Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Pravica odkloniti delo
Anti NWO
Ogledov: 9576
Predlog poslan 07.09.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 07.09.2010 22:16:51

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (21)  

Predlagam, da se ljudem prijavljenih na zavodu za zaposlovanje da pravico, da odklonijo delo iz kakrsnegakoli razloga, oziroma, da se tocno doloci pod kaksnimi pogoji se lahko odkloni delo, ter, da se vse prijavljene in napotene na razgovore tudi seznani z to pravico, saj mi niso vsec groznje na vsakem vabilu na razgovor, kjer pise samo, kako moras sprejeti vsako delo in se zglasiti na razgovor, itd...., saj v nasprotnem primeru, vas lahko...

 

Clovek bi moral imeti pravico odkloniti ponujena dela, saj vsakdo je drugacen in nekomu pac ne pase delovni urnik, priimek delodajalca, oziroma zaposleni v podjetju, oddaljenost delovnega mesta, varnost delovnega mesta, placa, oziroma lahko bi imel pravico ugovora vesti iz verskih ali drugacnih razlogov, tako kot pri vojski, saj ni prav, da se ljudi prisili, da grejo na vse razgovore na katere jih zavod napoti.

 

Tako bi bili zadovoljni vsi prijavljeni na zavodu in delodajalci, ki bi dobili ljudi na razgovor, ki so zare zainteresirani za delo, ne pa, da pride clovek na razgovor in pol se mora lagati, kako si zeli delati, kako zna vse, kar mu je reku zavod, da mora reci na razgovoru. Meni osebno laganje ni vsec in zavod krsi moje ustavne pravice 34. člen, 35. člen, 37. člen, 46. člen

 

in se posebej 49. člen (svoboda dela)

Zagotovljena je svoboda dela.

Vsakdo prosto izbira zaposlitev.

Vsakomur je pod enakimi pogoji dostopno vsako delovno mesto.

Prisilno delo je prepovedano.


Ključne besede pravica, odkloniti, delo, zavod, zaposlovanje, posteno, razgovor
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

kawboy | 20.11.2010 | 14:59
 
Eden od razlogov, da lahko odkloniš ponujeno delavno mesto je tudi ta, da že same pristojne državne institucijene ne spoštujejo Ustave kaj šele Zakonodaje?
V 66. členu lepo piše (varstvo dela) Država ustvarja možnosti za zaposlovanje in za delo ter zagotavlja njuno zakonsko varstvo in to je objavljeno v UR.L.RS. št. 33/1991.

Ja če je pa temu res tako zakaj pa potem razne inšpekcije za delo ne ukrepajo v skladu z zakonodajo in pooblastili, ki jih imajo v ZID UR.L.RS.št. 38/1994 in ZIN-UPB1 UR.L.RS.št. 43/2007.
In po 8.členu ter 153.členu Ustave UR. L. RS. št. 33/1991.

V Sloveniji imaš možnost izkoristiti brezplačno pravno varstvo pod določenimi pogoji in kaj to pomeni, če pa je vse skupaj neučinkovito in neuspešno.
Vajalur | 12.11.2010 | 15:12 Prikaži
Kot samohranilka z dvema osnovnošolskima otrokoma in enim predšolskim si ne predstavljam delati v popoldanskem (vrtec zapre ob 16.30, enako varstvo v šoli) ali nočnem času in za vikende. Otrok enostavno nimam kam dat. Kaj bi morala sedaj sprejeti katerokoli delo, otroke pa pustit same doma? Itak bi mi jih hitro vzela socialna, pa bi brez problemov delala 24/7. Pa tudi oddaljenost službe mi je problem, ker je otrok po zakonu lahko v vrtcu največ 9 ur/dan, torej ne sme biti služba oddaljena več kot 1/2 ure od vrtca. Imam srečo, da avto še dela, tako da kakih 30 km max. 
Ni mi problem delat kot čistilka, ker je zame vsako delo častno, imam pa omejitve pri sprejetju kakršnekoli zaposlitve. 
Matej Novak | 27.10.2010 | 16:57
Ti, a si ti že kdaj sploh kaj naredil v svojem življenju?! Maš predloge čisto z marsa..hehe.

Strinjam se, da bi moral brezposelni imeti pravico odkloniti ponudbo za delo, ki je DEJANSKO lahko škodljiva za njega.

