Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


nezdružljivost poslanske funkcije z županom
 
Izbrisan Uporabnik 03
Ogledov: 5272
Predlog poslan 27.11.2009
Arhivirano
Zadnja sprememba 27.11.2009 09:30:08

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (17)  
župani ne morejo biti poslanci in obratno. ljudstvo voli na parlamentarnih volitvah stranko, kakor voli na lokalnih volitvah župana. Obe funkciji nista in ne moreta biti združljivi, saj opravljata različne naloge. Prvi sprejemajo zakone, drugi izvršujejo zakone na lokalni ravni. Gre za kršenje načela o delitvi oblasti, zato je prav, da se ti dve funkciji ločita brez dolgotrajnega, predhodnega in nepotrebnega razpravljanja v DZ. potrebno je izpostaviti tudi, da se župan na tej točki ne posveča s polno pozornostjo eni ali drugi funkciji, zatorej ne more opravljati enega ali drugega dela. Konc koncev je vlada in z njo poslanci izvoljnea s strani ljudstva in prav je da dela v imenu ljudstva kakor tudi župan s strani prebivalstva tiste občine, na čelu katere je.
Ključne besede župan, poslanci, nezdružljivost funkcije
Kategorija: Javna uprava


Zadnji komentarji:

Tipsy | 24.01.2010 | 14:34
 
Dober odgovor ministrstva, ki se trudi v pravi smeri. Upajmo, da bomo kmalu doživeli spremembe. :-)
Škratek | 13.12.2009 | 20:22
Se strinjam za ločitev teh dveh funkcij (in še s kakšno drugo postransko funkcijo a la sedenje v neštetih nadzornih svetih, komisijah, ipd.....).

Pahor pa naj že končno enkrat udari po mizi!
Mojca K | 29.11.2009 | 22:41
Se popolnoma strinjam in bom glasovala ZA
cairns | 29.11.2009 | 22:25
Kdor sedi na dveh stolih, zagotovo nekega dne pade med njima na tla.  Res pa je tudi da nekateri gospodje v dvojni vlogi niso sposobni za nobeno. 
Feniks | 28.11.2009 | 22:02
Praksa sočasnega opravljanja teh dveh funkcij ni sprejemljiva, ker so na ta način spet nekateri bolj enakopravni od drugih. Kaže tudi na moralno dvojnost posameznika ali skupine, ki ima prav gotovo visoko razvita merila o tem kaj je prav in kaj ni, le, da ta merila zatajijo takrat kadar gre za osebno ali lokalno korist. 

Sem za predlog.
Alchemist | 28.11.2009 | 19:31
Podpiram predlog. Lokalna politika naj bo lokalna, državna pa državna. Tu more bit jasna ločnica. Lokalna politika ima že način vpliva na zakonodajni postopek, in sicer skozi predstavnike v Državnem svetu. Mislim da je to dovolj.

Glede na to da naši poslanci ne bodo nikoli volili v svojo škodo, predlagam tudi da se o zadevi razpiše referendum. Enkrat ko bo to potrdilo ljudstvo bodo poslanci moralno obvezani k spoštovanju odločitve. 
cairns | 28.11.2009 | 16:19
Odprava dvojne funkcije je napisana že v koalicijski pogodbi sedanje vladne koalicije. Predsednik vlade bi moral samo udariti po mizi in zahtevati da se dogovor spoštuje. Glasovanje v DZ je bila prava blamaža za koalicijo. Vsaj na tem vprašanju mi delujejo bolj razglašeno kot gruča pijancev ki se loti prepevanja na poti domov.

