Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Kazenski pregon neizplačevalcev plač in honorarjev za že opravljeno delo
 
daregre
Ogledov: 6103
Predlog poslan 13.09.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 15.09.2010 02:20:31

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (15)   Popravki predloga  

Podjetja (izvršni upravitelji in tudi lastniki katerim so ti odgovorni), tudi SP, ki ne plačujejo že opravljenega dela, so to delo UKRADLI.

Vsako krajo je potrebno ovaditi in kaznovati v skladu z vrednostjo ukradenega.

Tako dejanje je kaznivo tudi s stališča ogorožanja eksistence zaposlenih in njihovih družin, še posebej, ko gre istočasno za protipravno pridobivanje koristi iz naslova tako ustvarjenega dobička. Razmisliti bi veljalo tudi o zaplembi dobrin iz tako ustvarjenih dobičkov, kakor tudi premoženja, ki je služilo kot osnova kriminalnemu dejanju (proizvodna sredstva).

 

Predlagam vladi, da pokrene ustrezne postopke za kaznovanje storilcev (kljub temu, da se tudi država lahko pojavlja kot solastnik).


Ključne besede neplačevanje dela, neplačevanje prispevkov, neplačevanje honorarjev, kraja
Kategorija: Gospodarstvo


Zadnji komentarji:

dady | 28.08.2011 | 23:44
Čeprav ta zakon že obstaja ga nihče zares tudi ne izvaja. Če denarja ni za izplačilo delavcem naj se firma zapre in to je to. Ne pa da delavci delajo na koncu pa ni plače,prispevki niso plačani itd. Kje je potem denar ,ko se je delalo ?. V žepu delodajalcev !
Sam imam problem ,ko neredno dobivam plačo in še to mizerno. Nadure plačane po 2,50 ali po 3 evre, prispevki niso plačani za nekaj mesecev , na koncu pa ugotovim ,da se je v firmi povečevalo osnovni kapital firme,plačilne liste ne dobim. Katastrofa. Plače nikjer ,sedaj bo šola jaz pa brez denarja. Živim sam z otrokom in ne vem kako bo. Potem pa mi nasrkamo ,ker delamo pošteno ,delodajalci se pa vedno izmažejo. To kar se dogaja je bizarno.
Imamo ukrepe,imamo zakone samo ko se ne izvajajo zadostno. Razlog,da je premalo inšpektorjev  zame ni zadovoljiv. 
kawboy | 28.11.2010 | 11:29
 
Okrožno državno tožilstvo že ureja takšne zadeve kot je neplačevanje plač v delavcem, samo vprašanje je kako to deluje in kako so učinkoviti ter zainteresirani je pa drugo poglavje?
Imam dve čisto enaki zadevi zoper dva delodajalca na različnih koncih pri dveh okrožnih sodiščih, ena je zastarala, druga pa še ne. Vendar pri obeh različno tolmačenje in razlage, pa pri obeh zavržene. In na kakšen način je potem to urejeno, če pa se bolj ščiti močnejše kot šibkejše, oziroma goljufe, prevarante, lažnivce itd.
kawboy | 21.11.2010 | 11:05
 
Predlagam, da so pri rizičnih delodajalcih (gradbeništvo) plače izplačujejo tedensko in to naj bi bilo zabeleženo med delavcem in delodajalcem z obojestranskim podpisom..
kawboy | 18.11.2010 | 18:32
 
Ponavadi posamezniki naredijo večjo škodo in so prezadolženi, tako da tudi če mu poberejo vse osebno premoženje, kar ga ima, če ga ima, nikoli ne poplača svojih dolgov, ker preprosto nima toliko sredstev.
In kdo je za to kriv, kdo je vse to dovoljeval in kdo je sprejemal takšno zakonodajo, da nimajo posamezniki nobenega nadzora, reda in ostalih stvari?
Kakšna je to stroka in ljudje v parlamentu, da vse te stvari sprejemajo tako samoumevno in brezbrižno, neglede na posledice, katere bi se znale zgoditi, kje so kakšne varovalke.  
kawboy | 18.11.2010 | 18:20
 
Nič ne bo s tem saj sitem ne deluje tako kot bi moral.
Nima smisla sprejemati  zakonov, če v praksi sploh ne delujejo, so samo le mrtve črke na papirju.
Za dodatek pa še pristojne institucije ne ukrepajo in ne delujejo učinkovito in uspešno.