Primer:

veliko delodajalcev na zavodu za zaposlovanje je samo slamnatih firm, ki izkoriščajo delavce nekaj mesecev, potem pa jih odpustijo. Sam sem velikokrat naletel na podjetje, ki v resnici sploh ni obstajalo ali pa je ponujalo zaposlitev za samo 3 mesece - take ponudbe bi moral zavod najprej preveriti in šele nato dati na oglasno desko ali celo poslati delavcu,

Definitivno pa se ne strinjam, da bi moral imeti brezposleni neomejeno pravico, da odkloni ponudbo...halooo, da odkloni, ker mu priimek delodajalca ni všel?! verski razlogi?! razdalja od kraja bivanja?! lej, zresni se, živimo na Zemlji, ne na marsu!!!
hales | 06.10.2010 | 13:14
Imam več kot 20 let delovne dobe.
Dobil sem odpoved delovnega razmerja, kot tehnološki višek.
Hotel sem se prijaviti na zavod (samo evidenčni vpis, brez mesečnih transferjev).

Ne morem se vpisati, ker sem trenutno znova študent. Ne morem imeti status nezaposlenega in študenta hkrati.

Toliko o naših zakonih.
Trojanec | 06.10.2010 | 13:37
 
Res, čista norost. Men tut žena ne dovoli, da bi imel status samske osebe, pa četudi samo v petek zvečer...
Anti NWO | 21.10.2010 | 19:29
 
Ja to je tudi malo neumno, saj, clovek ze tako je v socjalni stiski in potem se mora odlociti ali bo delal ali bo bil na socjali, saj sole si ne mora privosciti, ker cene sotane brez socjalne in potem se denarja mu zmanjka za preziveti, ce mu ukinejo socjalno, pa sola tudi je draga.

Zalostno, kako je slab solski in socjalni sistem v Sloveniji. Kako je v drugih drzavah pa ne mislim slisati, razen, ce daste kaksen boljsi primer od slovenije.
s.e. | 02.10.2010 | 09:40
Seveda, še toplice naj vsakemu plačajo dokler je na zavodu.
Kar poglej si kolk ti trgajo od tvoje plače za zavarovanje za brezposelnost. Je več kot 50 evrov? In iz tega denarja bi ti eno leto živel od zavoda in se zmišljeval kje pa kako bi delal? Vzemi bedno službo, če ni druge, in si išči boljšo.
Anti NWO | 21.10.2010 | 19:26
 
Poglej na splosno, koliko ti drzava odtrga od place, ter potem, koliko so ostali davki in trosarine in davek na nepremicnino, itd...., tako, da ne gledati tako ozkogledno, saj drzava nam krade denar iz vseh strani, problem je pa v temu, da ne znajo tega denarja smotrno in pravilno uporabiti, saj najlazje je vzeti denar in ga dati sebi v zep, ljudje pa naj se znajdejo.

Poleg tega moras vedeti, da so ljudje, ki bolj potrebujejo sluzbo, zato ni prav, da nekdo isce in sprejme delo, ce ima dovolj denarja za preziveti, itd.... Na zavodu pa ucijo lih obratno. Treba dati prednost tistim, ki zaers potrebujejo delo ne pa tisti, ki bi radi delali, ceprav ne potrebujejo denarja. ni pa prav, da se sili te ljudi delati, ne ene ne druge.

Sicer pa, ce ti noces delati, te ne smejo prisiliti delati in, ceprav nic ne delas, te mora delodajalec placati!!!!! Problem pa je v tem, da dandanes tudi ce delas ti nocejo placati, kaj sele ce ne delas. Samo, ce sprejmes delo, ki te ne zanima, samo zato, ker moras sprejeti in se delati na razgovoru, kot, da te delo interesira, itd..., pol naj se ne cudijo, kaksne ljudi dobijo.
Barbara Gyoerfi | 13.09.2010 | 14:24
Ko sem bila brezposelna, so me poslali na razgovor k delodajalcu, ki sploh ni obstajal na navedenem naslovu. Šlo je za neko čudno nepremičninsko agencijo. Ko sem jih klicala, da bom na razgovor zamudila, se sploh niso javili na telefon. Nihče v poslovni zgradbi, kjer naj bi bil delodajalec, sploh ni slišal za to podjetje ... 

