Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Železniška proga Ljubljana-Kočevje
 
marjetam
Ogledov: 7687
Predlog ustvarjen 01.12.2009
Arhivirano
Zadnja sprememba 01.12.2009 10:43:58

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (9)  

Spoštovani,

od 1984 se Ribničanom in prebivalcem Kočevske obljublja posodobitev in vzpostavitev proge Ljubljana - Kočevje. Dnevno se po cesti vozi iz tega konca Slovenije 2500 do 3000 ljudi na delo v Ljubljano in domov. Cesta Ljubljana - Kočevje je že dobila ime "cesta smrti" zaradi tragičnih nesreč, ki se dnevno dogajajo, saj je cesta taka, kot je bila narejena pred 40 leti.

Avtobus pa zaradi zastojev vozi tudi po dve uri za razdaljo, ki jo ( brez zastojev) naredi v eni uri:

Zakaj se takoj ne nameni denar za končanje proge, ne samo tovornega prometa do Ortneka, pač pa  za hitri potniški prevoz Lj.-Kočevje? S tem, da se neskončno komplicira z iskanjem trase ceste čez Ljubljansko barje, bi bil prevoz dnevnih komuterjev s hitrim vlakom  najboljša rešitev. Obnova proge je že končana do Velikih Lašč. Zakaj se torej ne planira hitro dokončanje proge do Kočevja in vzpostavitev potniškega prometa? Zakaj spet neskončno reševanje ceste? Mar res nihče v vseh vladah, ki so bile od  1984 leta do sedaj ne vidi, da se dnevni prevoz delavcev po celem svetu rešuje s hitrimi vlaki oz. podzemno? 

Prebivalci Ribnice že grozijo z zaporami ceste, a rešitev problema je na dlani. Res nihče iz te vlade ne stanuje v tem delu Slovenije in se dnevno cijazi po tej cesti ter izgublja dnevno tudi po 4 ure, namesto  da bi v vlaku lepo prebral časopis in se pripeljal na delo in domov, brez stresa, nesreč in slabe volje, kot to počnejo po svetu?

S spoštovanjem, Marjeta Mikuž

 

 


Ključne besede potniški železniški promet, Ljubljana-Kočevje, železnica, promet
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

marjetam | 17.04.2013 | 10:50
Spoštovani,
pred štirimi leti sem vas spraševala, kdaj se bomo tudi vsakodnevni vozači lahko peljali z vlakom na delo od Ortneka do Ljubljane, oziroma od Kočevja do Ljubljane. 
Glede na to, da pri vsakodnevnem čakanju v kolonah naprej in nazaj iz službe izgubljamo najmanj dve uri dnevno, lahko izračunate, koliko ur smo že izgubili v teh štirih letih.
Pišem vam v imenu vseh tistih, ki smo že siti razprav, o tem, kje naj bi bila obvoznica, o prekinitvi del in skakanju prek neizdelanega cestišča pri Pijavi gorici.
Proga do Ortneka je zgrajena, torej, zakaj cisterne z gorivom še vedno vozijo po cesti in kje je obljubljeni potniški promet na tej progi.
Prav neverjetno, kako potrpežljivo ljudstvo se vsak dan cijazi na tej trelaciji, ali vam  nikoli ne bo prekipelo??
Ponavljam vprašanje, kdaj železniški potniški promet v naše kraje?
S spoštovanjem, Marjeta Mikuž
Peter Pečenko | 23.06.2011 | 09:27
Glede Alchemistove variante železniške proge Ajdovščina - Logatec, bi predlagal raje varianto, ki osebno menim da bi bila bolj smiselna...

Namreč Nova Gorica - Ajdovščina - Idrija - Škofja Loka - Ljubljana

Ta proga, bi bila mnogo hitrejša, lažje izvedljiva od tiste proti Logatcu, zraven bi pa "ubili tri muhe na en mah", namreč poleg hitrejše in krajše proge, bi povezali v železniško omrežje še Idrijo, ki ima gospodarsko perspektivo, podjetja, itd, ki bi lahko uporabila železnico za tovorni promet, in zraven še modernizirali gorenjsko železnico (elektrifikacija, itd).

Zakaj menim da bi bila ta varianta hitrejša? Predvsem, ker je na progi Divača - Ljubljana toliko ovinkov kjer se izgublja čas.. recimo Borovnica... kjer železnica naredi 15 minuten krog okoli "riti v aržet" ... itd... medtem ko bi novo progo lahko uredili za hiter promet, železnica Škofja Loka - Ljubljana, pa je že sama po sebi hitra.

naj omenim še da v Idriji obstaja želja po cestnem tunelu med Idrijo in Ajdovščino... kar pa osebno menim da je popoln nesmisel, v primeru da bi se izvedla taka železniška proga.

lep pozdrav
peter
Tipsy | 16.12.2009 | 16:59
 
Ves promet je na zelo slabem glasu in stanju v Sloveniji.
Le kam so šli vsi miljoni predvideni za modernizacijo v vseh teh letih, ko so obnove in posodobitve stale???

Danes v LJ zapeljem v slepo ulico - brez vsakršne označbe, da je slepa. V Ljubljani, ne v enih rovtah!!! :(

| 16.12.2009 | 08:46
V Sloveniji bi bilo potrebno POSODOBITI večino železniškega omrežja!!
grega.se | 05.12.2009 | 16:43
Trenutno poteka posodobitev omenjene proge proti Kočevju samo obnovo lahko spremljate na tem strani http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=33
Rok85 | 04.12.2009 | 23:15
lukinho:
"Podpiram vsakršno širitev ali posodobitev železnice pri nas, ker so "tiri" in vlaki v zares mizernem stanju."

Se popolnoma strinjam, ker moram kdaj pa kdaj tudi sam uporabiti vlak.
Pepsi | 01.12.2009 | 15:51
Cesta Kočevje - Ljubljana je izredno prometna in nevarna. Potniški vlak bi bil tako bolj varen in bi tudi rešil marsikatero zagato, kako pravočasno prispeti na cilj, npr. v službo. Absolutno podpiram železniški potniški promet na relaciji Kočevje - Ljubljana, pa še ceneje je!
Pepsi | 01.12.2009 | 15:48
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
lukinho | 01.12.2009 | 14:03
Podpiram vsakršno širitev ali posodobitev železnice pri nas, ker so "tiri" in vlaki v zares mizernem stanju.
Alchemist | 01.12.2009 | 11:55
Sicer dvomim da bi tukaj hitra proga prišla v poštev, ampak posodobitev obstoječe za doseganje večjih hitrosti bi bila zelo dobrodošla. Še nekaj bi bilo treba poudariti. V Sloveniji imamo velikov odsekov železnice ki so slepi. Npr. Novo Mesto-Straža, Celje-Velenje, N.Gorica- Ajdovščina itd. Mislim da bi se komot lahko proga iz Novega Mesta potegnila tudi do Kočevja, ter tako tudi proga iz Kočevja na Hrvaško. Bolj razvejano osnovno žlezniško omrežje bi precej olajšalo tudi prevoz potnikov znotraj države. Ravno tako bi lahko progo iz Velenja potegnili do SlovenjGradca in Davograda, ter tako verjetno sploh nebi rabili graditi avtoceste na tem območju, ki je precej bolj agresiven in drag poseg v okolje. Še ena varjanta bi bila progo iz Ajdovščine preko vrste tunelov potegniti do Logatca in tako severno primorsko direkt povezati z Ljubljano. Javni potniški promet bi s takim bolj razvejanim omrežjem in progami ki omogočajo večje hitrosti tudi zagotovo postal precej bolj učinkovit.