Kaj se bom jaz kot oškodovanec moral cel življenje tožariti in čakati v nedogled, da bom dobil dolgovani denar od delodajalcev, ker imamo tako neučinkovit pravni sistem in pravno varstvo, ki to sploh ni? Nobeden od odgovornih pa ne odgovarja. Dolgovanega denarja pa tudi po tem ne bom dobil nakazanega na račun.
V tem sklopu so povezani na sodiščih, državnih tožilstvih in raznih odvetniških pisarnah.
Jakob | 04.11.2010 | 03:08 Prikaži
Sem proti. Vsaj proti takšni obliki kot je napisana. Z nekaj popravki pa bi lahko bil za.

Torej razlika je v razlogu zakaj nekdo ne izplača plač.
Če podjetje nima denarja, potem tudi težko plače izplača.
Naprimer neko podjetje svoje izdelke v danem trenutku slabo trži, ima izgubo in nima denarja za plače. To ne pomeni da je kdorkoli delavcem kaj ukradel.

Drugo pa je, če podjetje ima denar pa ga delavcem ne izplača. To pa je kraja. In v takem primeru sem za sankcije.

V prvem primeru pa sem pač za to da gre podjetje v stečaj in se delavce izplača iz stečajne mase. In pa podpiram ideje o tem održavnem skladu ki bi delavce v takih situacijah poplačal, če se iz stečajne mase nebi našlo dovolj denarja za njih,
Mislim pa da je to že urejeno ali pa se vsaj uvaja.

Zato tega predloga ne podpiram.
kawboy | 28.11.2010 | 11:42 Prikaži
 
Največji problem je v tem, da delodajalci izigravajo sistem in zakonodajo.
Imajo svoje podjetej, delajo pa čisto mimo zakonov in celo nad njimi.
Denar vlagajo za svoje osebno potrebo, na družbo nimajo nič napisanega ampak na osebo, rezerv pa sploh nimajo, zakaj pa potem sploh zaposlujejo ljudi, odpirajo vedno nove d.o.o. je s tem da sploh prejšnjih obveznosti (dolgov) niso polačali?
Tu nimajo nobenega učinkovitega, strogega nadzora, reda, niti sankcij, kaj šele posledic za takšna ravnanja. Delajo poslovne napake in napačne odločitve, denar so pa vlagali čisto drugam v hišo, avto čez mejo itn.
Prezadolži se tako, da na koncu niti za burek nima, kaj šele za plače in ostale stvari, ki so osnovne za preživetje? Nimajo nobenega limita do kod se sme im do kam?
ssss | 03.11.2010 | 09:05
Nesmisel.

To je namreč mogoče že po sedaj veljavni zakonodaji.
Sicer ne vem zakaj niče ne vloži kazenske ovadbe, čeprav bi kazenska ovadba (posebej skupinska) za goljufijo glede na sklenjene pogodbe bila neoporečna. 
Vendar oškodovanci in njihovi odvetniki tega ne počnejo. 
Bogsigavedi zakaj ne ...
luvi | 06.10.2010 | 12:11
Se strinjam 100% . In to bi kaznovala kar vse po vrsti začenši pri prvi odgovorni osebi za takšno početje (to je vsaj direktor in/ali zakoniti zastopniki) pa vse do lastnika (če je vmes še kak nadzorni svet pa tudi vse člane nadzornega sveta). 
Višina kazni  (vsakega od njih, ki so "nastopali" v tej verigi) bi bila najmanj tolika, kot  so od vsakega posameznega plače, nagrade, dobički in vsi drugi prihodki  v istem obdobju in obvezna kazenska odgovornost zaradi tatvine (če je kupček neplačanega večji je to pač večja tatvina). V trenutku odkritja tega kaznivega dejanja pa neka vrste moratorij na prodajo posameznikovega premičnega in nepremičnega premoženja in premoženja oseb, ki jih ta oseba vzdržuje.
daregre | 15.09.2010 | 15:10
me veseli, da je vsaj nekaj odzivov.
moje osnovno izhodišče je, da je vsaka odtujitev vrednosti brez nadomestila KRAJA!
delo ustvarja vrednost, torej so neizplačani dlavci OKRADENI.
Zakaj kradljivcev nihče ne ovadi?
Zanimivo bi bilo slišati mnenje kakega pravnika.
Anti NWO | 05.10.2010 | 10:05
 