In še ena dilema za vse, ki ste podali komentarje. 
Zgodba je resnična, žal vsakdanja - Zavod RS za zaposlovanje vam ponudi zaposlitev pri delodajalcu, za katerega točno veste, da ne plačuje svojih zaposlenih. Nekoga zaposli za mesec ali dva, le-ta plače ne dobi, nato ga delodajalček odpusti, ali pa žrtev odide sama. In to se ponavlja v nedogled. Kaj boste storili? Boste sprejeli zaposlitev in en mesec delali zastonj, pri čemer boste še imeli stroške s prevozom na delo, ki vam jih ne bo priznal nihče, pa tudi denarja nimate, da bi zalagali svoj denar za delo pri delodajalcu, ki itak ne plačuje? Bi res sprejeli takšno zaposlitev, ali bi jo raje odklonili, pri čemer bi navedli argumente? 
Problem pri vsej zadevi je, da Zavod RS za zaposlovanje vse preredko preverja delodajalce, ki imajo kup pravic in nobenih obveznosti. Ves pritisk se vrši le na iskalce zaposlitev, delodajalci pa lahko počnejo vse, kar se jim zljubi. Zaradi tega tudi toliko mobbinga, ki pri nas še vedno ostaja nekaznovan ... 
Anti NWO | 14.09.2010 | 21:08
 
Tocno tako, saj mene skrbi isto, saj moj predhodni delodajalec mi je tudi dolzan se zmeraj okoli 800€ in to ze vec kot 1 leto, torej se je vmes nabralo se kaj obresti in vprasanje kako iti v tozbo, ce sploh dobim pol ta denar in, ali me bodo pol naslednji delodajalci se me bali zaposliti, oziroma, da se mi bo delodajalec masceval in me tozil nazaj za kakrkoli, saj nekatera podjetja prejemajo po vec 10-100 tozb, saj to je za njih igrica, samo posten in reven clovek si ne mora privosciti iti v tozbe, ker so predrage, oziroma, ker mafija od drzave nikjer ne objavi uradnega cenika za tozbe, sodisca in advokate, kr neki na crno se vse dela in to tudi pri zelo uglednih advokatih, katerih imen ne bom omenjal zaenkrat, toda vsi vemo, kako stvari delujejo.

Zato cloveku tudi mine volja iti delati kamorkoli, ko pa ima se neporavnane obveznosti pri prejsnjem delodajalcu, saj, kadar te en delodajalec nategne tako, potem se tudi sirijo govorice in potem te lahko tudi naslednji nategne, saj vejo, da jih ne bos tozil in pol si ti jebana stranka in tako se to vrti naprej. 

Imam tudi obcutek, da zaposleni na zavodu za zaposlovanje in centru za socialno delo, delajo skupaj z temi pokvarjenimi delodajalci in si delijo potem dobicek na crno v obliki 13e place, oziroma v kuvertah, ceprav nimam nobenih dokazov za to, samo glede na njihov odnos in pac na stvari ki jih slisim in glede na to, da nisem tako zabit in, da imam kr dober sesti cut za take stvari mislim, da bo neki na tem, ceprav niso vsi pokvarjeni, samo nekateri so vsekakor, saj vem priblizno, kako stvari potekajo, samo ne smem povedati ve zal.
Anti NWO | 11.09.2010 | 01:19
 
Sedaj si se izdal/a Ariel, da si tudi ti eden izmed teh zajedalcev in to najhujsih primerov, saj ti pi rad ljudi prisilil, da delajo za minimalno placo, kateraja je za 700€ nizja od povprecne, tako, da so ljudje oskodovani priblizno za 8400€ na leto in pol bos ti meni govoru, da drzava gre v izgubo, ker mora dati nekomu unih gnilih 230€ za preziveti na mesec, od katerih je itak 20% davka, kateri se takoj drzavi vrne nazaj, saj je vse obdavceno, poleg tega, pa se denar tako ali tako vrne nazaj, kakorkoli gledas.

Me pa zanima, ce si ti kdaj delal za 240€ na mesec in to v treh izmenah, ce nisi, potem prosim, da molcis, ker ne poznas, kako poteka zivljenje v teji gnili drzavi, ki izkorisca ljudi, se posebej ta revne, saj oni bodo sprejeli vsako delo. To je kraja na legalen nacin. Pol pa preganjate ljudi, kadar nekdo ukrade prsut v supermarketih, ker kao naredi skodo.

