Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Delovna doba
Gašper Kodrič
Ogledov: 5431
Predlog ustvarjen 14.11.2011
Z odzivom organa 10.01.2012
Zadnja sprememba 12.11.2011 06:54:21

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (18)  

Pozdravljeni.

Mene pa zanima zakaj noben v vladi ni predlagal da se človek ki dopolne neko leto starosti oziroma delovno dobo ki je pogoj za upokojitev ne upokoji, saj bi z tem omogočil novo delovno mesto maldemu človeku, ki ne najde službe, ne pa da vidimo določene ljudi že preko meje za upokojitev še kar delajo in odžirajo delovno mesto maldemu človeku, pa naj bo to v politiki ali v javnem sektorju ali pa privatnem....vrjamem d so tu tudi delovne izkušnje pa vendar tudi mladi morajo dobiti  delovne izkušnje.

Lahko bi z zakonom preprečili da bi prihajalo do tega, da nekateri delajo tako ko bi že morali biti v pokoju oziroma delajo honorarno...in z takim ukrepom nebi bilo potrebno podaljševati delovne dobe ker bi maldi rod šel delat in bi plačeval za starejše, starejši pa ki delajo 40 let pa bi lahko uživali v  za nekatere prigaranem pokoju.

Saj se ve da ne moramo primerjat ene tajnice ter enega človeka iz rudnika ali iz železarne oziroma kakor koli niso vsa dela enaka po težavnosti upravlanja.


Ključne besede reforma, pokojnina, delovna doba
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

slovenka1957 | 05.01.2012 | 21:42
Se 100% strinjam s predlogom in ga v celoti podpiram.
slovenka1957 | 11.01.2012 | 08:38
Pa še eno misel bi delila z vami; Objavili ste odgovor ministrstva, da pobuda ni primerna in citirali Zakon o pokojninskem..... in člen Ustave o neodtuljivi pravici. O.K. Pa kaj potem, zakon ni sprejel bog, temveč državni zbor in ga lahko tudi spremeni. Tudi z Ustavo je podobno, čeprav je za njeno spremembo potreben večji kvorum in širši politični interes. Pravite, da je potrebno odpreti nova delovna mesta. Ja....visoko tehnološko ratvita družba je pri tem zelo omejena, predvsem pa bi morala poskrbeti, za produkcijo res potrebnih kadrov, ne pa takih, ki jih ta družba ne potrebuje (diplomanti raznih org. ved, meneđerji, poslovni sekretarji itd....). In spet bo reklo ministrstvo za šolstvo, da je svobodna izbira poklica, neodtuljiva pravica državljana....O.K. Bodo morale mamice in očetje svoji mulariji dopovedat, da rabimo tud inžinerje, zdravnike- anasteziologe,.....Žal pa mnogo mladih državljanov tega ne zmore. Pa je začaran krog sklenjen.
poly | 10.12.2011 | 11:30
Vse te osebe, ki tukaj glasujejo proti takemu predlogu, ki je dober, bi jih jaz poslal delat v tovarne z visokimi normami in minimalno plačo, pa bi potem videl, kako bi glasovali??
Saj konec koncev taki zaradi mene lahko delajo do smrti, če so sposobni.
luvi | 02.12.2011 | 23:56
S predlogom se delno strinjam. Določilti bi bilo potrebno tako starost kot tudi leta delovne dobe - mislim, da bi bilo pravično, da je to ob pridobitvi minimalnih pogojev za upokojitev - ko LAHKO delodajalec odpusti starejšega delavca. To pomeni, da je odločitev le na delodajalcu (ki verjetno najbolje ve, kakšne ljudi rabi za najuspešnejše poslovanje ali delovanje), ali takšnega človega še potrebuje ali ne. Sedanja zakonska ureditev je namreč takšna, da delodajalcu ne omogoča, da odpusti delavca, ki je starejši od, mislim da, 55 let, pa če ima zanj boljšo mlajšo zamenjavo ali ne! In tudi zato tisti po 50-tem letu toliko težje dobijo zaposlitev.  
Bi pa bilo za državne uslužbence na mestih, kjer ponudba presega potrebe oz povpraševanje torej za suficitarne poklice potrebno uvesti obvezno upokojevanje pri npr. polni starosti (trenutno 63 let). To npr. velja za učitelje, profesorje, takšne in drugačne referente v državnih uradih in ostale "razne" uradnike (ekonomiste, pravnike, psihologe, sociologe) itd. In ja, seveda je potrebno ustvariti nova delovna mesta vendar je ni države, ki bi lahko "pogoltnila" to maso naših diplomantov s suficitarnimi poklici, medtem ko nekaterih kadrov v državi še vedno primanjkuje (predvsem tistih povprečno ali manj izobraženih) ... a to je že druga tema
DavidS | 17.11.2011 | 11:07
Pokojninska blagajna je že itak v težavah, predlogi pokojninske reforme so boleči, in zadnji je padel na referendumu.
Tak ukrep bi le še poslabšal bilanco pokojninske blagajne, zato se mi zdi finančno nevzdržen.
Strinjam se z enim prejšnjih komentarjev....edina prava rešitev je odpiranje novih delovnih mest.
Anti NWO | 30.11.2011 | 23:35 Prikaži
 
