Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Javna uprava PLAČE
 
xxxx
Ogledov: 5610
Predlog poslan 02.04.2012
Z odzivom organa 18.07.2012
Zadnja sprememba 02.04.2012 17:52:10

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (15)   Popravki predloga  

Javna uprava

Varčevanje/socialno naravnan model zniževanja plač

1.      Vladi predlagam, da postavi prag pod katerim ne bo zmanjševala plač, ta prag naj bo 1200 EUR  neto z vsemi dodatki skupaj. Vsem ostalim pa naj progresivno zmanjša plače, da »privarčuje« željen znesek. Prav tako naj stori v podjetjih, kjer je večinski lastnik.

Obrazložitev

Vsi tisti javni uslužbenci, ki zaslužijo nad 1200 EUR dosegajo določen standard o katerem lahko vsi ostali, ki prejemamo minimalno plačo ali malo več, le sanjamo.  S takšno potezo bi vlada nastavila ogledalo sindikalistom, ki trdijo, da vlada varčuje na najšibkejših.

2.      Progresivno varčevanje pri pokojninah, ki so večje kot 1000 EUR in revizijo vseh izrednih pokojnin, zakonsko določiti minimalno pokojnino za polno delovno dobo, ki bi morala dosegati  povprečno ceno oskrbe v domu upokojencev.

Obrazložitev

Ni jih malo upokojencev, ki so dobesedno garali po 40 let ali več  (brez bonificirane dobe) danes pa prijemajo pokojnino po 450 EUR ali celo manj, ti si niso mogli veliko privarčevati, saj so tako ali tako imeli mizerne plače in tem je nedopustno gledati na račune.  Tudi tukaj bi prišla do izraza solidarnost tistih, ki prejemajo kar zajetne pokojnine. 

Vsi tisti, ki nasprotujete obema predlogoma, pa mi po tem vi razložite, kako si naj delavec, ki zasluži minimalno plačo ali malo več, reši stanovanjski problem, da ne bo do 40 leta pri mami in kako si naj ustvari družino? Ali morda to, kam naj gre upokojenec, ki prejema 450 ERU pokojnine za polno delovno dobo, če vemo, da najcenejši dom upokojencev stane mesečno približno 550 EUR, če si seveda zdrav.

 

        Vsak izgovor, da to ne gre je zgolj izgovor za ščitenje bogatejšega dela naše družbe.

 

           

 

 

 


Ključne besede javna uprava varčevanje pokojnina
Kategorija: Javna uprava
Sorodne vsebine


Zadnji komentarji:

ninanana | 18.07.2012 | 14:39 Prikaži
Berem in berem....za nazaj ter dodajam le, da v javni upravi sploh ni važno kaj znaš, oz. kaj obvladaš, ali si pismen ali ne? Pomembno je le, da si v pravi politični stranki, da si od kakega generalnega sekretarja, ministra, ali celo predsednika vlade oz. republike znanec, prijatelj, sorodnik....(ali kaj drugega), dobiš garantirano odlično delovno mesto z visokim razredom, si mesečno ocenjen odlično(+) po Virantovem zakonu, zrel za napredovanje in to je to! Ni važno, da karkoli delaš (tvojega dela itak nihče ne preverja), le da si naš in blefiraš vsaki dan znova, pihaš v isti rog (eno in isto), piješ celo dopoldne kavico, se smejiš vsem, vsakemu obljubljaš vse kar te prosijo in tako zadovoljiš vsem potrebam za dobro plačo, nagrajevanje, napredovanje itd. Življenje teče dalje po takem vrstnem redu (verjemite preverjeno)....V JU in DU se namreč bojijo inteligentnih in sposobnih delavcev, ki poznajo delovanje in ureditev ter usklajevanja znotraj JU in DU!!!! 
France | 24.10.2012 | 19:15 Prikaži
Ne vem, kaj naj ti rečem, toda tvoj komentar vsebuje same neumnosti. Nimaš pojma, kako nas gonijo. Lahko, da je kje tako, ne vem pa, kje naj bi to bilo, večinoma pa pa je treba delat in se lepo obnašati do takih primitivcev, kot si ti.
AnaRo | 28.04.2012 | 17:07
Jaz bi k vsem komentarjem dodala samo to: vladi ta razkol med ljudmi paše. Zelo paše. 