Za 700€ nizjo placo, kot jo dobivaj ljudje, bi morali nakrasti 50 kg psruta na mesec, kar ni tako enostavno.

Imam dovolj zivljenjskih izkusenj, da vem, kako poteka zivljenje, pa ceprav nimam nevem kaksnih sol, saj z prakso dobis ta prave izkusnje, saj dolocenih stvari ne bodo ucili v soli nikoli.


SICER PA RAJE VIDIM, DA GRE DRZAVA RAKOM ZVIZGATI, KAKOR JAZ, SAJ MOJE ZIVLJENJE JE ZAME PRIJORITETA, TAKO KOT ZA VSAKEGA, OD POLICAJA, VOJAKA, DO CISTILCA, ZATO RAZMISLI MALO NA KATERI STRANI SI. UPAM, DA SE BO TUDI POLICIJA IN VOJSKA NEKOC UPRLA DRZAVI, SICER BO TREBA NAREDITI PREDLOG, DA JIM DA TO PRAVICO SE UPRETI SKORUMPIRANI DRZAVI, CENE PA SI BOMO ITAK MORALI VZETI SAMI PRAVICO V ROKE IN VZETI SI NAZAJ DRZAVO, KER DRZAVA JE MOJA IN NE NJIHOVA.
Matej Novak | 27.10.2010 | 17:04
Dragi moj, tebi bolj kot višja plača, bi ti koristila ena poštena psihoterapija...hahahahah, pa ti take kvasiš...ej, kot da ti je kdo kriv, da si reven....loti se dela in postani bogat, simple as that.
Katrin | 09.09.2010 | 16:36
Zavod za zaposlovanje je v funkciji iskanja zaposlitve tistim, ki je nimajo. Seveda imaš pravico odkloniti službo, ampak ker je vsako delo plemenito in bolje ko posedanje doma, je tudi smotrno, da država v tem primeru sklepa, da ne potrebuješ nadomestila za brezposelnost. Prav tako je lažje najti boljšo službo, če že imaš eno, kot če iščeš iz nič. Torej, država ti želi samo dobro :)
Anti NWO | 09.09.2010 | 20:55
 
Clovek vplacuje vec kot prevec denarja, kadar dela, za primer brezposelnosti. In to nadomestilo bi moral prejemati toliko casa, kot mu pripada po zakonu, saj v tem casu ima cas, da si najde primerno zaposlitev. To je socialna varnost zato, da ne bo en kirurg, ko zgubi delo takoj zagrabu za prvo delo, pa ceprav pometati ceste. Ceprav baje za neki casa, ti kao ne smejo dati dela z nizjo izobrazbo, ali samo za eno stopnjo nizje kao, samo tako pa vi razvajate une na vrhu in pol jebeta male ljudi, da morajo delati vsako delo, medtem, ko oni z 7 in visjo stopnjo, so lahko lepo na zavodu in prejemajo mastno andomestilo in cakajo na delo, ker itak ni povprasevanja.

Zato tudi toliko ljudi dela visoke sole in to take, ki so lazje, oziroma, kjer se tezko dobi delo, ravno zato, da lahko na ta nacin izkoriscajo sistem, zato naj pazi malo jezik, tisti, ki govori, kdo izkorisca sistem, ker najvec je tistih z visoko izobrazbo. Mi med sabo, pa nima smisla, da se kregamo, ker smo na isti barki, saj mi smo vsi zrtve unih z visjo izobrazbo, ki se mascujejo nam in nas tretirajo, kot nicvredno zivino in se nam smejejo kako nizke place imamo, ter, kako so oni uspesni.

Vse ima svoje meje.
Ariel | 10.09.2010 | 20:02
Se ti vidi, da nimaš izobrazbe, ker kvasiš take idiotizme. Imam visoko izobrazbo in zaradi takih zajedalcev, kot si ti, gre ta država rakom žvižgat.
Blaž | 04.01.2013 | 18:53
Ariel, smiri se.

Tudi sam sem zaposlen in sem takoj za to, da bi brezposelni delavec lahko odklonil povabilu na razgovor. Zakaj? Ker Zavod te lahko napoti na takšne WTF razgovore, da ti res ni jasno, ali mislijo res ali se zajebavajo. Je pa tako - da bi preprečili izkoriščanje, bi se takemu vabilu recimo lahko odpovedal le x-krat in še to z upravičljivim razlogom.
Anti NWO | 08.09.2010 | 12:44
 
Drzava in delodajalci so pijavke, ki nam kradejo, saj jaz sem z rednim in postenim delom oskodovan vsak mesec za 700€ in vec, saj toliko fali do povprecne place, pa da ne omenim pol davkov in poloznic. Zato Ariel ne govori neumnosti, ker ocitno se ti sploh ne sanja, kaj pomeni pijavka.