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: uporaba vulgarnega jezika
jory | 17.11.2011 | 00:27
Vsak starejši zdelani človek si zasluži penzijo, toliko let trdega dela, pa dobi drobtinico penzije, žalostno, mladi pa smo brez dela in brez delovne dobe, brez zaposlitve in brez prihodnosti, naši otroci živijo v pomanjkanju in z nami trpijo, NI PRAVICE.Od socialne podpore dobimo toliko, da lahko plačamo najnujnejše položnice, za hrano, obleko in obutev pa ne rabimo, tako si nekateri to predstavljajo, rajši bi delala, kot živela tako slabo, otroci so žalostni, saj jim starši ne morejo nič kupiti, ampak otroci imajo tudi želje, katere njim ne moremo izpolniti, vsako leto je slabše in tako življenje je grozno.
Kje iskati službo? Kjerkoli vprašam, nič ne rabijo, vsepovsod mi pravijo, da je še njih preveč, drugi odgovori pa so, da imam premalo delovnih izkušenj, pa kje naj dobim delovne izkušnje, če me nihče ne sprejme v službo?Pri mojih letih se še starostne penzije ne bom dočakala, saj imam že zdaj več vrst bolezni in določena dela ne smem opravljati. Sama si dela ne morem najti, od delaborze pa tudi nič pomoči ne dobim, ja kam se naj pa obrnem za pomoč? Najlažje je siromake ignorirati, bogati pa samo na veliko kradejo.
hales | 16.11.2011 | 18:56
Pristojni že vedo, zakaj.

Če se nekdo upokoji, mu je treba izplačevati pokojnino.
Kdor pride iz šole in ne najde zaposlitve, lahko nekaj časa prejema nadomestilo (manjše od pokojnine in ne tako dolgo).

Torej razlog je denar.
peter l. | 16.11.2011 | 21:08
v Avstraliji se lahko upokojis in ce imas dovolj kapitala in denarja ne dobis pokojnine,sele ko ti ta kapital pade pod določeno mejo.To ni slabo saj pri nas nekateri ki jim ze tako ne gre slabo prejemajo se velike penzije.
frfi | 03.12.2011 | 18:22
Sedaj, ko bodo ukinili socialne pomoči, varstvene dodatke in državne pokojnine, pa mislim, da bo denarja dovolj v blagajni in ne bo treba imeti več skrbi zaradi pokojninske reforme.
Ne bo potrebno podaljševati delovne dobe. Važno je, da se je začelo varčevati, a žal pri najnižjem sloju ljudi!
Trojanec | 16.11.2011 | 15:26
 
to ni rešitev.

