Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Ukinitev krajevnih registerskih tablic (za avtomobile)
 
Planet Slo
Ogledov: 2400
Predlog ustvarjen 13.02.2012
Arhivirano
Zadnja sprememba 12.02.2012 19:05:13

  Predlog   Število glasov   Komentarji (6)  

Predlagam ukinitev krajevnih oznak na avtomobilskih registrskih tablicah. Iz več razlogov:

1.) krajevne oznake niso v skladu z "največje mesto določenega območja", "regijska prepoznavnost": Velenje in Ravne na Koroškem sta večja mesta od Sl.Gradca pa nimata svojih krajevnih oznak na reg.tablicah, prav tako ti trije kraji ne spadajo v isto pokrajino

2.) favoriziranje krajev, ki imajo svoje reg.oznake, v ekonomskem in političnem smislu 

3.) vandalizem/škoda na avtomobilih, z drugačno krajevno oznako na tablici, kot jo ima okolje kjer je avto trenutno parkiran

4.) znano je, da predvsem v Ljubljani zmanjkuje kombinacij za avto.reg.tablice. Z uvedbo naključnih črk in številk bi ta problem rešili

5.) uvajanje novih tablic naj ne poteka kot "zamenjajmo naenkrat vsi", pač pa, ko kupiš nov avto oz. registriraš nov avto pač dobiš že novo tablico. Tako se počasi uvaja nov sistem.


Ključne besede avtomobili, registracija, registrske tablice
Kategorija: Notranje zadeve


Zadnji komentarji:

Tadej Volgemut | 24.02.2012 | 12:28 Prikaži
Kje pa piše, da če imam vozilo z LJ reg. oznako, da prihajam iz LJ okolice? Danes se da kupiti rabljen avtomobil na primer na primorskem, in je vožen recimo na štajerskem. Po oznakah torej ne gre soditi od kot je lastnik, vseeno je še potrebno preveriti registracijo v sistemu (to stori ponavadi policst...).

Lp
Fishella | 23.02.2012 | 17:54 Prikaži
krneki. nobenega konretnega razloga, to da se poškodujejo avtomobili drugih registrskih tablic je pa samo na raznih tekmah, kar tako ne bo nihče poškodoval avta... Zgleda bi mogli ukiniti tekme?
Kaj bi potem mogli delati pri nas ko živimo za mejo in je več tablic ZG kot slovenskih?? Pa ni nikakršnih incidentov pa so vsi alergični na zagrebčane...
pravica_ljudem | 15.02.2012 | 14:28 Prikaži
Ok zakaj se mi zdi ta predlog napačen:
1.) Tvoj razlog pod prvo točko hoče za obzir identificiranja vzeti nekakšno pravičnost, ki je nikoli ni bilo. To delajo politiki. Delijo mali narod, da se veliki na njih lahko lepo redijo. Deli in vladaj kajne? Bistvo tablic ni v tem da bi v obzir vzeli to ali ono naselje. Bistveno je da je policistom jasno področje kjer je tablica bila izdana. Morda bi morali napisati iz vsakega naselja kjer prihaja lastnik.. Ampak to pomeni da bi se moralo označiti tudi najmanjšo vas z 2 črkami. Ker če se gremo pravičnost, potem ne gledamo na velikost naselja kajne? Potem pa se človek vpraša: Je res dovolj kombinacij za vsa ta naselja da se ne ponavljajo? Če se dajo čudne oznake samo zato da se kaj ne ponovi, potem označba s kje prihaja lastnik že samo po sebi avtomatsko izgubi pomen ker kdo si bo pa zapomnil čudne kratice. Sploh pa če ne povežeš kratice s znanim krajem je še manj možno da si zapomniš. Kako boš vedel za neko xy vas? Vseeno je bolje da se vsaj približno ve kje mora kak policist mal pogledat kot pa da tega ne ve. Kaj je regijska prepoznavnost bi pa lahko razpravljal v nedogled. Vsak ima drug pogled na to. Take zadeve povzročajo samo prepir za nesmisel. 
Če si ponosen Velenjčan imej pri zadnjem oknu avtomobila napis velenje pa je, če si ponosen blejec potem si najdi napis Bled...mislim to res ni noben problem pokazat da si ponosen na svoj kraj in ga reklamirat.


2.) Citiram:"favoriziranje krajev, ki imajo svoje reg.oznake, v ekonomskem in političnem smislu"
Morda prihaja do tega. Se strinjam da ni prav da se v oblake povzdiguje določena mesta. Vsi bi morali imeti enake politične in ekonomske predpostavke. Je pa res da se pri tablicah vsaj kolikor je meni znano ne da narediti vsega popolnoma pravičnega. Zato je še najbolje da se o tem ne krega ker doseže se tako nič, samo razdvaja. Lahko gremo edino na popolnoma naključen sistem pri čimer pa se zgodi to, da se policistom oteži delo. Nepravičnost pri ekonomskem in političnem smislu ne bo drugačna samo zaradi drugačnih tablic.

