Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


testiranje prisotnosti droge v krvi za pridobitev socialne pomoci, nadomestila,...
 
ivana
Ogledov: 4848
Predlog ustvarjen 27.06.2011
Arhivirano
Zadnja sprememba 27.06.2011 12:50:57

  Predlog   Število glasov   Komentarji (18)  

Predlagam da se uvede obvezno testiranje prisotnosti droge za pridobitev socialne pomoci, nadomestila brezposelnosti, dodatkov,....

Tako bo drzava namenila manj denarja za socialne pomoci v casu krize za osebe ki ta denar ne zapravljajo konstruktivno ampak destruktivno.

Najvecji delez brezposelnosti(stat.si) je med mladimi 15-25let . Res je da v casu krize podjetja ne zaposlujejo na novo saj imajo ze starejse zaposlene za nedolocen cas in se jim to ne splaca vendar  Vecina mladih v teh letih ima status studenta. Veliko je zaposlenih. kako lahko predstavljajo glih oni najvecji delez brezposelnih?del je tudi zaradi preprodaje drog ali dela na crno. S to uvedbo bi malo zmanjsali stevilo nepotrebnih socialnih pomoci (raj ta denar namenite za odvajanje teh oseb od drog in take pomoci). Dali bi dodatni razlog zakaj se ne drogirat celi populacij in bi imeli bolj natancne statisticne podatke o uporabi drog v sloveniji oziroma boljsi nadzor nad dogajanjem v okolju.


Ključne besede socialna pomoč, brezposelnost, droge, testiranje, nadomestilo
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

Anti NWO | 23.07.2011 | 06:19
 
Prosim ljudi, da enostavno glasujete proti omenjenemu predlogu in, da se ne ubadate kaj resno z predlogom, ker ni vreden resne obravnave, saj resno ne mislim poslusati komentarjev v prid predlogu, ker taki in podobni predlogi so bolani, tako kot predlogi nase vlade, katere dobivamo zadnje case, tako, da vprasanje res kdo si zmisljuje te predloge in kdo jih pol sprejme.

Potrebujemo transparenco v parlamentu, ne pa da ta mafija na anonimen nacin sprejema zakone, saj se malo, pa bodo lahko uzakonili mnozicen iztreb ljudi.
hales | 27.07.2011 | 10:07
Vsak ima pravico, da pove svoje mnenje, tudi če je v nasprotju z mojim, tvojim.

Tudi kakšen drug predlog (beri tvoj) ni bil ravno najboljši. Če ne želiš brati komentarjev za, potem ne odpiraj tega predloga.

Pa da ne bo pomote, sem se že prej izjasnil, da sem proti temu predlogu, me pa ne moti, če je kdo za.
pravica_ljudem | 20.07.2011 | 13:09
Takole bom rekel... če se upošteva tiste komentarje ki jih je predlagatelj zapisal..potem bi se lahko strinjal vendar pod pogojem da se pri tem dobro premisli in odpre javno razpravo o tem(po domače medije). 
Anti NWO | 01.07.2011 | 22:49
 
PROTI!!!!

mislim, da podoben predlog je ze bil tle, oziroma, da se baje neki podobnega celo izvaja po nekaterih drzavah. Predlog je pac bolan iz vseh vidikov, saj ze tako imajo ljudje problem dobiti socjalno pomoc, da bi pa sedaj se testirali ljudi za prisotnost drog, je pa res visek. Se malo, ti bodo cip vtaknili nekam in ne vem kaj bi se radi.

Sovrazim nacizem!!!!!
secufin | 04.07.2011 | 09:58
Anto NWO! Čip že prihaja - samo na zadnja vrata! POčakajmo kako leto dve.
ivana | 29.06.2011 | 21:15
Vsi ki pravite da je droga isto kot kava ,alkohol, sladkani sok, holesterol in tako naprej.. pol se tudi strinjate da nebi smel bit kazni za droge??? ker ce po isti vasi logiki gledamo bi morala biti kazen/ zapor (tako kot je pri preprodjalce droge tudi za proizvajalce kave sladkorja, cocacole in nezdrave hrane... prosim ne primerjajte stvari ki ne grejo skupaj. 

