Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Pobiranje davkov
 
Brumer
Ogledov: 4820
Predlog poslan 24.11.2009
Arhivirano
Zadnja sprememba 24.11.2009 18:21:19

  Predlog   Število glasov   Komentarji (5)  

Predlagal bi davčnim inšpektorjem,da poberejo davke od prestižnih avtomobilov in motorjev v avtošolah,ki niso sploh namenjeni za šolanje ampak za lastne potrebe kot npr: cupeji,cabrioleti in motorji nad 50KW ! !


Ključne besede Pobiranje davkov, avtošola, davek, avto
Kategorija: Davki in finance


Zadnji komentarji:

P0BA | 08.12.2009 | 18:27
Dotično avtošolo naj kar obišče dacar :) Če ve kaj dela, bo takoj našel nepravilnosti, če pa je podana še prijava, lahko tudi anonimna, pa mora inšpekcija takoj odreagirat, kar se sicer v Sloveniji niti ne dogaja ampak vseeno.

Kakšen avto mora biti za poučevanje vožnje je z zakonodajo točno predpisano. Kupe verjetno nima 5 oz. 4 vrata, torej NI primeren za poučevanje vožnje v avtošoli in je nakup takšnega vozila neupravičen, še posebej, če ni bilo predelave in spremembe v homologaciji. Drugače je edino, če niso uveljavljali vstopnega DDV-ja, gre pa še vedno za službeno vozilo torej morajo obstajat potni nalogi - Hop Cefizelj! Pa te imam! :)
Brumer | 06.12.2009 | 22:26
Poba!
Vidim,da se čutiš prizadetega,napisal sem "kupeji" in ne BMW-eji,tudi sam imam Kawasakija z 75 Ps,  dotična avtošola pa motor   z  180 Ps + seveda je tudi ta kupljen z davkom in si davek veselo refondira kot pri Kupeju ki ima že novaga lastnika, kdaj sledi prepis tega ti nebivedel odgovoriti in to je omenjeno delo za inšpekcijske službe ! 
P0BA | 06.12.2009 | 12:17
1. Kawasaki ER6-n, ki je eden izmed bolj priljubljenih motorjev v avtošolah ima 53 kW. Je to luksuz? Mimogrede, zakonsko je predpisano, da mora imeti motorno kolo za poučevanje vožnje čiste A kategorije najmanj 35 kW.

2. V nekaterih avtošola vozijo na Cliotih v drugih pa na BMW-jih. Če si to lahko privoščijo je to njihov problem. Vsak kilometer vožnje službenega vozila je v avtošoli zabeležen v dnevnem razvidu vožnje, če pa se avto uporablja še za kaj drugega pa morajo biti napisani potni nalogi. Če se vozilo uporablja tudi v zasebne namene se glede na vrednost vozila itak plača davek.

3. Če se učitelj vožnje vozi s svojim BMW-jem, ha itak da avtošoli v najem, od tega pa mora prav tako plačati davek oz. več dohodnine.

Ne bodimo foušaritni, če pač nekateri dajo več na udobje in varnost.

Pod lupo naj se raje vzame tiste, ki s 14 do 18 EUR na uro poslujejo uspešno. Zakaj tu nekej ne štima? Ker obstaja izračun, da ura vožnje za kategorijo B v avtošoli, ne more biti nižja od 18 EUR, če ta avtošola posluje s pozitivno nulo, inštruktorji delajo za minimalno plačo, vozijo se s Clioti, porabijo minimalno goriva in nimajo nobenih nepredvidljivih stroškov, kot je npr. izpad prometa zaradi bolezni ali razbitega vozila.

Torej! Pošlji dacarje na tiste, ki skozi avtošole perejo denar, torej za avtošolo stojijo razni študentski servisi, potovalne agencije ipd.
seba | 26.11.2009 | 16:02
Jaz sem vozil v avtošoli avto s 120 KM, pa ne vem kaj je tako spornega? Mislim, da sem se boljše naučil tako, ker je težje upravljati avto z več moči.
andrejček | 26.11.2009 | 11:59
takšnega prijavi dacarjem direkt na njihov naslov...