proti predlogu v resnici zagovarja nasilje. Gotovo bi ob posnetkih iz mariborskih demonstracij marsikdo glasoval drugače. 

Če me že sprašuješ glede nasilništva navijačev. Predlog zakona o navijačih je že v  obravnavi. Ne vem kakšen je, še manj kakšen bo na koncu. Mislim, da bi nasilništvo navijačev z lahkoto preprečili. Vsak navijač bi lahko vstopil na tekmo le z veljavnim osebnim dokumentom. Tribune bi bile pod videonadzorom. Za vsak prestopek bi sledila kazen (odškodninska odgovornost, kazenska odgovornost, prepoved obiska tekem). Jaz bi kaznoval ne samo tiste, ki trajo stole in mečejo bakle, pač pa celo tiste, ki stopijo z umazanimi čevlji na stol, kadijo v dvorani ali odvržejo papir od sendviča. Bojim pa se, da bo informacijska pooblaščenka s pet odigrala  funkcijo branilke barab in preprečila snemanje na tribunah.
Tlachenka | 06.11.2012 | 13:12
Aja pa dodala bi še, da če iz policije izločajo nasilneže, ki uporabljajo pretirano silo na ljudeh so družbi dolžni tudi hudo kaznovati vsakega nasilnega državljana. Torej če na podlagi posnetkov iščejo nasilne policiste naj sproti poiščejo še vse nasilne navijače ter vse ustrezno kaznujejo. Ni pravično, da se kaznuje le ene.
jbozicek | 05.11.2012 | 12:09
Znalček, nauči se brati, dobro preberi in potem komentiraj. 
Tlachenka | 03.11.2012 | 18:05
Se strinjam s strogim nadzorom nad policisti, ki izkoriščajo svoj položaj za večanje svojega ega. Pri nas se mi zdi, da so policisti precej na nivoju vendar se še vedno najdejo izjeme. Se mi pa zdi, da v izgredih ravnajo vedno korektno, kar je občudovanja vredno. Malokdo bi ohranil tako mirno kri, ko jih napadajo in izzivajo primitivci.
znalček | 05.11.2012 | 10:00
Tlačenka poglej si link, ki sem ga prilepil in poglej si fotografijo okrvavljenega g. Kajdiža na 7. strani v današnjem Delu. Torej zagotovo vsi ne ravnajo vedno ustrezno. Škoda, da zaradi par posameznikov trpi ugled institucije.
Tlachenka | 06.11.2012 | 12:53
Kot sem napisala, vedno se najdejo izjeme in se strinjam ,da je takšne nujno potrebno izločiti. Vendar vedno z veliko rezervo jemljem izjave ter način kako prikazujejo morebitno policijsko nasilje, saj je ponavadi pokazana samo ena plat ter izgredneži (malo ljudi je tako nizkotnih in primitivnih kot problematični navijači) predstavljeni kot nedolžne žrtve. Spomnimo se napada na parlament, ko se je metalo granitne kocke. Tudi takrat so ljudje provocirali policiste, jih napadali ter zmerjali, policisti pa so ostali povsem mirni ter vse to lepo požrli. Pa to ni edini tak primer. Zato sem mnenja, da v splošnem delujejo v takšnih situacijah zelo strokovno, se pa najdejo izjeme, priti katerim je potrebno ukrepati.
mischa422 | 02.11.2012 | 11:23
Jaz se pa strinjam, da je preveč nasilnežev med policisti. Imajo absolutno preveč pooblastil, njihova beseda je zakon in nimaš možnosti za pravično rešitev, če se prenapeti policist spravi nate. Ne govorim na pamet ampak iz konkretnih primerov ljudi, ki so mi blizu. Splošno zaupanje policiji je na nižji točki kot kdajkoli, seveda policiste potrebujemo, vendar prvi ki bi se morali držati nekih osnovnih manir in nam biti za zgled so prav oni. Pa so res??
znalček | 05.11.2012 | 09:56
To ni moj predlog. Jaz mislim, da imajo policaji še premalo pooblastil. Problem je, da jih nekateri redki posamezniki prekoračujejo. Krivično bi bilo to posplošiti.
jbozicek | 31.10.2012 | 18:11
Jaz sem tudi proti takemu predlogu.
Se strinjam z "vratarjem", da so razmere v teh situacijah zelo kaotične, kot na bojišču in če policist mahne preveč, je to pač del tega. Meni se zdi, da je bolje, da je ranjenih deset navijačev, kot en policist. Problem je bolj v tem, da so navijači čisto navadna podivjana drhal in jih je kot takšne tudi potrebno obravnavati. 
znalček | 05.11.2012 | 09:45
Če so zate navijači čisto ena navadna drhal, si ti zame en čisto navaden cepec, kakršnim bi morali vzeti volilno pravico. Mogoče bi napisal predlog, da se tekme igrajo brez igralcev, ali pa kar ukinemo določena tekmovanja, kot so to že delali v nekaterih revolucionarnih deželah. To, da je zate čisto v redu, če je ranjenih 10 navijačev pove kakšen cepec si. Če bi si pogledal posnetek, bi videl, da je kakih 50 policistov očitno v skladu z navodili izpraznilo tribuno. Med njimi pa sta tudi kaka dva nasilneža, ki sta v tem našla priložnost, da lahko z vso silo tolčeta po na tleh ležečem človeku, porivata ljudi po stopnicah, vlečeta ženske za lase itd.

