Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Povečanje potniškega železniškega prometa
 
Nina Arnuš
Ogledov: 5765
Predlog ustvarjen 31.08.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 31.08.2010 19:19:06

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (7)  

Za povečanje potniškega železniškega prometa ter zmanjševanja obremenitev okolja s cestnim prometom predlagam, da se :

- uvede brezplačna možnost prevoza koles na vlakih (ker so naši potniški vlaki popolnoma neprimerni za prevoz koles, predlagam nakup vagonov oz. predelavo starih);

- uvede pametne kartice za plačevanje vozovnic (kot je primer Urbane v Ljubljani);

- uredi postaje potniškega prometa, ki naj postanejo uporabnikom prijazne;

- zagotovi dostop tudi gibalno oviranim osebam (to sedaj ni možno na vseh postajah in vlakih);

- zagotovi točnost prihoda in odhoda vlakov;

- čimprej začne graditi drugi tir povsod, kjer je to nujno potrebno, ki bo omogočil hitrejši in točnejši prevoz potnikov.


Ključne besede potniški železniški promet, okolje
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

Barbara Győrfi | 19.01.2011 | 11:56
Menim, da je skrajni čas, da se stanje na železnicah pri nas spremeni. Največje težave pa ne vidim v pomanjkljivi infrastrukturi, v starih vlakih ipd., temveč predvsem v glavah zaposlenih. Če pošljete pritožbo ali predlog na Slovenske železnice, se jim ne zdi niti vredno odgovoriti, kaj šele upoštevati kritike ali predloga. Osebje je nezainteresirano za svoje delo (razen na ICS), na nekaterih postajah, na primer na Škofljici, pa najdemo neprijaznega starejšega gospoda, ki potnike celo nadira. Ko sem prišla po prijatelja, ki je z zvitim gležnjem počasi sestopal z vlaka (zaradi druge bolezni ima slabe sklepe in je imel kar 4 zvine in zlome gležnja v enem letu), ga je nadrl, zakaj ne sestopa hitreje. Ko sem hitro pojasnila situacijo, se ni niti opravičil, arogantno se je obrnil in odšel. S tem gospodom, kot tudi z njegovo temnolaso mlajšo sodelavko v drugi izmeni, sem imela še več slabih izkušenj, ko sem še stanovala na Škofljici. 
takšno osebje ne razume, da so oni tam zaradi potnikov, vlakov, da nismo mi tam zaradi njih in da niso oni šefi postaj, ki bi morali ubogati njih. Ni jim jasno, da nas morajo postreči, ko pridemo kupit karto, do odhoda vlaka pa je le še nekaj minut ...

Takšen odnos zaposlenih se ljudem zameri, zato se ni čuditi, če imajo železnice zmeraj manj potnikov. Tudi sama jih kot nevoznica uporabljam čim manj, raje uporabljam druge načine, npr. se peljem s kom drugim z avtom, štopam, itd. 

Hitreje, bolj zanimivo, pa še zastonj. 
pravica_ljudem | 12.01.2011 | 09:17
Skrajni čas bi bil da se to že enkrat uredi; ker trenutno gre dobiček potnišega prometa v krpanje in rihtanje tovornih vlakov, napredka za potniški promet pa ni nobenga. Z leto v leto ista zgodba in stari vlaki na ne-LJ-MB progah.

Še en vidik: če kmalu ne bomo zmanjšali izpustov bomo plačevali kar velik kupček denarja za okoljske kupone. Čas je da začnemo posodabljati železnico ne pa samo te avtoceste ki jih je še bolj kot železnico treba posodabljat in je z njimi še več stroškov/potnika.
lukinho | 20.09.2010 | 18:21
Pod točko urejena postaja se mi zdi minimalna zahteva vsaj streha nad peroni ter zasloni z napovedmi prihodov/odhodov in zamudami vlakov. 
Da moramo v letu 2010 zbrano poslušati obvestila o zamudah preko zvočnikov je povsem nezaslišano.
DARJA LOVŠIN | 01.09.2010 | 13:29
Prometni minister se ukvarja s trgovanjem, po možnosti damo v košarico Slov. železnice, Interevropo in Luko Koper, požegnamo in vse skupaj predamo Nemcem. .. Pred kratkim sem se peljala z vlakom na relaciji LJ.- Celje innazaj  Maribor-Lj., krasen tale ICS vlak, prijazno osebje, ampak zjutraj smo se v vagonu peljali trije, nazaj grede pa nas je bilo mogoče 10. Čista izguba. Karte so absolutno predrage. Za 10 eur, kolikor pride karta LJ. - Celje sem se v Indiji vozila celo noč v spalniku iz ene države v drugo, skoraj 1000 km.  
Najprej naj pocenijo karte in še podražijo bencin, vsakemu, ki gre gor s kolesom pa to omogočijo brezplačno - itak so vagoni prazni.

andrejček | 15.09.2010 | 21:07
najprej naj sploh omogočijo, da na relacijah vozijo vlaki, Tak primer je Kočevski, kjer so tiri, potniških vlakov pa ni (še tovornih ni),, in raje bi šel na vlak proti LJ kakor z avtom, samo te možnosti enostavno nimam
katja | 31.08.2010 | 19:57
Dober predlog in upam na to, da prometni minister prebere tudi ta predlog...lahko bi tudi začeli obnavljati že obstoječe opuščene proge in graditi nove minimizirane proge, ki bi povezovala periferije z mesti.
Tipsy | 20.09.2010 | 14:59
 
naš prometni minister zgleda nameni več časa  preganjanju puhoglavk po raznih zabavah kot pa delu. :( 
Predlog podpiram.