Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Zaposleni v javni upravi
 
Slovenec6
Ogledov: 3443
Predlog ustvarjen 02.04.2012
Arhivirano
Zadnja sprememba 01.04.2012 15:06:48

  Predlog   Število glasov   Komentarji (4)  

V javni upravi sem bil zaposlen na različnih delovnih mestih, vmes v gospodarstvu in sedaj spet v javni upravi. Ob tem sem spoznal, da obstaja v državni upravi veliko zaposlenih, ki so ves čas imeli slabe rezultate in jim je dovolj zgolj, da zjutraj pridejo točno v službo in popoldne oddidejo. To me zelo boli, ker je to očitno, a se ne zgodi nič. Takšne bi bilo potrebno vsaj za nekaj časa poslati v gospodarstvo, kjer bi bila njihova učinkovitost odvisna od njihovega mesečnega dohodka, da bi se jim odprle oči in bi spoznali, da so za državo celo življenje le strošek. 

Problem pri takšnih osebah pa je tudi v tem, da so ravno ti ljudje praviloma glavni krivci za negativno klimo v nekem kolektivu in ves čas iščejo le svoje pravice. To bi bilo potrebno nemudoma urediti. Zakon ne bi smel ščititi zaposlenih v državni upravi, ki jim je mogoče dokazati, da so njihovi rezultati enaki "nuli" ali pa malo nad tem.

Glede na lastne ugotovitve menim, da bi takšen zakon nemudoma zreduciral število zaposlenih v javni upravi za 15 do 20%. Kljub vsemu da sem zaposlen v javni upravi glede na doživeto menim, da je to edina pravična pot za učinkovitejšo javno upravo, ker bi se javnost zgrozila, če bi vedela za konkretne primere, še posebej zaposleni v tistih podjetjih, kjer cel mesec trdo delajo, da dobijo minimalno plačo ali pa je kdaj tudi ne dobijo.


Ključne besede javna uprava, zaposleni, neučinkovitost javnih uslužbencev
Kategorija: Javna uprava


Zadnji komentarji:

AnaRo | 28.04.2012 | 18:30
Tisti, ki bi odločali o odpuščanju, so žal tisti, ki odločajo o tem, da so ti lenuhi danes sploh še zaposleni v JU. Menim, da so direktorji in vodje tisti, ki omogočajo, da je delo tako neenakomerno razporejeno, zato sem zelo skeptična do tega predloga. 

Po drugi strani pa seveda: če bodo odpustili pridne, delovne... bodo sami sebi naredili medvedjo uslugo. 

Moja izkušnja izpred nekaj tednov: na hodniku nas je pred vrati za izdajo novih dokumentov na UE čakalo kakšnih deset. Pred ostalimi vrati v nadstropju (najmanj 5 vrat), ni bilo nikogar. Iz ene pisarne pa je ves čas čakanja odzvanjal gromozanski smeh dveh zaposlenih. Nimam nič proti dobri volji na delovnem mestu, celo podpiram jo, samo sem pa prepičana, da bi bilo dobro, ko bi tudi pri drugih okencih znali sprejeti stranko, ji poskenirati fotografijo, vzeti prstni odtis in ji sporočiti kdaj bo dokument na voljo. 
pravica_ljudem | 04.04.2012 | 22:58 Prikaži
Mal je treba bit previden pri tem. 

Odpuščanje gre do sedaj šlo vedno v dve smeri:

1. ustanavljanje novih delovnih mest z izmišljenimi novimi "potrebami"(še posebej pri svetovanju ipd), kjer ljudje dejansko doprinesejo k družbi skoraj nič. Tukaj gre predvsem za odkupovanje se tistim ki so šli na roko politikom v preteklosti.

2. odpuščanje kadra ki dejansko dela: dogaja se da mora nekdo za podrobno in obširno delo delati tudi do 3krat več če želi da se zadeve pravočasno uredijo. Če si dobra dušca moraš tako delati še po tem ko prideš domov (za to ti nihče ne plača). Če pa se slučajno zgodi da ti je preveč vseeno boš pa ob naslednji priliki zamenjan za nekoga ki bo delal več kot normalnemu človeku omogoča v 8 urah narediti. Da ne govorimo o sestankih ipd.

Preobremenjevanje nekaterih delov javne uprave in lenobnost drugih lepo skupaj ustvarjajo razmere v katerih deluje tako moralna prisila kot tudi vračanje uslug. No bolje rečeno poskuša delovati. Nekateri predvidevam da neplačanost (ker pač ni mogoče vsega obdelati v 8 urah) nagradijo s tem da se grejo korupcijo. To je seveda hipoteza in ne trditev. Sem pa skoraj prepričan da je resnična glede na to da marsikaj slišim.
Slovenec6 | 07.04.2012 | 12:28 Prikaži
Če bi prišlo do odpuščanja bi bilo potrebno nastaviti sistematizacijo tako, da dodatno ne bi bilo mogoče zaposlovati novih kadrov oziroma ustanavljati novih služb kar vse vprek. Meni že sedaj ni jasno kaj počnejo nekatere službe.

Tudi na upravnih enotah v primerjavi s preteklostjo opažam cel kup pisarn, kjer so svetovalci za vse mogoče in ko jih malo opazuješ, opaziš, da se eni v pisarni dolgočasijo.

Pred štirimi leti sem podal vlogo za gradnjo enostavnega objekta, kar je do sedaj obravnavalo menda več kot 20 različnih služb, pa še vedno nimam dovoljenja. Ne vem natančno pojasniti kakšne službe morajo to potrditi. Če s tega zornega kota gledam na zadevo, vidim, da ustanavljamo mnogo služb, ki so najverjetneje same sebi namen - glavno, da je nekdo, ki mu je obljubljeno lahko dobil službo. 

Poleg tega se je potrebno vprašati, kakšni potrošniki so naša diplomatska predstavništva in kakšen je njihov učinek. Ne bi hotel kritizirati vseh vprek, vendar pa si upam trditi, da je kar nekaj takšnih, ki so državi prevelik strošek.

pravica_ljudem | 04.04.2012 | 22:55
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
mentuhotep | 04.04.2012 | 07:55
Imam 38 let delovne dobe, od tega 22 v državni upravi in se moram žal strinjati s predlogom.
Uspešni so prilizovalci, strokovna debata je zatrta, ob plačni reformi sta nastali dve vrsti uslužbencev.

- strokovno tehnični in
- uradniki.

Prvi so slabše plačani, so operativci in napredujejo, ker so strokovnjaki, POČASI, če sploh.
Drugi so bolje plačani, rišejo oblačke, če jih sploh, ker vse vedo, napredujejo EXPRESNO.

V kolikor bo vlada vztrajala pri zmanjševanju plače, naj se loti predvsem "URADNIKOV".
Podsekretarjev in sekretarjev je kolikor hočemo in so se pomnožili 2008.

Največji problem v državni upravi je SLABO menežiranje in vodenje. Pod vodenje ne mislim šefovanje, temveč VODENJE.

Dokler je prilizovanje in šikaniranje "ZNAJDLJIVOST" kot kompetenca, ne bo uspešne države, pa če šparamo ali ne in nekateri "šparamo" že vsaj deset let. 

Na tak način NIKOLI.