Zame je dejstvo, da ko bodo znižali plače JU, ko bodo ukinili regres, malico in potne stroške JU, bodo na vrsti delavci. Ne smemo pozabiti, da tako kot vlada reže kruh JU, reže kruh z določitvami minimalne plače tudi delavcem. (Zakaj vsi pozabljajo na to, ko mečejo kamne v JU?)

Strinjam se tudi, da imajo nekateri v JU previsoke plače, najdemo jih na listi, ki je na inetrentnih straneh džavne uprave! 

Meja pri 1200 € se mi zdi prava. Sem ZA predlog. 

xxxx | 17.04.2012 | 22:03
Spoštovani!		
Od vseh, ki ste glasovali PROTI bi pričakoval, da boste utemeljili svoj glas ali vsaj…  Očitno nekateri niste zreli za debato,  konstruktivno oblikovanje predlogov.
1959joze | 11.04.2012 | 15:32
Spoštovani predlagatelj,

prag 1200 eur je previsok glede na razmere v realnem  sektorju. Po moji oceni bi bil pravičen prag tam okrog 800 eur, če je javni sektor vsaj malo solidaren z realnim sektorjem in seveda tudi sam s sabo.
Pošteno bi bilo, da uslužbenci v javnem sektorju  (posebno tisti z neto plačami nad 1000 eur) priznajo, da ni glavni problem znižanje plač v javnem sektorju (za 13 % ali pa 15% ) ampak "zakreditiranje" večine, ki delajo v javnem sektorju, ker so mislili, da bodo šle plače samo navzgor in da bodo za svojo mizo v miru dočakali upokojitev. Sedaj  pa predlagano znižanje plač  predstavlja takšno katastrofo medtem, ko so  v realnem sektorju mnogi izgubili službe in kar morajo preživeti. Ali upajo sindikati javnega sektorja posredovati javnosti podatek o deležu kredita glede na plače po posameznih razredih?

Lep pozdrav.
xxxx | 11.04.2012 | 17:51
Spoštovani
Zavedati se morate, da ogromno  zaposlenih v javnem  sektorju  dela skoraj za minimalno plačo. Upam si trditi, da je večina tistih, ki so se zaposlili v zadnjih desetih, petnajstih letih na pogodbah, kot so; policisti, gasilci, vojaki, medicinske sestre, reševalci, negovalke… ( o tem »privilegiju«  ni govora )Ti  so s težavo dobili kredite, če so jih sploh lahko. Se strinjam, pa naj že enkrat posredujejo delež kredita glede na plače po razredih. Pa tud gospodje iz gospodarstva naj pokažejo, kam so namenili večino dobička v zadnjih petnajstih letih? A so ga razdelili med delavce ali v razvoj podjetij… 
Se pa strinjam, da bi bil lahko prag tam okrog 800 EUR . Mislim, da kazanje s prstom na te ali one ne vodi nikamor. 
lp
1959joze | 11.04.2012 | 23:49
Spoštovani,

najprej naj povem, da je moja želja, da bi vsi imeli več, vendar je sedaj najbolj potrebna solidarnost med realnim sektorjem in javnim sektorjem. Vem in si pred tem ne zatiskam oči, da je veliko uslužbencev v javnem sektorju na nizkih plačah toda ne smemo si zatiskati oči pred krutim dejstvom, da je ogromno zaposlenih v realnem sektorju (tako z nizko kot tudi z univerzitetno izobrazbo) delalo in še dela po 10 pa tudi 12 ur na dan pa še redne plače ne dobijo (kaj šele nadure in potne stroške)  in na koncu preživljajo še vso agonijo do stečaja podjetja. In ko gre podjetje v stečaj so delavci (ne samo tisti, ki jih običajno vidimo na tv ekranih ampak tudi inženirji) zadnji v vrsti za poplačilo neizplačanih plač. Ali zaposleni v javnem sektorju res tako brezčutno spremljate vso agonijo realnega sektorja ( Mura, Gorenje, Luka Koper, Radeče, SCT, Vegrad, Primorje, itd)? Če že nimate srca imejte vsaj razum! 
Kje je bil in kje je javni sektor s svojimi inšpekcijskimi in davčnimi službami, kje so bili policisti in kriminalisti, tožilci in sodniki, ko se je in se še po naši domovini plazi gospodarski kriminal, ki je za podlago svojih del imel zakone, ki so jih napisali naši vrhunski pravniki in ekonomisti iz javnega sektorja? Kje so bile vse javne službe in uradi, ki imajo dolžnost zagotavljati pravično in socialno državo?