3.) Citiram: "vandalizem/škoda na avtomobilih, z drugačno krajevno oznako na tablici, kot jo ima okolje kjer je avto trenutno parkiran"

To je problem ima razsežnosti nepravilne vzgoje tako v družinah doma kot tudi v šoli. Menim da bi se moralo poslati najboljše in nepristranske psihologe v šole kjer bi lahko tudi posledično ugotavljali kaj je narobe v sistemu, povprašali in obiskali pa bi lahko tudi družine. Tako bi se naredil skupaj z učitelji nov izboljšan sistem šolstva, ki bi poleg golega znanja in prakse dodal še komponento morale ter sočutja do vseh ljudi ne glede na raso, starost, pripadnost ipd. Seveda se ne da vsakega narediti strpnega..ampak v času ko se družba nenehno razvija z 3 koraki naprej in šolski sistem dela vedno po pol koraka (če sploh), niti ni pričakovati drugega kot pa take posameznike ki se potem poslužujejo vandalizma. 

Preprosto povedano ti želiš da bi nekdo imel ne-uničen avto samo zato ker nekdo ne ve da si iz kraja ki ga on sovraži. To je tako kot da bi hotel narediti šolo samo za višjo plačo, v praksi bi pa v službi še vedno delal isto kot vedno. Tukaj neki ne gre skupaj ane? Sej produktivnost je ista če imaš iste izkušnje pri istem delu. 
Skrivanje pred problemi je daleč od reševanja le teh. Očitno nekaj manjka mladim da so tako nezadovoljni in razkačeni nad vsem. Nekaj več vrednot in spoštovanja eden do drugega ne bi škodovala. Treba je dopovedat mladim to. Kako naj pa ugotovijo strokovnjaki, politika pa naj to posluša. V šolstvu se komaj kaj premakne na bolje in tudi vrednote so bolj ko ne vedno nekje v ozadju. V našem sistemu več šteje golo znanje kot pa pridnost, pa čeprav se s pridnostjo nauči praktično vsako uporabno znanje. Lepo da so vsaj poklicne kvalifikacije postale bolj dostopne. Še-enkrat: še vedno ni komponente ki bi skrbela za moralnost in pravičnost do drugih.

4.) Citiram:"znano je, da predvsem v Ljubljani zmanjkuje kombinacij za avto.reg.tablice. Z uvedbo naključnih črk in številk bi ta problem rešili"
Ko rešiš en problem narediš drug problem: Težje delo za policijo in manj informacij od očividcev raznih kaznivih dejanj. Raje kot to kar ti predlagaš bi predlagal da se uvede dodaten znak na tablici.

5.) Citiram:"uvajanje novih tablic naj ne poteka kot "zamenjajmo naenkrat vsi", pač pa, ko kupiš nov avto oz. registriraš nov avto pač dobiš že novo tablico. Tako se počasi uvaja nov sistem."
Malo za hec malo za res: Super..tako se nam bodo vsi smejal. Najbolje da dodamo še različne barve vsakega znaka pa bomo imeli najbolj raznovrstne tablice na svetu. 

zaskrbljeni | 15.02.2012 | 10:36
Se strinjam. Tudi v Bosni so naredili podobno. Glede na tablice ne moreš vedeti iz katerega dela Bosne je, kaj šele iz katerega mesta. Če se pa kdo identificira z navijaškimi šali, verskimi in podobnimi simboli, si je pa sam kriv, če pride do poškodovanja avtomobila, zaradi tega.
AnkicaR | 19.02.2012 | 16:36 Prikaži
Razlogi, da imajo v Bosni vsi enake tablice so povsem drugačni in so bli takrat, ko je bilo to uvedeno celu nujno potrebno. Se voziti v BiH s tablicami Banje Luke po Srebrenici ali iti v Dubrovnik s tablicami Trebinja je le vse drugače, kot iti s tablicami SG iz Velenja v Dravograd al celo v Ljubljano....
Sam sem za to da oznake krajev ostanejo.
andrejček | 14.02.2012 | 15:09 Prikaži
zakaj sem glasoval proti:

1. obrazložitev... ne vem, nekdo je očitno lokalpatriotsko užaljen

2. enako kot pod točko ena, ker pametnega vzroka ni

3. dejte no... pol se nebi noben štajerc vozil po ljubljani, pa noben ljubljančan po mariboru... 

4. verjetno edin vzrok, če bi se tablice res nanovo štemplale

5. potem nikol na cesti ne bomo imel enotnih tabelc, ker je že sedaj cel cirkuški razgled po oblikah in vsebini tablc

Nasprotno od predloga mislim, da bi se moralo nazaj uvesti tablice, kjer bi prvi dve črki jasno označevali iz kje vozilo prihaja oz. iz kje je lastnik. Lahko bi razpravljal zakaj, vendar to ni tema tega predloga.