Ravno danes je v Delu objavljena fotografija povsem okrvavljenega človeka, ki so ga policaji premlatili na protestih pri Armbrusu. Sodišče je že presodilo, da je bilo to nasilje in nekaj nasilnežev je izgubilo službo.
vratar | 31.10.2012 | 08:35 Prikaži
Jaz sem proti takemu predlogu!!! 

Obrazložitev: 

da pride do izrednih razmer na tekmah ni kriva policija ampak huligani, ki sodelujejo na teh tekmah!!! Ukrepanje policije je nujno za vzpostavitev reda in miru na določeni lokaciji. Iz napisanega sklepam, da si tudi sam bil kdaj udeležen kakšne "batine" in ti grejo taki postopki v nos... sem proti prekoračitvi pooblastil vendar z pomočjo današnje tehnike(kamere, fotoaparati,...) se da to hitro ugotoviti, kdo je prekoračil pooblastila in se lahko nato ukrepa proti določenemu policistu. Da bi pa kar odvzeli pooblastila se mi pa ne zdi smisel. Je pa še nekaj, če bi bilo po moje, bi uvedel izkaznice za vse navijače, kateri se mislijo udeleževati tekem in le z njimi bi lahko vztopili na navijaške klopi. Tiste razgreteže oziroma problematične barabe bi hitr izločili in jim prepovedali vstop na objekt.
DavidS | 31.10.2012 | 09:34 Prikaži
Kolikor vidim, predlog govori ravno o tem, da je potrebno tiste, ki so odreagirali s prekomerno silo, odstraniti, ne pa, da bi policiji odvzeli kakršnakoli pooblastila.
Seveda je pri takšnem ugotavljanju potrebno upoštevati, da so včasih razmere na "bojišču" precej kaotične, in da ni za pričakovati, da je policist sposoben v pol sekunde videti tako dobro, kot kamera, in oceniti situacijo in posameznika tako dobro, kot analitik, ki šriti ure gleda ta videoposnetek.

Kar se tiče odstranitve problematičnih posameznikov s športnih prireditev pa je v pripravi t.i. navijaški zakon, ki predvideva tudi izvajanje takšnega ukrepa. Seveda mu navijaške skupine ostro nasprotujejo.
znalček | 05.11.2012 | 09:54 Prikaži
Glej vratar, ravno to je moj predlog, kar pišeš ti. Naj iz posnetka ugotovijo, kdo je nasilnež med policaji, ki prekoračuje pooblastila. Potem pa, če bo imel srečo, naj do penzije piše parkirne listke. Za intervencije tak že ni.

Prav tako bi se dalo iz posnetkov tudi ugotoviti, kdo trga stole, meče bakle itd., pa tega naši organi pregona očitno niso sposobni, ali pa se v bran huliganov postavi spet kakšen varuh huliganov, človekovih pravic ali osebnih podatkov, ki ugotovi, da jih ne bi smeli snemati. Eksplicitno sem napisal, da v ničemer ne branim nasilnežev na stadionih. Proti njim je v pripravi poseben zakon, ki bo omogočil nekaj več reda na stadionih. In če te ravno zanima, nisem bil nikoli deležen nasilja policije, na tekme sploh ne hodim.