Država se je zadolževala in državljani smo se zadolževali preko svojih zmožnosti, sedaj, ko ni več denarja pa se obnašamo kot nevzgojen otrok, ki hoče imeti svojo igračo in cepeta pred izložbo. Država mora urediti svoje finance in državljani se bomo navaditi, da lahko zapravimo toliko kot imamo v denarnici. Potrebno se bo odpovedati kreditom za drage avtomobile pa kreditom za zimske in poletne počitnice, potrebno se bo odpovedati vsem nepotrebnim stvarem od katerih imajo koristi samo »gospodje«.
 
Tudi sam bi rad izvedel, kam so šli dobički gospodov iz gospodarstva (tu bi lahko zelo pomagali sindikati, ki so zagotovo dobro informirani od svojih poverjenikov in članov), čeprav je število teh gospodov omejeno in jih zadnje čase pogosto videvamo v sodnih dvoranah. Ampak, ne pri tem pozabiti tudi na gospode iz javnega sektorja ( direktorji raznih javnih ustanov, uradov, razvojnih centrov, itd.), ki majo tudi nesramno visoke plače. Pa še nekaj ne smemo pozabiti, da teh gospodov iz gospodarstva ne bi bilo, če ne bi bilo podpore gospodov iz javnega sektorja (pa menda nismo pozabili, da so bile največje nepravilnosti skoraj pri vseh velikih javnih naročilih, tam kjer se je za investicije pretakalo največ proračunskega denarja). 

Vsi bomo morali prispevati svoj delež, če nam je Slovenija še draga in jo imamo za domovino. Potrebna bodo dejanja solidarnosti in velika mera zdrave pameti.


Ker je že pozna ura želim lahko noč vsem državljanom, ki greste mirne vesti k počitku. 
xxxx | 12.04.2012 | 21:58
Spoštovani

V javnem sektorju je precej zaposlenih in  opravljajo razna dela, torej  veliko število poklicev in nepravično je metati vse v isti koš. Še enkrat, očitno bomo morali nositi večji del bremena krize delavci, ki delamo za 7oo EUR ali manj v javnem sektorju in  gospodarstvu.  Pa poglejmo malo bol podrobno, kdo so  povzročitelji  stanja v katerem se nahajamo.

1. TAJKUNI to so osebe, ki so in se še bogatijo s pomočjo političnega omejevanja konkurence, naveze z državnimi (političnimi) elitami, precenjenih javnih naročil…
 2. FORMALNE IN NEFORMALNE MREŽE  združenja odvetnikov, zdravnikov, bivših komunistov (obvladovanje bančništva, medijev…), mreže raznih političnih strank, razne lokalne mreže… 
 3. KORUPCIJA  odskočna deska za kriminal belih ovratnikov, žrtev korupcije je družba, ki nosi posledice korupcijskih dejanj
 4. ADMNISTRATIVNA KORUPCIJA  te korupcije se poslužujejo podjetja (dajanje  provizij) z namenom, da uradniki spremenijo določene postopke, hitro sprejemanje raznih uredb, zakonov…

Tukaj je naštetih nekaj ključnih dejavnikov in med temi  ni mogoče najti, policistov,medicinskih sester, gasilcev, vojakov, vzgojiteljev, reševalcev,negovalk, socialnih delavk… 
 
Mogoče je pa najti »kakšnega«poslanca,  ugledne gospodarstvenike, kakšnega predsednika GZS, kašnega sodnika,kakšnega  predsednika vlade, da ministrov ne omenjam,  kopico sekretarjev, funkcionarjev, precejšne število menedžerjev, ki nosijo razne titule, pa tudi kakšnega župana bi se našlo, …

Ko se sprašujemo kam je šel dobiček, ki ga je ustvarjalo gospodarstvo v zadnjih petnajstih letih del odgovora leži na  dlani. Večji del dobička se je ustvarjal na poceni delovni sili na delovnih ljudeh, kršenju delavskih pravic, izkoriščanju… Malo je tistih podjetij, ko je večji del dobička namenilo v razvoj, modernizacijo podjetij v usposabljanje kadrov, ta podjetja danes praviloma nimajo težav. Direktorjev in menedžerjev teh podjetij ne videvamo na TV v raznih pogovornih oddajah, ker se zavedajo, da so odvisni  predvsem od svojega znanja in nimajo časa politiko. Tista večina gospodarstvenikov, ki je pa dobičke pretopila v luksuzna vozila, jahte, vikende, luksuzna križarjenja… Ima pa danes težave in kvasijo neumnosti, da je delovna sila predraga, da niso konkurenčni… Ti so danes najglasnejši in nas skupaj s politiki prepričujejo kako hudo jim je, da rabijo nižje davke, pomoč države… Politiki so prav tem gospodam prisluhnili in kar je najhuje je to, da bodo uslišani.  