Ni prav, da se z ljudmi ravna kot suznji, ter, da delajo za minimalno placo, sploh glede na to, kako visoke davke placujemo in poloznice, da o  cenah stanovanj ne govorimo.
Matej Novak | 27.10.2010 | 17:01
Samo malo, kako ti to računaš?! Zakaj si oškodovan 700eur vsak mesec?! A slučajno sproduciraš dovolj dodane vrednosti, da bi ti lahko delodajalec dal višjo plačo?! Očitno ne, če bi, bi imel višjo plačo.

Povprečna plača je samo statistična kategorija, ki samo zaradi tega, ker se je izračunava, še ni avtomatsko tudi zagotovljena. JE samo pokazatelj nekega ekonomskega standarda pri nas. Matematično gledano je pa tako, da je cca. 60% državljanov pod to plačo, cca. 30% pa nad, tako je ponavadi s povprečji. Ergo, tvoja plača je dejansko nekje v normalnem slovenskem rangu.

Noben te ne izkorišča, samo sam se (sebi smiliš). Raje kaj naredi, da bo tvoj položaj boljši, da se, samo upat si moraš!!
Ariel | 08.09.2010 | 11:26 Prikaži
Imaš pravico odkloniti delo in seveda imaš pravico ne prejemati nadomestila, ki ti ga plačujemo zaposleni. 
Ne seri z neumnostmi, Rad bi bil pijavka na telesu davkoplačevalcev!
Anti NWO | 17.09.2010 | 02:16 Prikaži
 
Me prav zanima, kaksno izobrazbo imas ti in kaj delas in kaksno placo imas, oziroma, kaj delajo tvoji starsi, ker se mi zdis nekam razvajena. Ce bi jaz dobival POVPRECNO SLOVENCKO PLACO, KAR NAJ BI POMENILO, DA SEM POVPRECN SLVOENEC Z POVPRECNO IZOBRAZBO, POVPRECNO ITELIGENTEN IN POVPRECNO DELAVEN, POTEM SE NE BI PRITOZEVAL. TAKO PA DELAMO KOT SUZNJI, SAJ SAM PRAKTICNO NE MORAS PREZIVETI IN, CE DELATA 2 KOT SUZNJA ZA MINIMALNO PLACO, KI JE TRENUTNO OKOLI 750€bruto, ZASLUZITA TOLIKO KOT NEKDO, KI DELA SAM ZA POVPRECNO PLACO IN JE ZENA LAHKO DOMA, PAZI OTROKE, KUHA, ITD.... STANOVANJA SI SPLOH NE MORAM KUPITI, KER SO CENE PREVISOKE, CEPRAV SEM SAM SI GA SPOSOBEN NARISATI IN SEZIDATI OD TEMELJEV DO STEHE, DA JE POPOLNOMA FUNKCJONALNO IN TO ZA MALE PARE, MI DRZAVA TO NE DOVOLI, ZARADI PAPIRJEV, DELA NA CRNO, ITD..... SE ROMI SE IMAJO LEPSE V NASI DRZAVI, KOT MI IN LAHKO SAMO RECEM, DA JIM PRAV NIC NE ZAVIDAM, TEMVEC JIM PRIVOSCIM. VSAJ ENI, DA LEPO ZIVIJO IN DELAJO KAR ZELIJO, KER MI SMO ITAK HLAPCI IN, CE SI SAMI NE ZNAMO IZBORITI PRVICE, PUSTIMO VSAJ OSTALE NAJ UZIVAJO.


OBČAN DAVKOPLAČEVALEC | 24.02.2011 | 10:22 Prikaži
Kdor ne želi delati (jih je zelo zelo veliko), bi bilo treba takoj pobrati vsa nadomestila in podpore, Najboljše je v naši državi biti brezposeln, prejemati visoke nadomestila iz zavoda in socialne in delati na črno. Tako se lahko navedeni vozijo v Audijih, delavci pa plačujemo vse dajatve pa životarimo iz meseca v mesec.