gospdoarska rast in nova nova delovna mesta... drugače ne bo šlo...
al pa da vsi delamo 10% manj, 10% manjša plača in na ta račun zaposlimo več ljudi
manuela | 16.11.2011 | 13:52
Sem učiteljica s končano izobrazbo in opravljenim strokovnim izpitom, ki že več let zaman upam na službo, medtem ko poznam kar nekaj gospa, ki po eni strani jamrajo kako hudo je delati dandanes v šolstvu, vendar kljub pogojem za upokojitev še kar vstrajajo v službi. 
Zato ta predlog podpiram.
Ne gre za upokojevanje pod prisilo, temveč za zdrav razum: ko si oddelal svojih ca. 40 let, je čas, da svoj prostor prepustiš mladim, polnim energije, ki krvavo potrebujejo službo in plačo.
Sploh nič napačno se mi ne bi zdelo, ko bi se tako pravilo uveljavilo v javni upravi. Za gospodarstvo ne rečem nič, tak je čisto v redu, če vsak dela, kakor dolgo se mu zdi.
V javni upravi pa bi bilo pravično, da se človek, ko pride njegov čas upokojitve, tudi upokoji.
benF86 | 16.11.2011 | 15:35 Prikaži
Da bi pa morda odprli kako svoje podjetje, kjer bi ponujali, če ne drugega, inštrukcije, pa vam ne pade na pamet?

Če bi se ljudje več zanašali nase in manj ugotavljali, kaj jim je država dolžna nuditi, bi bil tudi naš standard precej višji.

Kdor potrebuje službo in plačo naj si službo ustvari. Če je dovolj dober, bo prišla tudi plača. Ne pa da poskušate prevzeti službe drugih, ker so po vašem mnenju dovolj stari.
Feniks | 16.11.2011 | 19:26
Draga Manuela
Zagotovo razumem tvojo stisko vendar moram dodati, da smo v času, ko so upokojenci večji strošek od nezaposlenih in lažje je nezaposlenemu najti delo na drugem področju kot pa pokojnino za upokojenca.
Žal pa je tudi tvoja situacija posledica tega, da nihče ne naredi reda na področju izobraževanja in izobražuje le toliko in tiste, ki so v perspektivi zaposljivi. Če pa nekdo vztraja v neperspektivni smeri pa naj si študij plača.
sončece | 17.11.2011 | 16:03
Povsem se strinjam z tabo. Žalostno, da toliko mladih ne dobi delovnega mesta, ker ga zasedajo tisti ki so zreli za upokojitev. Večina zato, ker so penzije precej manjše od plač. Sicer je odvisno od dobrih let službe (zaenkrat), vendar bi bilo vseeno dobro v novem zakonu upoštevati tudi mejo do katere človek lahko še dela. Večina, ki dela v gospodarstvu ali privatno, po štiridestih letih dela nima prav veliko moči za nadaljevanje dela.Torej je to ustaljena praksa predvsem v javni upravi (vem za kar nekaj primerov).
Majč | 08.12.2011 | 22:23
Se strinjam, sploh v javni upravi, kjer gredo plače itak iz državne blagajne in bo država za pokojnino dala manj kot za plačo nekoga pred penzijo z vsemi dodatki, napredovanji...
benF86 | 15.11.2011 | 21:36 Prikaži
Prisilno upokojevanje? Karkoli prisilnega je velik ne-ne.
radko hriberšek | 23.11.2011 | 22:37 Prikaži
Ne pozabi, da tudi davke plačuješ pod prisilo in tudi vsi zakoni so prisila, ali se mogoče motim?
Sonja Ferme | 15.11.2011 | 14:11
Se strinjam, da ko človek doseže pogoj za upokojitev, bi se moral upokojiti in s tem prepustiti delovno mesto mlajšemu. Da bi zaradi tega bilo več denarja, pa dvomim, ker se je pri nas porušilo razmerje. Včasih je bilo 5 zaposlenih na 1-1,5 nezaposlenega, sedaj je pa to razmerje veliko slabše, pa če še temu prištejemo nekontrolirano zapravljanje denarja s strani vlade, me sploh čudi da še imamo sploh denar.