Res je, da bomo morali vsi prispevati, da smo nekateri že lep čas solidarni. A bo  treba odgovorit na vprašanja. Kdaj se bodo naši politiki rešili iz primeža gospodarstvenikov, koliko jim še dolgujejo?  Ko bo enkrat to jasno se bo tudi to vedalo, kdaj bo začelo delovati zdravilo zoper zgornje štiri točke.
Lp
1959joze | 13.04.2012 | 00:07
Spoštovani,

z vsem kar ste zapisali se strinjam. Se mi pa zdi bolj na mestu in za Slovenijo tudi bolj pomemben odgovor na vprašanje:  Kdaj se bodo naši gospodarstveniki rešili primeža politikov? In mogoče še pomembnejši odgovor na vprašanje: Kdaj se bomo državljani rešili primeža lastnega oportunizma? Ni moj namen metati vse v isti koš toda država je tista, ki s svojimi javnimi službami zagotavlja: red (notranjo in zunanjo varnost), pravičnost (zaupanje v pravni red), in socialo (solidarnost in pogoje za »zdravo« gospodarstvo). Ključna odgovornost je na politikih (vladajoči koaliciji in opoziciji) in na tistih javnih uslužbencih (zaposleni v javnem sektorju), ki imajo pooblastila in se ne menjajo z vsakokratno menjavo oblasti. 

Posredno ali pa neposredno, vedno smo državljani tisti, ki damo na volitvah vladajoči koaliciji pooblastila (sklenemo neke vrste pogodbo katere temelj je ustava), da nam v naslednjem mandatu zagotovi red, pravičnost in socialno državo. Samo država z svojimi mehanizmi (javnimi službami) lahko prepreči, da nam povzročitelji današnjega stanja, ki ste jih našteli, ne ukradejo države. Stanje kakršnega imamo je povzročila politika in oportunizem pomembnih javnih uslužbencev (predvsem tožilcev in sodnikov, ki so varuhi pravnega reda), kar so s pridom izkoristili tajkuni in vsa formalna in neformalna omrežja, ki so se na nepošten način okoristila.

Že sv. Avguštin je v 5. stoletju zapisal tudi za naš čas zelo aktualno vprašanje: So mar kraljestva brez pravičnosti kaj drugega kot roparske tolpe?