Ce je to za vas isto bi potem na isti nacim ponudili hcerki/sinu cokolado ali cocacolo kot bi mu ponudili drogo?
hales | 13.07.2011 | 07:03
Seveda ni isto, ampak kje bi postavili mejo?
Dobitnik socialne pomoči torej ne sme jemati drog in poživil. Kaj pa alkoholiki? A njim pa lahko daje država denar za alkohol? Pri kajenju isto. 
Po mojem mnenju stil življenja ne sme vplivati na socialno pomoč. Kaj nekdo dela z denarjem, je njegova stvar. Če krši zakon, imamo za to ustrezne organe.

Kako pogosto bi testirali? 
Kdo bo to plačal?
hales | 29.06.2011 | 16:47
Se ne strinjam.
Razlogov je več, glavni pa seveda ta, da se pravice ukinejo zaradi načina življenja. Kot je že omenil secufin, bi potem morali tudi kadilcem vzet socialno podporo, tistim, ki se vozijo z avtom, namesto, da bi pešačili. Kdor je naredil preveč prometnih prekrškov. Kdor pije kavo, alkohol, sladkani sok ...

So pa tudi drugi razlogi, zakaj sem proti.
A bi bilo dovolj samo enkrat, da oddam vzorec ali vsak mesec?
Če odda vzorec samo pri prijavi, a je potem gotovo, da se ta oseba po prejemu socialne podpore ne bo začela drogirati?
Morda bi bile kontrole mesečne. Kdo bi to plačeval?

NE NE in NE. Slab predlog.
ivana | 29.06.2011 | 21:23
Se delno strinjam s tabo.
Je pa tako da pri hujsih drogah moras biti dalj casa v abstinenci da se ne pozna v krvi in ze ta uspeh pri osebi ki se ne drogira naj bi predstavljalo motiviranje za naprej.

ce bi bilo v drzavi tako kot bi moralo biti ( in vsi tocno vemo da ni) socialna pomoc bi bla le zacasna. pomoc da se postavimo na noge da gremo sami naprej. ce bi hotu podaljsat socialno pomoc oziroma bi socialna delavka spet sumila da se drogirate bi se pa strinjala da se se enkrat naredi test.  
LUČ | 29.06.2011 | 11:54 Prikaži
STRINJAM SE TUDI S TEM, DA S TAKIM RAZMISLJANJEM ENAKO LAHKO UKINES DSP ZA CEL KROG LJUDI IN UVEDEŠ KOPICO DODATNIH POGOJEV. 
TOREJ BREZ POMOČI ZA PREDEBEBELE, PA ZA TISTE, KI IMAJO PREVISOK PRITISK/HOLESTEROL, PA ZA TISTE KI PIJEJO ALKOHOL/KAVO...  IN TOREJ TROŠIJO DENAR ZA ZELO ŠKODLJIVE RAZVADE, NE PA ZA PREŽIVETJE, 
 IN PRAV NIČESAR SAMOSTOJNO IN ODGOVORNO NE STORIJO, DA BI BILI BOLJ ZDRAVI...
ivana | 29.06.2011 | 21:18 Prikaži
prosim si preberi moje ostale odgovore
LUČ | 29.06.2011 | 11:50 Prikaži
ZELO NEPRIMEREN IN OMEJEN PREDLOG. 


NE STRINJAM SE  NE S PREKOMERNIM NADZOROVANJEM- 
TOREJ S TEM, DA BI BIL POGOJ ZA PRIDOBITEV DSP TESTIRANJE NA DROGE.
NIKAKOR TUDI NE PODPIRAM POSEGOV V TELO KOT SO PRISILNI ODVZEMI KRVI, CEPLENJA, PRISILNO MEDIKAMENTNO ZDRAVLJENJE...

NE UŽIVAM DROG. MISLIM DA MI TEGA TUDI NI TREBA DOKAZOVATI.
PREJEMNIKI SOCIALNE POMOČI PA TUDI NISO ZGOLJ ALI PREDVSEM DROGERAŠI.

NA ČRNO SE PA DELA, KER SE NE DOBI LEGALNIH ZAPOSLITEV, NE PA ZATO, KER BI SI TO ŽELELI.


pravica_ljudem | 29.06.2011 | 10:41
Menim da še tako slab položaj v družbi ni izgovor za drogo in podobne škodljive substance, vendar tudi odgovor na problem ni zatiranje mentalno šibkejših. Potrebujejo pomoč. Nočem da umrejo zaradi pomankanja socialne pomoči, pa čeprav morda namesto hrane kupujejo mamila.