Podpiram predlog. Ali poslanec, ali župan. Nič več dvojne vloge.
Nut | 28.11.2009 | 14:19
podpiram ta predlog
lukinho | 27.11.2009 | 18:30
Tudi jaz tole podpiram. Ne gre se le za plače, problem je v tem, da kot poslanci ne gledajo na dobro celotne države, ampak predvsem kako prek zakonov spraviti čim več sredstev v smeri občine. Npr. borba za gradnjo neke občinske ceste v primeru, ko bi bil ta denar za ceste veliko bolj potreben kje drugje.
Tipsy | 27.11.2009 | 17:59
 
Jaz tukaj računam na Irmo, ki je po zaključeni neuspešni razpravi v parlamentu povedala, da tako zlahka ne bo odnehala. Skratka 'She'll be back'. :) Mislim, da je njihov naslednji korak sodišče in ustavna presoja te zakonodaje.

Če še to ne bo šlo skozi sem za referendum, ker drugače se to ne bo dalo urediti. voluharji so si, žal, predobro postlali.

Absolutno podpiram, da ti 2 funkciji nista združljivi, razen pri lenuhih in malomarnežih.
Izbrisan Uporabnik 03 | 27.11.2009 | 12:24
če bo potrebno vložiti zahtevo za zakonodajni referendum, je potrebnih 40.000 podpisov. 
Jethro | 27.11.2009 | 12:33
Bomo pa začeli zbirati in to se lahko sotri kar tukaj, saj imajo vse podatke, od imena in priimka podpisnika že v štartu, ker brez njih si ne moreš računa odpreti na tem portalu ;)
Ni kaj, zbiranje podpisov za referendum bi lahko bilo v osnovi omogočeno že kar tukaj, na tem portalu. To bi bil lep znak volje po demokraciji.
Boyzl | 27.11.2009 | 13:22
dober predlog, tole online zbiranje glasov za referendum. bi ti skoraj ponudil nagrado zanj, če ne bi bil ravno proti referendumom ;-)

dejstvo pa je, da to ne bi špilalo: prijavljaš se z OpenIDjem, ki ni nujno tvoj "pravi ID" in bi bilo seveda takoj zlorabljeno, ker bi si folk veselo delal stoteine IDjev na gmailu in drugod. bi bilo potrebno uvesti DURSovsko logiranje z osebnim certom.
ob tem še to, da se mi zdi, da nas je trenutno šele kakšnih 260 registriranih (potrebni kvorum danes je 13 glasovalcev, kar po pravilih predstavlja 5% registrirancev...)
Jethro | 27.11.2009 | 13:37
Hvala hvala :)
Mislim, da bi se vseeno dalo urediti, da z odprtim računom uveljavljaš svojo pravico do glasu tako ,da ne bi prišlo do zlorab. Ker sta ime in priimek obvezna, jih lahko mirno ob vsakem novem računu prepovedo uporabiti, kot ne moreš imeti dve enaki uporabniški imeni. Bi pa bilo zelo lepo, da se lahko preko portala kot je ta, izraža on-line voljo v imenu demokracije ;)
LP
Jethro | 27.11.2009 | 11:03
Podpiram in dodam, da v primeru ponovne zavrnitve tega predloga v DZ se izvede zakonodajni referendum in, da povemo svoje državljani RS, kaj si mislimo o teh multi-funkcijah ljudi, ki ne zmorejo nikakor opravljati zelo dobro vseh funkcij, za katere pa prejemajo polne plače! Torej, če ne gre skozi DZ naj gre skozi ljudstvo!
flayo | 27.11.2009 | 10:41
Glasujem ZA ta predlog !

Kot volilni upravičenec in kot  davkoplačevalec.
(edino ti dve funkciji sta združljivi)
Boyzl | 27.11.2009 | 10:38
se strinjam - še posebej, ker na obeh koncih vlečejo (dobro) plačo. trditev, da lahko dobro in kvalitetno opravljajo dve taki funkciji, je iz trte izvita.
v zgodovini pa lahko najdemo celo kakšnega župana, ki je ob poslanstvu in županstvu imel še par drugih virov zaslužka (pri katerih se je seveda aktivno udejstvoval). kako je šele tak kvalitetno delal?

menim, da so poslanci dovolj plačani, da naj bo to njihova edina služba in delo in ga bodo lahko vsaj malce kvalitetneje opravljali, kot ga.