Lahko noč
zamuda | 11.04.2012 | 08:25
Predlagam, da se določi standard delovnih mest, ki jih lahko ima občina - število potrebnih mest glede na velikost občine. Prav tako naj se določi maksimalno število delavcev na občinah, ki imajo najvišje nazive po katalogu delovnih mest za javne uslužbence.  Najbolje, da so vsi najvišje plačani - kaj pa delajo ?
SIME84 | 06.04.2012 | 14:46
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: uporaba velikih črk
SIME84 | 06.04.2012 | 14:42
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: uporaba velikih črk
znalček | 05.04.2012 | 10:15 Prikaži
Očitno smo spet pri uravnilovki in komunizmu. Taki predlogi (in sindikati) v glavnem ščitijo lenuhe in nesposobneže. Za sindikate je to še razumljivo, saj je večina njihovih članov lenuhov in nesposobnežev. Ko so lenuhi in nesposobneži se praskali in hodili na neke brezvezne šole ali pa sploh na nobene, so se eni mučili na zahtevnih fakultetah. Ko lenuhi in nesposobneži hodijo v službo in čakajio, kaj jim bo nekdo dal za delati ali pa se še raje temu izognejo, drugi peljejo voz naprej in se soočajo z izzivi. Sposobnejši imajo za kazen progresivno dohodnino, plačujejo višje davke, več prispevkov za zdravstvo, socialo in pokojnino (ko je potem omejena), ne dobijo otroških dodatkov in vseh mogočih drugih doklad vključno z neprofitnimi stanovanji, ni več nobenih stimulacij pri plačah za uspešnejše. ja dajmo sposobnejše in marljivejše še malo bolj udariti po žepu. Prav jim je, kaj pa so izstopili iz te mase lenuhov in nesposobnežev.
xxxx | 06.04.2012 | 14:02 Prikaži
Po vaše smo vsi tisti, ki se resnično trudimo in delamo (pa nismo direktorji, nimamo s.p , d.o.o., ne delamo v kakšnem inženiringu …)  lenuhi, nesposobneži, ki smo hodili na nekakšne brezvezne fakse ali sploh ne.   
Vi pa verjetno spadate med tisto elito, ki se sooča z izzivi, vleče voz naprej, se bori na trgu  za delo, pošteno plačuje davke… Ali morda spadate med tisto večino sposobnih menedžerjev pri nas, ki znajo; zmanjšati  število zaposlenih na mehak način, odprodati »nepotrebno premoženje«, lobirati za kakšen super zakon,  varčevati na delavskih pravicah, seliti proizvodnjo na tuje (cenejše) trge in to je, to. V nedeljo pa iti k maši in vse  mogočni Bog vam odpusti vaše morebitne grehe.  So to odlike, ki vas krasijo? Super, lepa prihodnost nas čaka.
A se ne počutite nič neprijetno, nelagodno, ko zmerjate ljudi z lenuhi, nesposobneži? Saj res, vi spadate med elito in vam je vse dovoljeno, ker ste nedotakljivi.  
miprimi | 03.04.2012 | 15:02
Pri prehodu na nov plačni sistem leta 2008 so se plače v javnem sektorju nekaterim zelo povišale, ker so bili novi izhodiščni plačni razredi tokiko višje ovrednoteni. Od tod tudi izjaha nesorazmerje v plačah. Nekaj nesorjazmerja je bilo odpravljenega, preostali del naj bi bil odpravljen letos. Vlada ponuja najprej odpravo nesorazmerja, nato znižanje plač za 15%. V primerih, kjer je bilo tega nesorazmerja več (čim višja je bilo ocenjen nov izhodiščni plačni razred) bo manjše znižanje glede na obstoječe plače.. cca 8,3%. 
Pri tistih prevedbah plač, kjer nesorazmerja ni bilo, bo izhodišče za znižanje že obstoječa plača. To se mi ne zdi pravično in ne pravilno. 
Torej, tisti, ki so s plačno reformo pridobili, bodo zdaj manj izgubili. Pri tistih, kjer je bila prevedba plače vredu in s to reformo niso pridobili nič (kvečjem izgubili, ker 6 let pred tem ni bilo ustreznega povišanja plač zaradi čakanja na novo reformo) bodo zdaj spet na slabšem. 
Lep pozdrav.
miprimi | 03.04.2012 | 15:01
Pri prehodu na nov plačni sistem leta 2008 so se plače v javnem sektorju nekaterim zelo povišale, ker so bili novi izhodiščni plačni razredi tokiko višje ovrednoteni. Od tod tudi izjaha nesorazmerje v plačah. Nekaj nesorjazmerja je bilo odpravljenega, preostali del naj bi bil odpravljen letos. Vlada ponuja najprej odpravo nesorazmerja, nato znižanje plač za 15%. V primerih, kjer je bilo tega nesorazmerja več (čim višja je bilo ocenjen nov izhodiščni plačni razred) bo manjše znižanje glede na obstoječe plače.. cca 8,3%. 
Pri tistih prevedbah plač, kjer nesorazmerja ni bilo, bo izhodišče za znižanje že obstoječa plača. To se mi ne zdi pravično in ne pravilno. 
Torej, tisti, ki so s plačno reformo pridobili, bodo zdaj manj izgubili. Pri tistih, kjer je bila prevedba plače vredu in s to reformo niso pridobili nič (kvečjem izgubili, ker 6 let pred tem ni bilo ustreznega povišanja plač zaradi čakanja na novo reformo) bodo zdaj spet na slabšem. 
Lep pozdrav.
sonce55 | 16.04.2012 | 09:03
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
xxxx | 03.04.2012 | 13:12
No?
xxxx | 02.04.2012 | 17:55
Komentar je izbrisal avtor komentarja.