Izguba socialne pomoči lahko vodi v dve smeri: pridruženje enih od komunih skupnosti za odvajanje ali pa v še več ropov in lopovščin potrebnih da se zbere denar za mamilo.

Veliko mamilašev v sebi izgubi samospoštovanje...vse bolj pa tudi izgubljajo vest  do sebe in drugih. V takem psihičnem stanju se bo le malokdo od teh odločil za komuno. Veliko več jih bo šlo v skrajnost dokler se bo dalo...vmes bodo zelo nevarni za okolico....nato bodo pa bodisi zaprti bodisi mrtvi.

Poleg tega se pa bojim da bi bil strošek testiranja gromozanski(če bi vsakega testirali). Lahko pa bi po naključnem žrebu recimo nekaj % ljudi ki prejemajo socialno pomoč vsako leto testirali in pri tistih ki bi odkrili prisotnost droge bi jim ponudili strokovno pomoč. 
ivana | 29.06.2011 | 20:49
Sej ni moj namen da jim oduzames osnovne zivljenske potrebscine. Ampak da ne dobijo pomoc v obliki denarja saj ga ta zapravijo za droge. Umrejo pa od droge tudi. Pomoc bi jim nudili v drugacni obliki lahko tudi zastonj soba in hrana kjer lahko dobi tudi pomoc za aktivno iskanje sluzbe in strokovno pomoč za njihovo stanje. Kjer bi bil pogoj da tam biva odzotnost droge v krvi.  To da jim das ker tako denar je nesmiselno sploh v casu krize.

s tvojim predlogom da ne testiras vseh se tudi strinjam. Zato bi morale socialne delavke ocent stanje in tiste za katere sumi da bi bili lahko pod uplivom droge poslat na testiranje.


Alexin | 29.06.2011 | 10:27
Predlog se mi zdi izjemno diskriminatoren in žaljiv na veliko ravneh. Sistem prejemnikov socialne pomoči je verjetno res treba prestrukturirati, vendar nikakor na tako obupen način.

Najprej bi rada poudarila dejstvo, da uživalci drog niso samo potencialni prejemniki socialne moči in da je uživanje drog običajno posledica prepletanja več različnih težav, od socialne izključenosti, do revščine, nasilja v družini ipd. Zato je banano govoriti, da ljudje jemljejo droge iz dolgega časa.

Bolje bi bilo moči in energijo usmeriti v preoblikovanje zaposlovalne politike, ki mlade že leta pušča na cedilu kot preganjati grešnega kozla, ki ne more ničesar rešiti.
ivana | 29.06.2011 | 21:09
Nisem nikjer omenila da bi jemali iz dolgega casa. 
Vendar kot sem drugim odgovorila taki ljudje potrebujejo drugacno pomoč. Podpiranje z denarjem se mi ne zdi primerno. Tudi to ne da placujem davke in se trudim  delat zato da se bo nekdo na moj racun drogiral. Oziroma da da drzava denar zato da se zapravlja na crnem trgu v droge in s tem nobenemu ne pomaga ne osebi ki ima probleme z drogo ne drugim. Verjetno tudi vi ne bi dali otroku zepnino ali denar za malico ce sumite da se drogira ampak bi preverili ce je sum pravi in ce bi bil bi mu pripravili malico doma in mu nudili drugacno pomoč. al se motim?
secufin | 29.06.2011 | 09:35
Ivana!

Poleg tega je treba ukinit socialno pomoč vsem kadilcem, vsem predebelim, vsem ki se ukvarjajo s športom,.....

Malce si pljunila mimo!
ivana | 29.06.2011 | 21:04
Se mi zdi da je problem droge hujsi kot problem kajenja, predebeli niso nujno predebeli zaradi velike kolicine hrane (jaz osebno velik jem in nisem niti blizu debelosti) in se mi zdi da ne spada problem debelosti pod to temo.  sport je pa pozitivna stvar.  Moj namen ni ukint pomoc vsem tistim ki ne zapravijo ta denar striktno za minimalne zivljenske potrebscine ampak da drzava ne daje denar zato da podpiramo drogo. Namest take pomoci potrebujejo osebe s tovrstnimi tezavami drugacno pomoč. Ne vidim smisla da bi drzava dajala denar nekomu za katerega ve da ga bo zapravu v drogo. Verjetno tudi vi nebi dali  sinu /hcerki zepnine al denar za malco ce bi vedeli da bo s tem sel po drogo... bi pa verjetno( da ne bi bil lacen) mu pripravili malco doma.