Zal je se premalo odziva, ker je pac ta portal farsa in zal se premalo spostuje predloge ljudi, saj ocitno drzava prav hoce, da ljudje naredijo revolucijo in grejo na cesto demonstrirati, kar bo skrajna moznost, samo takrat bomo mogli vsi nekaj zrtvovati in ......... .

Saj bomo vidli, kako bodo odgovorili na to vprasanje. Ali ti lahko ukrades delodajalcu in naredis skodo, ali te bo pol on se tozil? Kaj lahko oni res kradejo kolikor zelijo ti pa ne smes? Zapori so ze tako polni, tako, da mislim, da bo cas, da ljudje zacnejo delati kar zelijo, saj verjemite mi, da nihce noce biti vec paznik v zaporu, ker so znotraj razmere nevzdrzne, saj vse vec ljudi je obsojenih po krivdi, kot je zgoraj naveden primer in drzava ne ve kaj z njimi, saj vseh nas ne smejo ubiti, kot so nekoc delali nacisti, ceprav vprasanje casa, kdaj bodo to ze spet uvedli, saj ljudi je prevec in kriminala zmeraj vec, to pa zaradi tega, ker nekateri kradejo postenim ljudem.
katja | 15.09.2010 | 13:59
Kolikokrat so že predlagali za ureditev plačilne discipline dela??? Velikokrat. Kaj se je pa za to naredilo? Skorajda zelo malo. Podpiram. Če delodajalec ne plača delavca, mu bi morali zapleniti lastno premoženje in verjamem, da ne bi nihče več pomislil na to, da bi še kdo kdaj upal izkoriščati delavce.
Anti NWO | 05.10.2010 | 10:08
 
Ne pozabiti najprej placati delovcu, nato naj si drzava vzame se kaj, ce zeli, saj drzava bi morala delati za nas, tako pa dela samo zase, kadar kaj zapleni ali da kazen, da sebi v zep in oskodovanci pa gledajo kot neke budale, saj so dobesedno nategnjeni, saj morali bi toziti drzavo, ker v bistvu drzava je ukradla se nam, saj si je vzela denar, kateri je nam pripadal. 

Torej morali bi toziti tudi drzavo in sodstvo, policijo, itd.... Saj veste, kadar pride do pretepa, poklicete policijo in oni dajo poloznico storilcu. Hvala res, kaj imam jaz od tega?
cato | 15.09.2010 | 09:46
absolutno se strinjam, čudi me, da že sedaj nobeden reagira, saj je kraja, zavajanje kaznivo dejanje
benF86 | 15.09.2010 | 02:34 Prikaži
Verjetno bi bilo lažje ob prvem naročilu nove stranke zahtevati recimo 30 do 50-odstotni avans?

ovadba neplačnikov

Podjetja (izvršni upravitelji in tudi lastniki katerim so ti odgovorni), tudi SP, ki ne plačujejo že opravljenega dela, so to delo ukradli.

Vsako krajo je potrebno ovaditi in kaznovati v skladu z vrednostjo ukradenega.

Tako dejanje je kaznivo tudi s stališča ogorožanja eksistence zaposlenih in njihovih družin, še posebej, ko gre istočasno za protipravno pridobivanje koristi iz naslova tako ustvarjenega dobička. Razmisliti bi veljalo tudi o zaplembi dobrin iz tako ustvarjenih dobičkov, kakor tudi premoženja, ki je služilo kot osnova kriminalnemu dejanju (proizvodna sredstva).

 

Predlagam vladi, da pokrene ustrezne postopke za kaznovanje storilcev (kljub temu, da se tudi država lahko pojavlja kot solastnik).


Ključne besede: neplačevanje delavcev