Javna uprava

Javna uprava

Varčevanje/socialno naravnan model zniževanje plač

1.      Vladi predlagam, da postavi prag pod katerim ne bo zmanjševala plač, ta prag naj bo 1200 EUR  neto z vsemi dodatki skupaj. Vsem ostalim pa naj progresivno zmanjša plače, da »privarčuje« željen znesek. Prav tako naj stori v podjetjih, kjer je večinski lastnik.

Obrazložitev

Vsi tisti javni uslužbenci, ki zaslužijo nad 1200 EUR dosegajo določen standard o katerem lahko vsi ostali, ki prejemamo minimalno plačo ali malo več, le sanjamo.  S takšno potezo bi vlada nastavila ogledalo sindikalistom, ki trdijo, da vlada varčuje na najšibkejših.

2.      Progresivno varčevanje pri pokojninah, ki so večje kot 1000 EUR in revizijo vseh izrednih pokojnin, zakonsko določiti minimalno pokojnino za polno delovno dobo, ki bi morala dosegati  povprečno ceno oskrbe v domu upokojencev.

Obrazložitev

Ni jih malo upokojencev, ki so dobesedno garali po 40 let ali več  (brez bonificirane dobe) danes pa prijemajo pokojnino po 450 EUR ali celo manj, ti si niso mogli veliko privarčevati, saj so tako ali tako imeli mizerne plače in tem je nedopustno gledati na račune.  Tudi tukaj bi prišla do izraza solidarnost tistih, ki prejemajo kar zajetne pokojnine. 

Vsi tisti, ki nasprotujete obema predlogoma, pa mi po tem vi razložite, kako si naj delavec, ki zasluži minimalno plačo ali malo več, reši stanovanjski problem, da ne bo do 40 leta pri mami in kako si naj ustvari družino? Ali morda to, kam naj gre upokojenec, ki prejema 450 ERU pokojnine za polno delovno dobo, če vemo, da najcenejši dom upokojencev stane mesečno približno 550 EUR, če si seveda zdrav.

 

        Vsak izgovor, da to ne gre je zgolj izgovor za ščitenje bogatejšega dela naše družbe.

 

           

 

 

 


Ključne besede: javna uprava varčevanje pokojnina

Javna uprava

Javna uprava

Varčevanje/socialno naravnan model zniževanja plač

1.      Vladi predlagam, da postavi prag pod katerim ne bo zmanjševala plač, ta prag naj bo 1200 EUR  neto z vsemi dodatki skupaj. Vsem ostalim pa naj progresivno zmanjša plače, da »privarčuje« željen znesek. Prav tako naj stori v podjetjih, kjer je večinski lastnik.

Obrazložitev

Vsi tisti javni uslužbenci, ki zaslužijo nad 1200 EUR dosegajo določen standard o katerem lahko vsi ostali, ki prejemamo minimalno plačo ali malo več, le sanjamo.  S takšno potezo bi vlada nastavila ogledalo sindikalistom, ki trdijo, da vlada varčuje na najšibkejših.

2.      Progresivno varčevanje pri pokojninah, ki so večje kot 1000 EUR in revizijo vseh izrednih pokojnin, zakonsko določiti minimalno pokojnino za polno delovno dobo, ki bi morala dosegati  povprečno ceno oskrbe v domu upokojencev.

Obrazložitev

Ni jih malo upokojencev, ki so dobesedno garali po 40 let ali več  (brez bonificirane dobe) danes pa prijemajo pokojnino po 450 EUR ali celo manj, ti si niso mogli veliko privarčevati, saj so tako ali tako imeli mizerne plače in tem je nedopustno gledati na račune.  Tudi tukaj bi prišla do izraza solidarnost tistih, ki prejemajo kar zajetne pokojnine. 

Vsi tisti, ki nasprotujete obema predlogoma, pa mi po tem vi razložite, kako si naj delavec, ki zasluži minimalno plačo ali malo več, reši stanovanjski problem, da ne bo do 40 leta pri mami in kako si naj ustvari družino? Ali morda to, kam naj gre upokojenec, ki prejema 450 ERU pokojnine za polno delovno dobo, če vemo, da najcenejši dom upokojencev stane mesečno približno 550 EUR, če si seveda zdrav.

 

        Vsak izgovor, da to ne gre je zgolj izgovor za ščitenje bogatejšega dela naše družbe.

 

           

 

 

 


Ključne besede: javna uprava varčevanje pokojnina