Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

inšekcije

2013 OGLEDOV 7 KOMENTARJEV

Inšpekcijske službe in inšpektorji naj bodo plačane po učinku. Denar dobesedno leži na cesti, pobiralec (inšpekcija) pa se noče pripogniti in ga pobrati. Eden od primerov tega so parkirišča raznih prevoznikov z nazivi s.p. ali d.o.o. Zakon in pravilnik o opravljanju teh del pravita, da je pogoj za delovno dovoljenje urejeno parkirišče. Kakšno naj bi bilo tako parkirišče vemo, kakšna pa so parkirišča v resnici pa tudi vemo. Najhuje pa je pri tem, da delovna dovoljenja delijo pristojne službe vedoč, da pogoji niso zadoščeni. Globa je prenizka, prepoved dela pa, ali se inšpektor upa izreči tak ukrep?

14 glasov

1 glas

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR D Drago Felle 49 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


1. 8. 2012

Odziv Ministrstva za infrastrukturo in prostor

V zakonu o prevozih v cestnem prometu – ZPCP 2, je bilo do leta 20086 kot pogoj za pridobitev dovoljenja za izvajanje dejavnosti prevozov v cestnem prometu, tudi urejen parkirni prostor.

S spremembo zakonodaje na področju prevozov v mednarodnem cestnem prometu, ki jo je sprejel Evropski parlament in Svet, urejena parkirišča za tovorna vozila in avtobuse niso bila več pogoj za pridobitev licence za izvajanje dejavnosti prevozništva. Zato je MZIP ob naslednji spremembi ZPCP-2, pogoje za pridobitev licence prilagodil evropski zakonodaji. Tako trenutno veljavni zakon ZPCP 2C, ne zahteva več urejenih parkirišč, kar napačno v svojem dopisu trdi predlagatelj. V kolikor namreč iz Zakona navedenega ne bi umaknili, bi od svojih prevoznikov zahtevali več, kot velja v praksi za vse druge izvajalce cestnih prevozov, ki imajo sedež svojih podjetij v eni od drugih držav članic EU. Na ta način slovenski prevozniki ne bi bili več v enakopravnem položaju s tujimi.

MZIP se ne glede na navedeno zaveda problematike povezane s parkirišči za tovorna vozila in avtobuse, zato išče različne možnosti kako urediti evidentirani problem. Ena od teh, je bila za ta namen ustanovljena medresorska delovna skupina za pomoč pri izgradnji MLP in urejenih varovanih parkirišč, ki išče možnost pridobiti sredstva za izgradnjo le-teh, s tako imenovanim javno zasebnim partnerstvom in ne nazadnje tudi s pripravo projektov, ki bi lahko konkurirali na natečaju za nepovratna sredstva v novi finančni perspektivi EU.

Priloge:

Komentarji